Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ďakujem za dnešný foto update linky 90 ❤ ?
Prečo nezavrú Starý most pre cestnú dopravu a nepúšťajú tadiaľ linky MHD z Apolla, príp. Prístavného mostu? IADčkári by pindali ale keď niekto sa nevie svojho auta vzdať ani na 7 dní keď jazdiť ním má ešte horší efekt ako autobusom, tak neni o čom (hlavne "singlisti" ? )
Reakcia na: Martin Fundárek #109884:
A to čo si napísal je ešte veľmi prehľadná situácia! Predstav si, že metrofilovia stále žijú ale spia, takže ak sa tesne pred nejakým rokovaním zas otvoria niekoho ústa snívajúce o metre, tak ámen... ? potom si naozaj Petržalka bude musieť vystačiť s autobusmi na n-rokov.
Reakcia na: pepke #109870:
Až do cca roku 2003-4 bola vždy taká výprava (resp. taký stav), že mohli byť z každej vozovne 2-3 kĺbové ZV (okrem Krasňan) a v prípade porúch bola dostatočná rezerva vo vozovni, že vodič na kĺbovej linke menil svoj voz za iný kĺbový. Napr. aj keď tušim v roku 2003 odišlo naraz veľa sól z 2 DP. na GO a následnú plynofikáciu, linky č. 65, 67 a 70 (vtedy sólo) boli vykrývané sčasti sólami z 1. DP a sčasti kĺbakmi.
Dôsledok neobnovy kĺbakov sa 1. krát vážnejšie prejavil až od jesene 2004, kedy sa spravila L88 (Šafko - Ovsište) na sóla (aj keď v špičke so zhusteným intervalom z 10 na 8 min.) Niečo málo zachránil dôsledok auditu v DPB, keď presunuli 5 IK 280 z 1. na 4. DP, aj keď to boli vozy, ktoré boli najčastejšie do Petržalky z 1. DP požičiavané...A potom aj reforma 5.9.2005 bola okrem iných faktorov aj v dôsledku toho, že do leta 2005 jazdilo na kĺbových linkách spolu cca 8-10 sól, lebo tie kĺbaky do výpravy jednoducho neboli...
Reakcia na: Martin Fundárek #109884:
pôvodne aj dnes
1. električka bude pre Petržalku nosným systémom. Ostalo. Za predpokladu že sa vybuduje žel. tunel pod Dunajom a jeho pokračovanie Bosákova - Janíkov Dvor (nutná podmienka, ináč tam nebude koho voziť), budú sa smerovo aj kapacitne dopĺňať, teda nie je zrejmé, ktorý z tých dvoch systémov bude nosný, je pravdepodobné, že to bude aj naďalej električka, lebo tá ponúkne atraktívnejšie smery v centre. Ak vlak v úseku Bosákova - Janíkov Dvor nebude, nie je o čom, električka je jediný koľajový systém zo stredu Petržalky do mesta - je nosná.
2. pôjde po estakáde, po zemi alebo v záreze. Ostalo. Aj v novinách sa už písalo, že pôjde v tzv "rozkolísanom" variante. Pokiaľ to bude možné prioritne pôjde v záreze = polozapustený variant = plytký tunel (opak od hlbokého, zakrytého tunelu, výklad pojmu kontaktujte Slávika). Avšak miestami (napr. nad Einsteinovou) pôjde na estakáde a niekde možno pôjde v úrovni okolitého terénu, alebo cez niktoré komunikácie možno pôjde do podjazdu. Ale v princípe so zakopaním pod zem sa na väčšine územia neuvažuje.
3. cez Dunaj prejde po zrekonštruovanej železničnej časti Starého mosta. Dozvedel som sa že tento zámer tu bol, aj keď ja som ho neregistroval (moja chyba). Sám som čítal nezávislý posudok Výskumného ústavu zváračského, nechcem kecať, dátum spracovania bol minimálne vlaňajší, možno už v 2006, kde jednoznačne konštatujú, že oceľ, z ktorej je postavená železničná časť mosta v žiadnom ohľade nevyhovuje a teda železničnú časť nie je možné použiť v budúcnosti na žiadne účely. Tie pôvodné posudky som nevidel, ani som o nich nepočul...
4. Že bude na Starom moste cesta je oproti pôvodným plánom novinka, avšak novinári (Nový čas, sú to vôbec noviny?) mylne uviedli že tam budú 2+2 cestné pruhy, na Starom moste ostáva 1+1 cestný pruh, ako dnes...

