Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #161326:
hej, len mi už časom pripadá akoby DPB ani nemal nejaké extaktné požiadavky a nárok na usporiadanie interiéru. Síce sa hovorí, že výrobca by tam dopravnému podniku obrazne povedané namontoval aj chladničku keby chcel ? ale DPB všetko odoberá ako to je na technických nákresoch. Presne ako vyzerá SOR na technickom nákrese čo sa týka interiéru taký je aj tu, namiesto toho aby DPB ubral 4 sedadlá oproti 4. dverám aby sa dalo aj v zadnej časti vozidla kde stáť.
Reply on: Valec #161327:
Lenže polovica je už hotová a teraz idú robiť druhú... a veru neviem, či je tá hotová prispôsobená na obojsmernú premávku. Skôr si myslím, že práve tadiaľ pôjde ta do mesta 🙂
Reply on: no.ev.di. #161323:
Motor TEDOMu je sam o sebe tichy, najvacsi bordel tam robi diferak a vrtula chladenia.
Reply on: Viliam22 #161293:
Vyzerá to tak že nie. Však kruháč sa nemusí robiť celý naraz, ale aj po polovici.
Reply on: no.ev.di. #161325:
Podla mna by stacilo dat prec jednu zo "stien" priestoru na kociky (sice by sa prislo o 4 miesta na sedenie, ale zmestilo by sa viac ludi)
Reply on: MatejBA #161324:
a tak asi to malo dačo dočinenia s realitou, tiež som si všimol, že niektor časti nedržia v interiéri najpevnejšie a kritizoval som aj tú pomerne malú časť na státie oproti druhým dverám. Inak má tá značka potenciál dlho fungovať a aj na západe čo to predať.
Reply on: no.ev.di. #161323:
"či jak sa tu dakto bál, že mu niečo na hlavu padne z bokov stropu v interiéri."

Das bin ich ?
Reply on: Ike #161322:
alebo ako Tedom to vyriešil http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=425
nad zadným kolesom ako elegantnou čiernou šikmou zakryl tú potrebu vyvýšenej časti. Tedom pri stále celkom dobre cene a určitej kvalite interiére by mal šancu aj na západ niečo predať, ak by dotiahol určité nedostatky, z ktorých tu spomeniem slabú zvukovú izoláciu motora, či jak sa tu dakto bál, že mu niečo na hlavu padne z bokov stropu v interiéri.
Reply on: no.ev.di. #161320:
keď už nijak inak, dalo sa to farebne zamaskovať ?
Reply on: Petto #161318:
No viem, ze 24Tr bola bez ludi, preto predpokladam, ze aj toto, ale pre istotu som sa spytal 🙂 Nepoznam nikoho kto jazdi na tbusoch, ale tak pockam kym to bude jazdit v BB 🙂
Reply on: 810zssk #161319:
inak furt mi nedá spať toto : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=71798&idt=u&idg=5227&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=

to fakt na tej karosérií nevedel SOR nejak vyriešiť ten "schod" nejakou šikmou ako napr. Tedom to má spravené? Vyzerá to strašne amatérsky a hanbím sa za to aj na našich kĺbových SORkách ?
Reply on: no.ev.di. #161317:
Podla mna ma vacsi zmysel na kraji petrzalskej casti, dovod nizsie.
Reply on: 810zssk #161314:
Má to testovat Hrobustov, ani PO 24 Tr sa netestovala s ludmi,ale ak poznas nejakych vodicov ( maju to testovat viaceri 25 Tr- aci ) urcite sa da vopchat na testy - ak nebudu mat zrovna niekoho z vedenia dnu . Mne sa to mozno podari 🙂
Reply on: 810zssk #161316:
a tiež by mohlo byť radšej vybudované buď pri Kauflande alebo Technopole v strede Petržalky ?
Reply on: aquila #161310:
Som toho nazoru, ze obratisko nie je zbytocna investicia, akurat by (ako napisal Valec) mohlo byt mensie.
Reply on: 810zssk #161314:
už ma rozhodilo keď som videl ten hrbatý t-bus ? a viezť by som sa tým neviezol nikdy a dúfam, že ani nebudem musieť ? stačí mi, že vidím tie naše mizerné rozpadajúce sa NB 18 s fušerským interiérom. Na západe by taký autobus vykopali už na hraniciach naspäť ?
A, takze palicova SORka uz je tu, Dunca moze rozhodit ? Odviest sa tym asi nebude dat, ze? 😞
Reply on: Petto #161312:
2550 u SORu uvádza aj technický nákres na ich stránke http://www.sor.cz/site/download/nb18-44-161-new-1228489557.jpg

Neviem teda, aký zázrakom sa im podarilo stratiť tie cm. O 0,5m užšia Karosa ponúka rovnako širokú uličku a širšie sedadlá než SOR. Už za tých viac než 15 rokov mohli trochu dačo okukať od konkurencie, avšak asi majú ťažko v paži, lebo si sú až príliš istí svojou pozíciou na SR a ČR trhu ?
Reply on: no.ev.di. #161305:
Ak si myslel sirku 2550 mm, tak pri porovnani Solaris a SOR mam pochybnosti ci ide naozaj o 2.55 m.
To, že je na 93 Capacity, to je normalka, keci o tom ze sa nezmesti na HS beriem s rezervou . Aj Solaris na L32 ma co robit aby sa tam dakedy otocil.
Reply on: 810zssk #161280:
sturovu mimourovnovo by bolo super, ono by to bolo o to lepsie, keby sa to v priestore terajsieho "obratiska" busov zaryla elektricka pod zem smerom k tescu, kde by bola presupny uzol aj s podzemnymi garazmi a na povrh by sla na namesti SNM smerom k tunelu a na americkom namesti smerom do ruzinova .. okey moc velke sci-fi ...

a sturova by stacila, keby sa ciastovne cesta zapustila pod zem ..

obratisko na parkovisku DPB by bola hlupost, jedine ze by sa to ozaj potiahlo cez zonu culenova a dajme tomu cez mlynske nivy ..

nieco na tento styl...

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=7019

kazdopadne ak urobia realny dopravny generel bez hluposti typu metro, ale zakomponuju tam TEN-T a elektrickove radialy a postupne odstranovanie koliznych bodov IAD a elektricky, tak klobuk dolu..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.