Reakcia na: Ike #100756:
Uvedena trat brani IC/EC vlaku vyuzit svoj potencial, cize by uz neslo o vlak s parametrami IC/EC.Presov: Presov, podobne ako Modru, vlak obchadza nie z dovodu nedostatocneho dopravneho dopytu ale jedine z dovodu historickej danosti trate. (Do KE idu dva koridory severny a juzny.)
1+2. Spravne: netusis. Vystavba jedneho aj druheho variantu je z hladiska docasneho znecisatenia, prasnosti a hlucnosti zhruba rovnaka.
3. NS MHD riesi nosne a hlavne dopravne prudy. Doplnkovy system zbera ludi a k NS MHD ich privedie a zase odvedie prec.
4. Je to vacsina. Ziaden iny dopravny prud nema takuto odhadovanu poziadavku.
5. Samozrejme. Od toho je delba prace vo vertikalnej strukture organizacie. Dolezite je, aby praca bola efektivna a vysledky optimalne.
enumaelish
Pozitívum toho vlaku bude, že možno nebude treba stavať električkovú trať cez Karadžičovu a Dostojevského rad ale električka pôjde k SND kde bude vlak stáť a bude tam električka mať konečnú čo by bolo vynikajúce a mohla by sa tam točiť napríklad 11 a 12. ?