Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ruslan #161367:
No ved pisu ze nechaju vybrane spoje ako L82, cize ked L89 o 19tej skonci , pojde ASI z Areny do mesta ako L82 a zobere ludi pod novy most resp. by mohla aj dalej kedze je to asi dojazd do Kraksnan
Reply on: Ruslan #161362:
L91 zastavuje na Jasovskej pravidelne, v podstate v priebehu dňa sa nestane aby tam nemusela zastaviť. Preto si myslím že označovať ju ako zastávku na znamenie je nezmysel.
Reply on: TeBeCe #161366:
alebo tebe 32ky cez okruh Janotova-Banikova.? No nieco ubudne urcite aj z KV , no 133 urcite nie - zato dam ruku do ohna .
Reply on: Petto #161365:
a to bude existovať iba L89 a vybrané spoje zo Sadu pôjdu pod Nový most (ako dnes L82), alebo na tie vybrané spoje nechajú označenie L82?

http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8989
Reply on: Petto #161365:
este keby tak posli aj 35, 135, 36, 133, 139 ?
? nova linka 89 a zrusenie 156,82,180 - a uz sa zacina setrit v DPB ?
Reply on: ivanbuto #161360:
Sorry, nejako mi preplo, nie je na znamenie, len je tam jazdná doba 0 min. z konečnej.
Ma z nich picne - na janotke stale dakto vystupuje ( hoci smerom dole OK ), co sa o podchode neda povedat - ta zastavka mi lezi v zaludku !!!
K tým zastávkam na znamenie mohli pridať aj zastávky: Strečnianska, Šintavská, Topoľčianska.

Zastávku Jasovská by som nenechával na znamenie, veď tam dosť ľudí nastupuje aj vystupuje. Včera som cestoval v poobednej špičke do Rusoviec L91 a na Jasovskej vystúpila takmer polovica ľudí z autobusu. Pri ceste na Nový most sa zasa poloprázdna L91 na Jasovskej naplnila. ? Ale zrejme je to tak iba počas špičky.
K tym zmenam - radsej mohli rovno zrusit pri podchode a bolo by po probleme 🙂 Takto iba pomylia ludi ...
Reply on: ivanbuto #161351:
Ešte jedna poznámka: Žitavská je na znamenie už teraz, v čom je teda zmena?
"Ako Slávik ďalej uviedol, združenie by privítalo zmenu územného plánu a ďalších mestských dokumentov tak, aby pri brehu Chorvátskeho ramena Dunaja vznikol centrálny mestský park. Primátor Bratislavy Milan Ftáčnik však uviedol, že električka, cesta, zelená plocha aj výstavba pri ramene, to všetko bolo súčasťou územného plánu. "Keď bol prijímaný územný plán, kde bol pán Slávik?“ spýtal sa."

Ftacnik ma u mna (a asi aj u dunca) VELKE PLUS ?
Reply on: ivanbuto #161351:
Aké čísla? Keďže "Vlárska" ani "Klenová" doteraz neboli na znamenie, tak vodiči tam aj tam museli zastavovať a otvárať dvere. Tak by ma zaujímalo - podľa čoho to v DPB vyhodnocovali?

Pýtali sa vodičov? To môže byť subjektívne - určite nie každý si všíma počet nastupujúcich a vystupujúcich... Predpokladám, že palubák nedokáže reálne zistiť nastúpenie / vystúpenie cestujúceho..

Čas státia na zastávke? Ak napr. iba vystúpia 2 cestujúci cez jedny dvere a ďalší 2 cez druhé (pričom stoja pripravení pri dverách), tak vozidlo stojí na zastávke s otvorenými dverami rovnako dlho akoby nikto nenastupoval / nevystupoval, nie?

Vychádzam z predpokladu, že na týchto dvoch zastávkach si minimálne počas dňa vodiči nedovolia otvoriť a v tom istom okamihu aj zatvoriť dvere, resp. dvere ani neotvoriť a rovno "odkliknúť" zastávku na palubáku...

OTÁZKA: Pred pár rokmi, keď sa skúmala vyťaženosť, bolo (alebo stále je?) na niektorých vozidlách nainštalované "ťažné zariadenie" či čo to bolo - váha v priestore pre cestujúcich tuším.. Vedel by k tomu niečo bližšie napísať? Myslím, že zopár autobusov tým bolo vybavených...
Zdravím všetkých. Chodím tu už dlho,pozeraval som si fotky Bratislavy a tak.Registroval som sa až teraz,lebo nechápem jednej veci.Priznávam som lajk do toho,ale dúfam,že niekto kto sa do toho vyzná mi poradí.

Tie nové trolejbusy čo testujú v Bratislave sú načo dobré ? Ak som správne pochopil,tak tie trolejbusy tu aj tak jazdit nebudú tak prečo si nemožu dat tie trolejbusy testovat do BB a Prešova ?
A moja posledná otázka,prečo sa tie trolejbusy nedostali aj k nám do Bratislavy ? predsa len niektoré nekĺbové vozy vyzerajú strašne

Dakume za odpoved,prajem pekný den 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #161264:
No cez ten areál, čo je vyznačený na mapke v linku, určite električka nepôjde, aspoň nie jej prvá trať - možno sa tým smerom bude uberať nejaké rozvetvenie v budúcnosti, ak tam bude ten nový štadión.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #161252:
Upresním, že tým prvým, kto vystúpil proti električke, bol M.Kugla zo ZEED (význam skratky si vygooglite, ja si furt neviem zapamätať, Združenie za akú Dopravu to je).
V prospech návrhu Ftáčnika sa vyjadrili o.i. Bajan a trochu rezervovanejšie aj Kríž (Mladá Petržalka).
Materiál, ktoré Schlosser prezentoval, by mal byť zavesený na web (neviem, kedy).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #161239:
Mňa by zaujímalo, kde ten človek pracuje, že môže celý deň vypisovať po diskusných fórach.
Reply on: ivanbuto #161351:
Aspoň ešte čo sa týka dlhých dielov,tak by som okrem zastávky Janotova vybral aj zastávky Pri podchode a Baníková.
Reply on: ivanbuto #161351:
Vlarska je urcite vyuzita menej.
K novým zastávkam na znamenie:
1. Je to fajn.
2. Z mojich skúseností je na trase 209 Vlárska menej využitá ako Klenová, neviem, prečo teda vybrali Klenovú - alebo čísla hovoria inak?
3. Husova na trase 203 je trochu otázna, ale OK.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.