Reakcia na: Martin #109910:
O všetkom spolurozhodujú nami volení posranci v zatupiteľstvách. A tí jazdia väčšinou autom.Keďže oni jazdia autom, hádam si nebudú srať do huby a preferovať verejnú dopravu pred automobilovou.
Kedže aj ich voliči sú z veľkej časti voliči-style-motoristi, jediné čo vedia je zaujímať sa o množstvo parkovacích miest a šírku komnikácií.
A čo je horšie, ani len netušia, že vďaka kvázi opatreniam znepríjemnujú život minimálne polovici bratislavčanom, čo v konečnom dôsledku pociťujú aj oni denne pri cestách autom, no sú takí tupí, že háčik nevidia v preferovanej MHD, ale v málo priepustných komunikáciach. ?
Mike
Dôsledok neobnovy kĺbakov sa 1. krát vážnejšie prejavil až od jesene 2004, kedy sa spravila L88 (Šafko - Ovsište) na sóla (aj keď v špičke so zhusteným intervalom z 10 na 8 min.) Niečo málo zachránil dôsledok auditu v DPB, keď presunuli 5 IK 280 z 1. na 4. DP, aj keď to boli vozy, ktoré boli najčastejšie do Petržalky z 1. DP požičiavané...A potom aj reforma 5.9.2005 bola okrem iných faktorov aj v dôsledku toho, že do leta 2005 jazdilo na kĺbových linkách spolu cca 8-10 sól, lebo tie kĺbaky do výpravy jednoducho neboli...