Diskusia o NS MHD bola fajn. Odzneli dobré príspevky a celkom dosť k veci a čo ma najviac tešilo, že električka sa tešila slušnej podpore. Na začiatku to vyzeralo veľmi zle keď sa tam dotrepal Mr. Spevavec aj s nejakým pobočníkom, ktorý si vzal slovo po úvodných preslovoch Schlossera, Ftáčnika a Kovalčíka. Od A po Z kópia Slávika a potom došiel veľký domovník a zaperlil, na čo bol aj odmenený výsmechom a vzišiel z toho ako arogantný trvdohlavý somár čo hlava nehlava trvá na riešení NS MHD iba a iba vlakom! Potom počas otázok a diskusných príspevkov ostatných tam v kuse Slávik a dvaja okolo neho v kuse dačo kecali a jeden mal furt sprosté pripomienky... Slávik sa potom dakam zdúchol, zas sa vrátil ale už nevyzeral tak spokojne ? čas si krátil okusovaním nechtov a dolovaním v nose ? arogantný rozmaznaný hajzlík jedináčik ?
Držím palce všetkým, ktorí sa dnes plánujú zúčastniť besedy v "CCC"... Dôležité bude, aby tí čo pôjdu, mali pro-aktívny prístup. Nebude stačiť len pasívne počúvať. Netreba zabúdať, že "spevavec" a pod. sú zruční demagógovia a v neposlednom rade aj velkí exibicionisti.
Je expert, ale nie dopravný. Dopravný expert je pre mňa človek, ktorý má vedomosti ohľadom plánovania dopravných komunikácii, statickej dopravy a pod. Resp. vo väčšej mierke usporiadanie jazdných pruhov, osadenie značiek, programovanie križovatiek a pod.
Drahovský je expert v oblasti dopravných predpisov.
mňa tie prekvapilo keď sa ocitol telefonicky na Markíze a tam stálo Jozef Drahovský a pod tým "dopravný analytik". Opäť ďalší dôvod neznášať Markízu a TV Hnoj, lebo to čo vypúšťajú sú šmejdy a ešte k tomu si aj vymýšľajú a to čo by malo v správach byť, to tam nie je! Obyčajní žobráci tak ako 98% ľudí čo robí v médiách sa živí iba výmyslami.
Kto príde do CIK-CAK centra dnes? ja tam pôjdem, keď už nič tak sa aspoň prídem nabažiť chujovinami v podaní Slávika a možno vystúpi aj vyžraný Guttmann ?
Ten retardovaný Slávik, to je zmija bez chrbtovej kosti. Furt ku každému článku spamuje s tými jeho sračkami ako celá Petržalka musí cestovať na Nivy. Nech ho už dakto umlčí raz a navždy pre boha! ?
keď nejaká inteligencia cestujúcich čo sa týka ekonomiky je takmer na nule, tak bodaj by neubúdalo. Treba chytiť papier, napísať si koľko ciest denne a ako dlhých človek vykoná, potom koľko týždenne, koľko mesačne a vypočítať si koľko by prejazdil na lístkoch a koľko by ho vyšla električenka. Ja sa na to pozerám tak, že okrem toho, že ušetrím mám ten komfort, že nemusím riešiť kúpu lístka keď napr. mi ide autobus a bežím naň a aj tak ma po prepočte ceny jednej cesty výjde električenka lacnejšie ako lístky a ešte mám gratis ten komfort, že neriešim lístok. Plus sa na vec pozerám tak, že lepšie si dať tie peniaze na cestovanie ako to prepiť alebo prefajčiť, a keď už je o tom reč na chlast a cigy vždy človek prach nájde, prečo by nenašiel na trojmesačnú električenku o nejakých 10€ viac (3,33€ na mesiac)?!
S499 tu zase předvedl nenávistné povýšenecké útoky. No hlavně, že se odstěhoval do zahraničí, že?
Tak k těm daním. Kdyby se daně odváděly skutečně tam, kde se vytváří hodnoty a ne tam, kde sedí jedna sekretářka na zadku v kanclu, tak by to skutečně šlo a přerozdělování by být nemuselo, jenže pokud se daně odvádějí ze sídel firmy, přestože hodnoty vznikají i desítky až stovky kilometrů jinde, tak to prostě jinak udělat než přerozdělením nejde. A to nebudeme hovořit o tom, že do chudších regionů se ve VYSPĚLÝCH státech vždycky dává více prostředků.
Ad MHD. Stačilo by, kdyby stát měl ve své politice prioritu FINANČNÍ PODPORY rozvoje MHD a bylo by vyřešeno. Ale to by pak nemohlo zůstat dost financí na obskurní MMF-SB deformy dle vzorů států Subsaharské Afriky a Latinské Ameriky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon