Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #161252:
Upresním, že tým prvým, kto vystúpil proti električke, bol M.Kugla zo ZEED (význam skratky si vygooglite, ja si furt neviem zapamätať, Združenie za akú Dopravu to je).
V prospech návrhu Ftáčnika sa vyjadrili o.i. Bajan a trochu rezervovanejšie aj Kríž (Mladá Petržalka).
Materiál, ktoré Schlosser prezentoval, by mal byť zavesený na web (neviem, kedy).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #161239:
Mňa by zaujímalo, kde ten človek pracuje, že môže celý deň vypisovať po diskusných fórach.
Reply on: ivanbuto #161351:
Aspoň ešte čo sa týka dlhých dielov,tak by som okrem zastávky Janotova vybral aj zastávky Pri podchode a Baníková.
Reply on: ivanbuto #161351:
Vlarska je urcite vyuzita menej.
K novým zastávkam na znamenie:
1. Je to fajn.
2. Z mojich skúseností je na trase 209 Vlárska menej využitá ako Klenová, neviem, prečo teda vybrali Klenovú - alebo čísla hovoria inak?
3. Husova na trase 203 je trochu otázna, ale OK.
Citam teraz knihu Fakta a legeny o prazskej MHD (mimochodom velmi zaujimava kniha, aj pre "neprazaka") a su tam celkom zaujimave materialy aj z cias spustania MHD v Prahe.. tak by ma zaujimalo - da sa niekde nahliadnut do povodnych dokumentoch (projektom, nakresom, zmluvam) z rannej historie MHD v BA?
Reply on: Peon #161347:
Co by si cakal od dopravcu s nazvom "Kysucan Expres"?

Z principu takymito pochybnymi spolocnostami necestujem.
Reply on: Peon #161347:
netrafil si sekciu?
Niečo o diaľkovej doprave - 3 nadväzujúce články:

1; Podnet cestujúcej: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7201&secid=4

2; Vyjadrenie ŽSK: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7206&secid=4

3; Vyjadrenie dopravcu: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7205&secid=4

Konateľka dopravcu to podľa mňa mohla napísať diplomatickejšie...
Reply on: Ruslan #161345:
bolo, pred 1,5 rokom. Dobre rano...
ako z vymyslenych informacii spravit clanok:
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/prejazd-zvysil-riziko-kolizii-elektriciek-sautami.html?page_id=214572

"Dopravca obnovenie prejazdu potvrdil a upozornil, že nejde o nový, ale o pôvodný prejazd, ktorý sa však dlhšie nepoužíval. " A na linke 36 doteraz prevadzkoval HoverSORy, ktore lietali ponad trat.
Reply on: Ike #161338:
Akurat tu 22 by som riesil inak: http://tinyurl.com/66qh8ru - nech to zbytocne nelezie na Mlysnku a zajde aspon trochu na sidlisko.. Na hriadky by som to netahal, to uz radsej nech sa to otoci po okruhu Mlynska - Istrijska - Eisnerova..
Reply on: Valec #161340:
To druhe urcite nie, lebo to by o nej informovali v RadioPointe kde vzdy informuju o takych zmenach, ktore sa organizacie MHD netykaju ? Ale pojdem to omrknut a dam vediet 😉
Reply on: Ike #161338:
Toto je lepsie 🙂
Reply on: Ike #161339:
No, každopádne výluka trvá týždeň, určite sa nepripravovala dnes ráno, takže vzhľadom k tomu, že žiadne info o zmene nie sú, tak možnosti sú dve:
- buď o nej DPB ešte nevie (a to sa bude týždeň len improvizovať),
- alebo o nej vie a nedotýka sa ho.

Ale však kľudne si tu vymýšľajte ako by to teoreticky mohlo byť. ? ?
Reply on: Valec #161337:
Priestoru je tam veľmi málo na to, aby sa v tom pooloblúku obchádzali dva protiidúce kĺbaky
Reply on: Ike #161336:

Tak pridávam svoj návrh k DNV

V smere z mesta

L20 vynecháva celú Devínsku Novú Ves. Za zastávkou bude pokračovať po Ul. Vápenka na zastávku Vápencová a následne sa napojí na svoju trasu ŽST DNV

L21 bude za zastávkou Mokrohájska pokračovať po D2, II/505 a ulici Vápenka, pričom zastaví na zastávke Vápencová a následne sa napojí na svoju trasu na zastávke Kremencová. Taktiež vynechá sídlisko v DNV

L22 bude v smere do DNV zastavovať na zastávke Vápencová, odkiaľ bude pokračovať na zastávku Mlynská, Novoveská, Uhrovecká až na Hriadky.

V opačnom smere zostanú linky bez zmeny.

Linka X21 bude mať trasu Mláka - Vápencová - Mlynská - Novoveská - Hradištná - M. Marečka - Š.Králika - (okolo rozostavaného K.O) - Vápencová - Mláka.

zastávka Vápencová bude prestupný bod. Na linka X21 by mali byť v špičke aspoň 4 kĺbové vozidlá., mimo špičky postačí jedno

v smere z mesta sú trasy liniek tu
http://tinyurl.com/6aefk6h
Reply on: Ike #161329:
A o koľko viac priestoru je potrebného na obojsmernú premávku autobusov oproti jednosmernej?
Reply on: 810zssk #161333:
ale X21 by som otočil cez Hradištnú, pričom Hradištná by mohla byť výlukový prestupný terminál. Poprípade by som uvažoval o dočasnom obratisku na parkovisku pri Lidli, či pumpe Slovnaft

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.