to neviem, ja som si z toho obrazku zobral toto... ze vo vyspelej zapadnej europe a dokonca aj v komunistickej cine sa stava s koncepciou a v nasej absurdistanskej pseudodemokratickej anarchii s ludskou tvarou si kazdy robi co chce a potom sa hanbim za rodne mesto ako nikdy predtym ?
hm a co to ma spolocne s euroveou, ktora v prvej faze stavia budovy do 8 nadzemnych podlazi (tusim) a v druhej faze tych podlazi bude viac, ale budu uz vedla existujucej TOWER115?
v jednom urcite - vsetko vysoke na jednom mieste... nie ako strbata bratislava, ked medzi domceky na predstanicnom namesti dame 34 poschodovi skleneny dom
to by som rad vedel v com je dana architektura kvalitnejsia a akym sposobom si ju dokazal posudit z tej foto, kedže na nej nie je vidieť prakticky nic. Akurat zopar mrakodrapov s falickym tvarom a nejake tie kvadre.
nic neprevracam.
teraz som nase cenniky prepocitaval ciste matematicky a tak cena 30Sk = 1EUR a cena 60Sk = 1,99EUR.
No na novu sezonu budeme urcite ceny upravovat a to urcite len smerom hore. To je vsetko. Ale som si isty, ze ty vo svojej malickosti vies lepsie ako som co myslel.
Pozdravuj hlasy vo svoje hlave!
Ja som v sobotu naopak ľutoval, že už neplatíme eurom. Kupoval som 24 hodinový lístok a nechci vedieť koľko mincí som musel nahádzať do automatu (mal som asi 3 desaťkoruny, zo 4-5 päťkorún a zvyšok 2 Sk a 1 Sk ...). Aj keby som mal samé desaťkoruny, bolo by to 9 mincí. S eurom by mi na tých 2,99 € stačili dve mince: 2 € a 1 €. ?
mam dojem, ze linky z Pristavneho su postihnute najmenej. Rano meskala 96 len 10 minut (pred 7-mou), poobede sla naspat plynule. Most Apollo sa hybe sice pomaly, ale plynule. O linke 83 som pocul horor (rano na 9-tu).
Akokoľvek s Lolovými scestnými názormi na nosný systém nesúhlasím, pokiaľ ide o jeho požiadavku na opätovnú diskusiu, má pravdu. Veď si zoberme, čo bolo v pláne pred dvoma-troma rokmi, keď sa zámer verejne prerokúval a pripomienkoval na MŽP, a čo v pláne je dnes:
Na začiatku to vyzeralo takto:
1. električka bude pre Petržalku nosným systémom,
2. pôjde po estakáde, po zemi alebo v záreze,
3. cez Dunaj prejde po zrekonštruovanej železničnej časti Starého mosta,
4. z ktorého bude vylúčená IAD.
A dnes:
1. električka bude pre Petržalku len doplnkovým systémom k železnici,
2. mesto má záujem vybudovať ju v tuneli,
3. cez Dunaj pôjde po novovybudovanom moste,
4. na ktorom budú púre IAD dva jazdné pruhy namiesto doterajšieho jedného.
Čo zostalo z pôvodného zámeru? V takejto situácii je podľa môjho názoru oprávnená požiadavka, aby bol zámer opätovne verejne prerokovaný, a najmä aby boli opätovne posúdené dopady na ŽP.
Na druhej strane, objektívne treba uznať, že diskusia bude jalová minimálne dovtedy, kým si aspoň na magistráte neujasnia, čo vlastne chcú. Napr.:
Fabor: električka bude doplnkom k železničnej doprave.
Ďurkovský: je v súčasnosti otázne, či sa v Petržalke vybuduje trať len pre rýchlodrážnu električku alebo tiež trať, po ktorej budú premávať aj vlaky.
Fabor: je v záujme mesta, aby sa električka vybudovala v plytkom tuneli.
Ďurkovský: so zapustením trate pod zem sa neuvažuje.
Navyše kým mesto trvrdilo, že posudky, do ktorých sa investovali nemalé sumy, preukázali možnosť použiť pre NDS železničnú časť mosta, podľa projektanta Maťaščíka (dnešná Prqavda) znalecké posudky na kvalitu ocele ukázali pravý opak.
Je skrátka už veľmi veľa informácií od oficiálnych miest, ktoré si navzájom odporujú, a ktoré by mali byť vysvetlené. Pretože čím ďalej, tým viac mám dojem, že magistrát si ohľadne NDS robí z Bratislavčanov srandu.
hmm, no keď hovoríš že si tam brigádoval tak asi o tom niečo vieš, ale ja som tým šiel naposledy okolo 14:00 ešte cez školský rok a bolo nás tam tak 5 (z VW). Nie je to síce 901, ale stále si myslím že v súčasnej situácii je to mrhanie. No vidím, že riešenie je asi v nedohľadne.
aby som to uviedol na pravú mieru, myslím tieto spoje:
13 . 16. 36. 56
14 . 16. 36. 56
15 . 16. 36. 56
16 . 16. 36. 56
17 . 16. 36
ktoré k VW zachádzajú a sú prázdne:)
a tieto spoje:
05 . 20. 40
06 . 00. 20. 40
07 . 00. 20. 40
neviem ako sú vyťažené lebo som nimi neišiel, ale tipujem že je to šeredné.
co by ste radili podla dneska ako je najlepsie sa dostat na AS MN zajtra na 9-tu z petrzky? odviezt sa niekam na nam. hraniciarov a odtial peso na safko a odtial skusit cosi chytit resp. to prejst peso?
dnes som siel na 8-mu na mileticovu a nebolo to take tragicke, 7:10 lucanka, pred 7:40 mileticova, ale v neskorsich casoch to bolo asi horsie po 8-ej
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike