Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #161338:
Toto je lepsie 🙂
Reply on: Ike #161339:
No, každopádne výluka trvá týždeň, určite sa nepripravovala dnes ráno, takže vzhľadom k tomu, že žiadne info o zmene nie sú, tak možnosti sú dve:
- buď o nej DPB ešte nevie (a to sa bude týždeň len improvizovať),
- alebo o nej vie a nedotýka sa ho.

Ale však kľudne si tu vymýšľajte ako by to teoreticky mohlo byť. ? ?
Reply on: Valec #161337:
Priestoru je tam veľmi málo na to, aby sa v tom pooloblúku obchádzali dva protiidúce kĺbaky
Reply on: Ike #161336:

Tak pridávam svoj návrh k DNV

V smere z mesta

L20 vynecháva celú Devínsku Novú Ves. Za zastávkou bude pokračovať po Ul. Vápenka na zastávku Vápencová a následne sa napojí na svoju trasu ŽST DNV

L21 bude za zastávkou Mokrohájska pokračovať po D2, II/505 a ulici Vápenka, pričom zastaví na zastávke Vápencová a následne sa napojí na svoju trasu na zastávke Kremencová. Taktiež vynechá sídlisko v DNV

L22 bude v smere do DNV zastavovať na zastávke Vápencová, odkiaľ bude pokračovať na zastávku Mlynská, Novoveská, Uhrovecká až na Hriadky.

V opačnom smere zostanú linky bez zmeny.

Linka X21 bude mať trasu Mláka - Vápencová - Mlynská - Novoveská - Hradištná - M. Marečka - Š.Králika - (okolo rozostavaného K.O) - Vápencová - Mláka.

zastávka Vápencová bude prestupný bod. Na linka X21 by mali byť v špičke aspoň 4 kĺbové vozidlá., mimo špičky postačí jedno

v smere z mesta sú trasy liniek tu
http://tinyurl.com/6aefk6h
Reply on: Ike #161329:
A o koľko viac priestoru je potrebného na obojsmernú premávku autobusov oproti jednosmernej?
Reply on: 810zssk #161333:
ale X21 by som otočil cez Hradištnú, pričom Hradištná by mohla byť výlukový prestupný terminál. Poprípade by som uvažoval o dočasnom obratisku na parkovisku pri Lidli, či pumpe Slovnaft
Reply on: frenky #161328:
čiže moc hlučné sú alebo je ozaj tá izolácia zvuková zlá?
Reply on: 810zssk #161333:
? ? ? ? na tej X21 budeš jazdiť na bicykli? Nenechaj sa pomýliť google.maps, po spádovej to nejde, tam je len chodník, a aj to veľmi strmý 🙂
Moj navrh k tej vyluke: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.217324,16.98246&spn=0.014212,0.038581&t=h&z=15&msid=217063167259390704182.00049c90ac3c3ec4718f4

- Vybrane spoje X21 by mohli ist na Opletalovu
- 20 a 22 by boli prejazdove (kvoli socialke na NOU), vikend by bolo treba este nejako inak poriesit (mozno vybrane spoje na Patronku)
Reply on: 810zssk #161331:
tam by sa oplatilo vybudovať turbokruháč. Najprv by vystavali tie odbočovacie cestičky, ktoré by mohli slúžiť ako prekládka cesty počas výstavby.
Reply on: Ike #161329:
Mozno by sa to dalo riesit otacanim premavky - rano do centra, vecer z centra 🙂

Inak dufam, ze toto nespravia ked budu stavat kruhac za Lamacom, lebo tam keby to zavreli tak je pruser ?
Reply on: MatejBA #161326:
hej, len mi už časom pripadá akoby DPB ani nemal nejaké extaktné požiadavky a nárok na usporiadanie interiéru. Síce sa hovorí, že výrobca by tam dopravnému podniku obrazne povedané namontoval aj chladničku keby chcel ? ale DPB všetko odoberá ako to je na technických nákresoch. Presne ako vyzerá SOR na technickom nákrese čo sa týka interiéru taký je aj tu, namiesto toho aby DPB ubral 4 sedadlá oproti 4. dverám aby sa dalo aj v zadnej časti vozidla kde stáť.
Reply on: Valec #161327:
Lenže polovica je už hotová a teraz idú robiť druhú... a veru neviem, či je tá hotová prispôsobená na obojsmernú premávku. Skôr si myslím, že práve tadiaľ pôjde ta do mesta 🙂
Reply on: no.ev.di. #161323:
Motor TEDOMu je sam o sebe tichy, najvacsi bordel tam robi diferak a vrtula chladenia.
Reply on: Viliam22 #161293:
Vyzerá to tak že nie. Však kruháč sa nemusí robiť celý naraz, ale aj po polovici.
Reply on: no.ev.di. #161325:
Podla mna by stacilo dat prec jednu zo "stien" priestoru na kociky (sice by sa prislo o 4 miesta na sedenie, ale zmestilo by sa viac ludi)
Reply on: MatejBA #161324:
a tak asi to malo dačo dočinenia s realitou, tiež som si všimol, že niektor časti nedržia v interiéri najpevnejšie a kritizoval som aj tú pomerne malú časť na státie oproti druhým dverám. Inak má tá značka potenciál dlho fungovať a aj na západe čo to predať.
Reply on: no.ev.di. #161323:
"či jak sa tu dakto bál, že mu niečo na hlavu padne z bokov stropu v interiéri."

Das bin ich ?
Reply on: Ike #161322:
alebo ako Tedom to vyriešil http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=425
nad zadným kolesom ako elegantnou čiernou šikmou zakryl tú potrebu vyvýšenej časti. Tedom pri stále celkom dobre cene a určitej kvalite interiére by mal šancu aj na západ niečo predať, ak by dotiahol určité nedostatky, z ktorých tu spomeniem slabú zvukovú izoláciu motora, či jak sa tu dakto bál, že mu niečo na hlavu padne z bokov stropu v interiéri.
Reply on: no.ev.di. #161320:
keď už nijak inak, dalo sa to farebne zamaskovať ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.