Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #161338:
Toto je lepsie 🙂
Reakcia na: Ike #161339:
No, každopádne výluka trvá týždeň, určite sa nepripravovala dnes ráno, takže vzhľadom k tomu, že žiadne info o zmene nie sú, tak možnosti sú dve:
- buď o nej DPB ešte nevie (a to sa bude týždeň len improvizovať),
- alebo o nej vie a nedotýka sa ho.

Ale však kľudne si tu vymýšľajte ako by to teoreticky mohlo byť. ? ?
Reakcia na: Valec #161337:
Priestoru je tam veľmi málo na to, aby sa v tom pooloblúku obchádzali dva protiidúce kĺbaky
Reakcia na: Ike #161336:

Tak pridávam svoj návrh k DNV

V smere z mesta

L20 vynecháva celú Devínsku Novú Ves. Za zastávkou bude pokračovať po Ul. Vápenka na zastávku Vápencová a následne sa napojí na svoju trasu ŽST DNV

L21 bude za zastávkou Mokrohájska pokračovať po D2, II/505 a ulici Vápenka, pričom zastaví na zastávke Vápencová a následne sa napojí na svoju trasu na zastávke Kremencová. Taktiež vynechá sídlisko v DNV

L22 bude v smere do DNV zastavovať na zastávke Vápencová, odkiaľ bude pokračovať na zastávku Mlynská, Novoveská, Uhrovecká až na Hriadky.

V opačnom smere zostanú linky bez zmeny.

Linka X21 bude mať trasu Mláka - Vápencová - Mlynská - Novoveská - Hradištná - M. Marečka - Š.Králika - (okolo rozostavaného K.O) - Vápencová - Mláka.

zastávka Vápencová bude prestupný bod. Na linka X21 by mali byť v špičke aspoň 4 kĺbové vozidlá., mimo špičky postačí jedno

v smere z mesta sú trasy liniek tu
http://tinyurl.com/6aefk6h
Reakcia na: Ike #161329:
A o koľko viac priestoru je potrebného na obojsmernú premávku autobusov oproti jednosmernej?
Reakcia na: 810zssk #161333:
ale X21 by som otočil cez Hradištnú, pričom Hradištná by mohla byť výlukový prestupný terminál. Poprípade by som uvažoval o dočasnom obratisku na parkovisku pri Lidli, či pumpe Slovnaft
Reakcia na: frenky #161328:
čiže moc hlučné sú alebo je ozaj tá izolácia zvuková zlá?
Reakcia na: 810zssk #161333:
? ? ? ? na tej X21 budeš jazdiť na bicykli? Nenechaj sa pomýliť google.maps, po spádovej to nejde, tam je len chodník, a aj to veľmi strmý 🙂
Moj navrh k tej vyluke: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.217324,16.98246&spn=0.014212,0.038581&t=h&z=15&msid=217063167259390704182.00049c90ac3c3ec4718f4

- Vybrane spoje X21 by mohli ist na Opletalovu
- 20 a 22 by boli prejazdove (kvoli socialke na NOU), vikend by bolo treba este nejako inak poriesit (mozno vybrane spoje na Patronku)
Reakcia na: 810zssk #161331:
tam by sa oplatilo vybudovať turbokruháč. Najprv by vystavali tie odbočovacie cestičky, ktoré by mohli slúžiť ako prekládka cesty počas výstavby.
Reakcia na: Ike #161329:
Mozno by sa to dalo riesit otacanim premavky - rano do centra, vecer z centra 🙂

Inak dufam, ze toto nespravia ked budu stavat kruhac za Lamacom, lebo tam keby to zavreli tak je pruser ?
Reakcia na: MatejBA #161326:
hej, len mi už časom pripadá akoby DPB ani nemal nejaké extaktné požiadavky a nárok na usporiadanie interiéru. Síce sa hovorí, že výrobca by tam dopravnému podniku obrazne povedané namontoval aj chladničku keby chcel ? ale DPB všetko odoberá ako to je na technických nákresoch. Presne ako vyzerá SOR na technickom nákrese čo sa týka interiéru taký je aj tu, namiesto toho aby DPB ubral 4 sedadlá oproti 4. dverám aby sa dalo aj v zadnej časti vozidla kde stáť.
Reakcia na: Valec #161327:
Lenže polovica je už hotová a teraz idú robiť druhú... a veru neviem, či je tá hotová prispôsobená na obojsmernú premávku. Skôr si myslím, že práve tadiaľ pôjde ta do mesta 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #161323:
Motor TEDOMu je sam o sebe tichy, najvacsi bordel tam robi diferak a vrtula chladenia.
Reakcia na: Viliam22 #161293:
Vyzerá to tak že nie. Však kruháč sa nemusí robiť celý naraz, ale aj po polovici.
Reakcia na: no.ev.di. #161325:
Podla mna by stacilo dat prec jednu zo "stien" priestoru na kociky (sice by sa prislo o 4 miesta na sedenie, ale zmestilo by sa viac ludi)
Reakcia na: MatejBA #161324:
a tak asi to malo dačo dočinenia s realitou, tiež som si všimol, že niektor časti nedržia v interiéri najpevnejšie a kritizoval som aj tú pomerne malú časť na státie oproti druhým dverám. Inak má tá značka potenciál dlho fungovať a aj na západe čo to predať.
Reakcia na: no.ev.di. #161323:
"či jak sa tu dakto bál, že mu niečo na hlavu padne z bokov stropu v interiéri."

Das bin ich ?
Reakcia na: Ike #161322:
alebo ako Tedom to vyriešil http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=425
nad zadným kolesom ako elegantnou čiernou šikmou zakryl tú potrebu vyvýšenej časti. Tedom pri stále celkom dobre cene a určitej kvalite interiére by mal šancu aj na západ niečo predať, ak by dotiahol určité nedostatky, z ktorých tu spomeniem slabú zvukovú izoláciu motora, či jak sa tu dakto bál, že mu niečo na hlavu padne z bokov stropu v interiéri.
Reakcia na: no.ev.di. #161320:
keď už nijak inak, dalo sa to farebne zamaskovať ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement