Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
OT: neviete čo sa stavia oproti hradu?

Ak by som bol architekt:
- dal by som tam pekný park s menším parkoviskom (10 miest) s pozdĺžným státim, resp. pekný park s nenápadným podzemným parkoviskom.
Vzhľadom na to, že sme na Slovensku ale očakávam jednu z týchto možností (zoradené podľa pravdepodobnosti)
1. Polyfunkčná sklenená budova (minimálne 6 nadzemných podlaží)
2. Administratívna sklenená budova (tak 3 poschodia)
3. Obrovské hnusné drahé platené parkovisko.
Reply on: Ruslan #162033:
No to je skoro ako moj navrh. Len ked sa prehodi linka 83 do ovsista, tak potom linku 84 zrusit, nakolko z ovsista ide aj 88 a celodenka cez krasovskeho nema zmysel. Radsej nechat linku 184 ako express s celodenkou, ale po trase byvalej linky 120 ako posila linky 68 a 98 od Technopolu. 68 vratit smer mesto cez Bosakovu a linku 78 ukoncit na Safku. A linku 94 dat len ako spickovu.
Reply on: Peon #162023:
Presne neviem, necestovával som tam, ale tak 1-2 roky dozadu ešte určite existovala. Od SAD som tam videl jazdit bielu LC735 po GO s novými čelami.
Reply on: kecho #162032:
čo takáto posilovka na 83/84:
L81 - Technopol - Nám. Hraničiarov - Dvory - Zochova - Hlavná stanica :interval 8/15/10/15 - preklad na zastávke Nám. Hraničiarov s L83 = 18M bus (uberie sa z L94)
L83 - Ovsište - Šustekova - Nám. Hraničiarov - Dvory - Zochova - Patrónka - Pri kríži: interval 8/15/10/15 - preklad s L84 z Ovsišťa
L84 - Ovsište - EUBA - Bosákova - Farského - Krasovského - Zochova - Prokopa Veľkého (zrušiť L184): interval 8/15/10/15, alebo 8/-/10/-, resp. prispôsobiť podľa EUBA- preklad s L83 z Ovsišťa
L94 - Holíčska - Vazovova: interval 4/- /5/- = 15M bus
Reply on: 810zssk #161986:
veď dráty od asmn po euroveu pôvodne tuším aj mali byť, nie?
Re #161991 MatejBA: ad1) včera som videl fatamorgánu urbino-aupark na 133? a ak to bolo zv, tak už sa máme tak dobre, že na 88 jazdí na poradí schoďák, ale zv je NP voz? 😉
Re #161994 no.ev.di.: to s 93/94/95 si odkiaľ počul? u 94 by som ešte pochopil buď natiahnuť interval (lenže potom stráca preklad s 93) alebo skrátiť voz o 3 metre alebo zvýšiť interval v sedle/zrušiť sedlo
Re #162001 Petto: čo takto na 83/84 nejaká posilovka typu stanica(alternatívne ďalši blízke obratiská kolárko alebo vazovova)-dostihová dráha ako 183?
Re #162005 no.ev.di.: natiahnutie 78 po zavretí mosta naspäť na bzučáka je kolosálna blbosť a to nehovorím o zastávkovej 3-kombinácii muchovo-vavilovova-farského na možno 200 metroch... ? 78 by mala končiť buď na šafku alebo v eurovei alebo sa točiť cez landererovu a asmn, pretože z apolla tam ide 95 a okrem euba ide k muchovi z ďalších zastávok 84/99
Re #162009 TeBeCe: a čo takto k 1.4. (prípadne 31.12., neviem, aké sú podmienky mesto-banky, ale veď ide o mestské organizácie, takže banky by to toho nemalo byť nič) zrušiť na karte 10% na mhd? to nikomu nenapadlo?
Reply on: 810zssk #162025:
Pokiaľ by si chcel prevážať aj cestujúcich, nemusí Ti to povoliť Magistrát.
Reply on: Peon #162024:
Je jedno, kto to vlastní. Na ministerstve nezistili, že by mohlo existovať niečo ako koordinátor IDS?

