takže si to daňovníci odskáču tak či ona, či už priamo v cene alebo doplatia na daniach? Takže ešte raz : ČO ZLACNIE S PRÍCHODOM EURA BEZ TOHO ABY SME TO POCÍTILI TÝM, ŽE SI DOPLATÍME NA DANIACH?! ?
Preco oddelovat nakupne centrum a stanicu? Na stanici mozu byt nakupne moznosti, ale nie na ukor
Ak niekedy pojdes nedaleko Berlina, skus sa tam zastavit na Hbf, to je presne to ako ma stanica vyzerat! Vybavis vsetky veci ohladne vlaku, dobre jedlo (mimochodom, maju tam skvelu pekaren kde kupis skvele cerstve pecivo, nie ako v tych stankoch pred stanicou kde ho ani nekupis ak si nedas aj nejake maso do toho pripadne ak si nedas dva dni staru bagetu), dost veci tam mozes nakupit.. ale nezanedbava sa tam ta stanicna funkcia A cele je to velmi pekne
Keby sa ta linka dotovala na polovicu Bratislavou a Wolfsthalom (resp. Niederosterreichom) a dali by tam normalnu cenu, pricom by to jazdilo do Hainburgu okolo Billy a potom na nabrezie (ku stanici) a spat, bola by to fajn linka Cez vikendy a poobede by mohla pribudnut zachadzka ku kupalisku
Pripad pre SOIku je uvedenie nespravnej povodnej ceny. T.j. ak nieco stalo 40 sk a cenu zmenili na 39 sk pricom uviedli ze povodne to stalo 60 sk, tak to pripad pre SOIku je.
A to teda nemas pravdu. Vacsina dopravcov by milerada zdvihla platy, pretoze vodicov je malo a radi by ich prilakali na vyssie platy. Lenze dotacie sa nedvihaju a ceny cestovnych listkov tiez nemozno zdvihnut, ked na to nedostanu cenovy vymer. Takze kde nic nie je, ani smrt neberie. Okrem toho, bavili sme sa vseobecne o cenach a ja som ti prave tvrdil, ze kedze ziadny zamestnanec (akehokolvek podniku, kdekolvek na svete) sa nezmieri so znizenim platu, musia ceny z dlhodobeho hladiska zostavat rovnake alebo rast, ale nemozu klesat. Prave zavedenie eura bude vynimkou - klesne cestovne minimalne v troch mestach kvoli tomu, ze z vlastnej dobrej vole sa zaokruhli cena na cele desiatky ci patky centov dolu. Bude to sice ojedinele, jednorazove zlacnenie, ktore sa uz nikdy nebude opakovat, ale nie je pravdou to, co tvrdis, ze po zavedeni eura bude uplne vsetko drahsie.
Dunčo, cena PHM je na Slovensku možno aj viac ako v Rakúsku, nový autobus stojí rovnako ako v Rakúsku a náhradné dielce tiež. Jedine je tu lacnejšia pracovná sila. No lístok vo W stojí 1,2 eura a unás 14,-Sk. Chápeš prečo chcú a v podstate musia zvyšovať ceny?
vlastne takto by sa to dalo: ZSR by si postavilo vlastnu budovu stanice, investor by postavil podzemnu elektrickovu trat a nad nou nakupne centrum(pricom by potom mohol x rokov prenajimat priestory), no a mesto by postavilo zvysok: obratisko autobusov a vsetky cesty a chodniky.. lenze sme na SK takze to tak lahko asi nepojde..
Hl.st. by potrebovala investora typu Ballymore, aby aj tam mohlo vzniknut nieco pekne (ako Eurovea).. Samozrejme ziadne obrovske kancelarske plochy, iba budova stanice+mensie nakupne centrum+dostatok miesta pre MHD..
Tak zaujímavé, že väčšina dopravcov henď argumentuje zvýšením cien pohonných látok a všeho možného. Teda to minimum dopravcov jazdí na benzín zadarmo alebo čo keď si môžu dovoliť znížiť ceny. Jediné utrpenie čo to prináša všetkých obchodníkom a poskytovateľom služieb je to, že nemôžu dávať ceny tak ako v EÚ. Nikto z nich však ani v najmenšom nezamýšľa dvihnúť platy zamestancom. Keď sa väčšina mizerne platených zamestnancov obráti na vedenie o zvýšenie platov, tak to odpovie priemernou mzdou ked sú všetky príspevky na cestovanie, ubytovanie, deti a pod zarátané a plus do priemeru podniku sa zaráta aj plat papalášov, ktorý je cez 50 litrov bez započítania odmien za každý rok, prípadne polrok, čo neskôr robí plat 60 litrov.
Kvalita firmy IPR sa už začína prejavovať aj pri výstavbe budovy na Račianskom mýte. Podľa tabule označujúcej názov stavby sa má výstavba prebiehať od 04/2008 až 08/2009. Zatiaľ to len oplotili a zbúrali tú drevenú krčmu. Predpokladám, že do plánovaného konca výstavby ani jamu kopať nezačnú.
Pred chvilou bola na TA3 reportaz o tom, ze Hlavna stanica sa tak skoro rekonstruovat nebude (teda predstanicny priestor). Ze vraj investor veste vobec nic nerobi, ani sa neprojektuje (u IPR sa to dalo cakat ? )...
Vdaka bohu, zatial teda neprideme o jedno z dvoch tak potrebnych obratisk autobusov v centre mesta, a neparalizuje sa Sancova a Prazska z dovodu brutalneho narastu IAD..
Na druhej strane ta stanica si rekonstrukciu pyta, ale samozrejme so zachovanim obratiska, ja by som dokonca privital aj jeho rozsirenie..
keby L901 chodila k Lidlu v Hainburgu a platila tam dochodcovska zlava - nad 70rokov zadarmo, tak tam musia nasadit klbovy autobus zachvilu ? vsak banany za .75centov kg, no to by dochodcovia nevahali... ?
rovnako aj masove vyrobky. Slovenske parky a pastety som si nekupil uz asi tak 4 roky..
Teraz sa aspon nemusim chytat za hlavu, ked v telke obcas odhalia nejaku kauzu s plesnivym masom. Fuj.
ja sa snazim kupovat co najviac potravin v Rakusku prave z tych dovodov, ktore pises. Za prve nizsia cena, za druhe, nebudem davat zarabat niekomu, kto vyrobi syr, ktory je tak rozriedeny vodou, ze v nom ani syr nie je citit, okrem toho este aj zapacha. V Rakusku si za menej penazi kupim vynikajuci syr vysokej kvality..
A budem tak nakupovat dovtedy, kym sa na Slovensku neuvedomia a prestanu setrit na kvalite vyrobkov a zacnu dodrziavat hygienu pri vyrobe..
nie len elektronika ale aj potraviny ci bezna drogeria sa da kupit v rakusku lacnejsie, alebo za rovnaku cenu - lenze s tym rozdielom ze v Bille v Hainburgu hnile ovocie a zeleninu ani len neuvidis, a nestane sa ti take, ze chytis cibulu a vyleti z nej 20 musiek... nechapem ten rozdiel... a to aj pri jednom retazci napriklad Billa - SK - Rakusko - ceny su casto v rakusku nizsie alebo aspon rovnake a kvalita tovarov ako ovocie-zelenina, masove vyrobky a syry je neporovnatelne vyssia v rakusku pri rovnakej alebo este nizsej cene...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01