Ak som dobre (popri vyrušovaní) včera pochopil, tak úsek Šafko-Bosákova bude v zmysle už dávnejšie prezentovaných návrhov (teda estakáda až za Bosákovu) a úsek Bosákova-Janíkov dvor sa ešte bude doprojektovávať, takže spôsoby križovania so súčasnými cestami nie sú pevne určené. ?
ja sa bojim toho co sa skryva za "povrchovym variantom" .. ze ci to bude ozaj mimourovno riesene na celej petrzalskej radiale ..
najidealnejsie by bolo keby to bol estakadovy variant aspon po stanicu bosakova, potom to moze ist na uroven a rusovska cesta by nadhadzala elektricku pri stanici haje sever.. a dalej vyuzit vykopove jamy kde by sa to dalo pre polozapusteny variant, kazdopadne s kazdou cestnou komunikaciou by bolo najlepsie mimourovnove krizenie ..
uplne to poseru, ked budu riesit krizovanie bosakovej a elektricky cez semafory ..
"Slávik chce za každú cenu dokázať, že rozhodnutie električka je nesprávne, pretože chce mať metro" ? tak aspoňže Ftáčnik vie, čo je to za blba...
btw. to je akože platená správa alebo prečo je potom SITA uchvátená Združením domovníkov Slovenska?
a to nehovorím o tom že chránený areál sa nachádza pri Dolnozemskej ceste, kde nie je potreba obsluhy územia z dôvodu neexistencie zástavby, takže furt neviem o čom ten chlap mele...
"Podľa neho električka "zabíja“ územie na povrchu." - jeho by skôr mohli ubiť obyvatelia niekdajšej starej Petržalky, ktorí mali svojho času na mieste jeho cteného príbytku svoje domy a oni sú tí, ktorí môžu vravieť o nejakom "zabíjaní" územia.
už by tomu trtovi mohol niekto vysvetliť že viesť električku pod povrchom mimo centra mesta a hustej zástavby s vybudovaním zariadení (eskalátorov a staníc) je tak neefektívne, ako kúpiť si notebook na kalkulačku!
Ten chlap si myslí, že električka bude negatívne pôsobiť chránený areál ( IV. stupeň ochrany), ale bágrovanie tunela sa ho ani nedotkne. Keď bude električka tichá a odhlučnená, tak viac budú tomu územiu škodiť psíčkari.
Už to opravil, ale stále je tam množstvo iných chýb, autor má zjavne problém so správnym používaním predložiek s a z. Celkovo ten článok nič nové nehovorí a odpoveď na otázku z nadpisu v podstate neprináša.
Ike
Ten chlap si myslí, že električka bude negatívne pôsobiť chránený areál ( IV. stupeň ochrany), ale bágrovanie tunela sa ho ani nedotkne. Keď bude električka tichá a odhlučnená, tak viac budú tomu územiu škodiť psíčkari.
Nehovoriac o tom, že električka môže tento chránený areál krásne obísť
http://uzemia.enviroportal.sk/main/detail/cislo/1130