A to už toľkokrát boli v Pardubiciach na seminári o IDS, ale asi len kvôli dietam a zmyslami su niekde úplne inde.
Reply on: Mike #161985:
Myslím, že v rámci či už Nového Územného plánu alebo ZaD č. 3 bude vhodné a potrebné zmeniť v oblasti dopravy veľa vecí - nielen trolejbusové trate.
Reply on: Mike #161985:
Ani odbočka z Vlárskej k NÚSCH nie je v územnom pláne.
Reply on: 810zssk #162025:
podla mal by ti to dovolit len by si platil za každý km a nesmies obmdzovať dopravu...
Reply on: Peon #162024:
najlepšie by bolo keby Figeľ šiel do riti aj s jeho KDHákmi z ministerstva dopravy. Sú to ešte väčší idioti a diletantni ako za Ficovej vlády čo tam boli. Nespočetne ľudí na železnici čakalo, že sa tam veci zlepšia a namiesto toho, zas tzv. "prokopovičove" legendárne ťahy, kedy sedlák z východu zrušil dopravu na všetkých lokálkach a krátko na to sa zistilo, že to bola blbosť. Potom sa divíme, že koľko ľudí by volilo Smer, keď KDHáci kam prídu všetko doserú a SaS sú tiež "vydarený" nástupca ANO v koaličnej štvorke ? hlavne, že KDHáci chcú mať vypravený mimoriadny vlak na blahorečenie Jána Pavla druhého a ešte neviem kam na ďalšie svätuškárske akcie a kupovanei obrazov a sôch svätých do kancelárií a na pracoviská jak u retardovaných ?
Taka teoreticka otazka: Tyka sa to, ze majitel zeleznicnej infrastruktury musi na trat "pustit" aj ineho dopravcu aj elektriciek? Inymi slovami, keby som si kupil elektricku a chcel nou jazdit po Bratislave, musel by mi to DPB povolit?
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7234&secid=1

Z článku vyberám:

"Namiesto poloprázdnych vlakov by mohli jazdiť plné autobusy. Aj tak si vie ministerstvo dopravy predstaviť šetrenie v železničných spoločnostiach. Ide však len o čiastkové riešenie ozdravného plánu, ktorý mal rezort predložiť už včera. K tomu, aby mohli stratové vlaky nahradiť autobusy, potrebuje ministerstvo najprv získať vplyv v autobusových firmách. Poradca ministra dopravy Jána Figeľa (KDH) Marián Kolník navrhuje, aby rezort kúpil ich akcie. Tie vlastnia súkromníci, ale aj Fond národného majetku. Vyplýva to zo zápisnice z rokovania rezortu a samospráv."

"Župy sa boja. Otázne je, kam ministerstvo akcie, ktoré chce získať, presunie. Jednou z možností je, aby ich získala Železničná spoločnosť Slovensko. Tá by si tak mohla cez vplyv u autobusových dopravcov sama určovať, na ktorú trasu vyšle vlak a kam pôjde autobus. Chúťky na akcie však majú aj samosprávne kraje. Práve župani v týchto dňoch rokujú so železničiarmi o tom, ktoré spoje sa budú musieť škrtať v záujme šetrenia."

Čo myslíte, bolo by správne, keby tie akcie v SAD-kách vo vlastníctve FNM získali samosprávne kraje? Podľa mňa áno, keďže oni objednávajú výkony vo verejnom záujme. Snáď nemusíme úplne všetko rozpredať súkromným firmám (a to nie som "ficovolič")...
Reply on: Jajcaj #162017:
To v ktorom období (roky) tá linka premávala, že stále je on-line v PDF-ku na tej maďarskej webstránke?
V PD by som odchody z Rajky spravil takto:
05:00, 05:40, 06:20, 07:00, 07:40, 08:20, 09:20, 11:20, 13:20, 14:20, 15:20, 16:20, 17:20, 18:20, 19:20, 20:20, 21:20, 23:20
Reply on: 810zssk #162020:
ale, no... prečo ale nespraviť nadväznosť spojov keď by to aspoň niekto mohol využiť? Ono to nie je tak, že spraví sa nadväznosť, prestup a nahrnie sa tam 60 ľudí... všetko postupne príde. Ale keď sa k tomu bude takto staviať každý dopravca, že "načo, robiť nadväznosti medzi spojmi, keď tak nikto necestuje", ale akoby aj mohol cestovať niekto tak, keď sa nedá prestupovať, v tom je celý ten vtip.
Reply on: no.ev.di. #162019:
Poina je ta, ze strasne prehanas.
Reply on: 810zssk #162018:
to nehovorím, že kvantá ľudí ale prečo neumožniť nadväznosť spojov keby bola šanca žeby tak dakto cestoval?! To je taký argument, jak keď mi došlo zo železníc, že nemajú dôvod robiť vlakové spojenie BA - Rajka, lebo Pannoniou cestuje veľmi málo ľudí. Však ale akoby niekto mohol cestovať na trase kde nič nejde, resp. kde nie je možnosť prestúpiť?! ?
Reply on: no.ev.di. #162011:
Presne, su to idioti, ze si nechaju ujst tie kvanta cestujucich co by o piatej rano prestupovali medzi vlakom z Gyoru a autobusom do Bratislavy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.