len tak z fleku ma napada jeden velmi dobry dovod, preco sa to neda: Lebo sme v Kocurkove, pardon, Bratislave a nie v Brne, Prahe, Ostrave ci hocikde inde... proste tu fakt plati, ze sa to tak nikdy nerobilo a ani sa tym nikto zapodievat nemieni. A keby aj, tak mu to vassie postaveni zatrhnu a basta fidli! ?
A dalo by sa to aj inak, ako "keby". Napadá ma more vecí, ktoré by sa mohli spraviť, keď nie teraz, tak pri (budúcej ?) rekonštrukcii Námestia SNP a Kamenného nám.
Ike kašli už naňho, je to k*k*t. Furt si bude mlieť svoje. Do konca roka sa z oblasti Nív sťahujú dva štátne "podniky" (s dokopy okolo 2000 zamstnancami a stovkami ludí čo tam denne chodia vybavovať veci) do budovy STV . Dôvodom sú samozrejme financie. To je to jeho sťahovanie úradov z centra do oblastí Nív, kde bude to jeho centrum...
- chodci nemali samovražedné sklony,
- autisti nemali vražedné sklony
- vodiči Ečiek nemali pretekárske sklony
- štvrtý dôvod som po triezvom zvážení nakoniec radšej zmazal...
Reakciu policajtov nepoznám. Najväčšie vytýkané negatíva počas vypnutých semafórov na KN bola veľká šóra áut v smere od Amerického Nám., lebo ten prechod čo je dnes riadený je silne zaťažený a prešlo jedno auto a potom húf ľudí, po čase zasa jedno auto prešlo a zasa súvislý húf ľudí a to sa niekomu nepáčilo ?
Druhý problém bol, že elelktrička z SNP (l. č. 1) sa dostala na Kamenné iba keď autá stáli ale to bolo preto, že cez prechod išiel húf ľudí a ten si spravidla rozrážala zvoncom a plnou jazdou (teda pokiaľ oblúk dovoľuje) ?
Nie, nestalo by sa nič. Iba niekto (policajti ?) sa vyjadrili, že tak bude Kamenné námestie nebezpečné a že vraj pošas vypnutia semafórov aj bolo.
Keby niekto nemal uchovávať autíčka vo vatičke, mohlo niekoho napadnúť dať jednoducho na cestu retardéry a električkovú trať oddeliť fyzickou menšou zábranou.
Nespĺňa, ale môže, ak sa na správnom mieste vyskytnú správny ľudia, čo momentálne žiaľ nie čo, čo však zároveň neznamená, že sa tak stať nemôže. Ty to hneď celé hádžeš do koša.
Uvedena trat brani IC/EC vlaku vyuzit svoj potencial, cize by uz neslo o vlak s parametrami IC/EC.
Presov: Presov, podobne ako Modru, vlak obchadza nie z dovodu nedostatocneho dopravneho dopytu ale jedine z dovodu historickej danosti trate. (Do KE idu dva koridory severny a juzny.)
1+2. Spravne: netusis. Vystavba jedneho aj druheho variantu je z hladiska docasneho znecisatenia, prasnosti a hlucnosti zhruba rovnaka.
3. NS MHD riesi nosne a hlavne dopravne prudy. Doplnkovy system zbera ludi a k NS MHD ich privedie a zase odvedie prec.
4. Je to vacsina. Ziaden iny dopravny prud nema takuto odhadovanu poziadavku.
5. Samozrejme. Od toho je delba prace vo vertikalnej strukture organizacie. Dolezite je, aby praca bola efektivna a vysledky optimalne.
LoLo, LoLo, ja si tu niekedy pripadám ako ty, teda ako opakovací papagáj.
Aby sme to navždy skončili, tak:
ad1) http://youtube.com/watch?v=YoOVfPSevCQ kukni si toto
ad2) nenavazaj sa tu stale na mladsich a nedavaj im stale najavo, ze si mudrejsi, starsi, domovnickejsi atd. Oni tu maju take iste prava ako ty, a maju pravo vyjadrovat sa k hocicomu. To znamena, ze ta pravdepodobne vzrusuje, ked napises nejakemu decku ze je k***t, a ze nema vystrkovat nos z diery. To znamena ze najprv si uvedom, ze ty nemas vystrkovat nos z domovnickej dielne, a ze si rozmysli, koho tu budes urazat. JASNE?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Technopol