Navyše Slávikove požiadavky na diskusiu nevyplývajú z Vášho názoru že pôvodné 4 body z EIA El. do Pet. sa nerovnajú novým štyrom bodom el. do Pet. On ju chce aby si určili ako má vyzerať Nový starý most (dizajn) a aby sa rozhodli, že nechcú žiadnu električku do Petržalky a chcú IBA železnicu v tuneli s pokračovaním pod Karadžičovou, Filiálkou,...
Reakcia na: Valec #109883:
a mne trvala včera ráno o ôsmej cesta 96tkou Bulíkova-Miletička 17 minút, čo považuje za vynikajúce... Viem, že IGK to trvalo okolo hodiny...
Reakcia na: Ike #109689:
originálne by teraz bolo lietadlo ? keďže remorkér Griefenstein tam už nabúral pred niekoľkými rokmi...
Re #109691 eripmav: o to sa už snažili schnitzlojedi ?
Re #109699 hoppusmark01: pri súčasnej šírke je nemožné spraviť most pre 2 pruhy eliny, chodcov a cyklistov? ak by sa vynechali preferovaní autisti, podľa mňa by sa to zmestilo...
Re #109710 Emo: a čo takto spraviť nové premostenie SNG? ?
Re #109850 hoppusmark01: "Podľa mňa sa malo ísť do tunela skôr" tak toto je presná definícia vedenia mesta ? ? ?
Re #109900 ivanbuto: ktorá požiadavka? ak myslíš pruh(y) pre IGK na moste FranzJozefa, tak priamo od Gyurkovszkeho...
Reakcia na: Valec #109883:
no hej ved som pisal skor ze som bol z lucanky na mileticovej 98 cez apollo za necelych 30min takze v pohode (aj ked to pravda nemam s cim porovnat ked nema taku trasu a odchod bol este pred letnou spickou o 7:10), len dnes a zajtra potrebujem na AS MN na 9tu, tak rozmyslam po tom straseni so SM/NM ci neist radsej 98+88 cez EU a apollo radsej miesto 95+50 cez safko a SM, ked si vezmem ze SM a dostojevskeho rad budu asi dost velke zdrzanie
Reakcia na: 810zssk #109885:
To vyzeralo jak schema stonozky zhora 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #109884:
Ja si taktiež myslím, že mesto nevie, čo chce, resp. každý hovorí niečo iné. Napr. aj pán Fabor už niekoľkokrát "zmenil názor".... stačí si pozrieť niektoré jeho dávnejšie vyjadrenia o nevhodnosti električky, pričom teraz ju obhajuje.

Inak tie pruhy pre autá majú byť jeden v každom smere, nie dva, to si si asi mylne interpretoval.

Magistrát by však mal zverejniť, odkiaľ zrazu vzišla takáto "požiadavka".
Reakcia na: hoppusmark01 #109764:
A stálo by za to aj zachovať a zrevitalizovať stromoradie. Mal by to byť, celé, príjemný a kvalitný verejný priestor.

Snáď keď trochu opadne momentálny stavebný ošiaľ v BA, možno potom sa objaví aj nejaký lepší projekt ako to, čo je momentálne navrhnuté...
Reakcia na: Ámos #109889:
Jeden o koze, druhý o voze. Ja ti opakujem, myslím, že tretíkrát, že sme naše cenníky pri prechode na € prepočítali matematicky a potom zaokrúhlili sčasti hore, sčasti dolu.
Bodka, s autistami nemá zmysel diskutovať, máš pravdu.
Reakcia na: Ámos #109896:
je 23:11h, pondelok, (pre mna) prazdniny... nechapem ?
Reakcia na: Ike #109895:
jj, presne ako ked ides na 60tke 90 ?
nic v zlom, ja stebou suhlasim, ale zacat treba doma...
Reakcia na: Ámos #109894:
to neviem, ja som si z toho obrazku zobral toto... ze vo vyspelej zapadnej europe a dokonca aj v komunistickej cine sa stava s koncepciou a v nasej absurdistanskej pseudodemokratickej anarchii s ludskou tvarou si kazdy robi co chce a potom sa hanbim za rodne mesto ako nikdy predtym ?
Reakcia na: Ike #109892:
hm a co to ma spolocne s euroveou, ktora v prvej faze stavia budovy do 8 nadzemnych podlazi (tusim) a v druhej faze tych podlazi bude viac, ale budu uz vedla existujucej TOWER115?
Reakcia na: bwd #109890:
to ja netvrdim. uz pocas tejto sezony sme upravovali cennik pri tych komoditach, ktore sa najlepsie predavaju a pri ktorých sme mali slabu marzu.
Reakcia na: Ámos #109891:
v jednom urcite - vsetko vysoke na jednom mieste... nie ako strbata bratislava, ked medzi domceky na predstanicnom namesti dame 34 poschodovi skleneny dom
Reakcia na: Max #109864:
to by som rad vedel v com je dana architektura kvalitnejsia a akym sposobom si ju dokazal posudit z tej foto, kedže na nej nie je vidieť prakticky nic. Akurat zopar mrakodrapov s falickym tvarom a nejake tie kvadre.
Reakcia na: Ámos #109889:
"No na novu sezonu budeme urcite ceny upravovat a to urcite len smerom hore."

Lenže to určite nebude dôsledok zavedenia Euro...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.