Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #100757:
Ja sa hram na dospeleho? Wow, na zaklade coho tak sudis? BUD KONKRETNY, trkvas.
Reakcia na: Mike #100769:
Tak v to pevne dúfam. ❗
Reakcia na: Mike #100769:
no, uz aby to bolo! necaka sa tam dufam na prestavbu Kamenneho namestia, ze nie? ?
Reakcia na: Emo #100677:
bol by sice mensi problem s hygienickostou sedadiel, ale pravidelne cistenie a vymeny najhroznejsich sedadiel stoji velke peniaze.
Reakcia na: intony #100767:
Ináč to je otázka času, ale viac menej už je isté, že tak ako bolo obojsmerne zaslepené SNP bude časom zaslepené aj KN (Špitálska x Štúrova)
Reakcia na: intony #100767:
len tak z fleku ma napada jeden velmi dobry dovod, preco sa to neda: Lebo sme v Kocurkove, pardon, Bratislave a nie v Brne, Prahe, Ostrave ci hocikde inde... proste tu fakt plati, ze sa to tak nikdy nerobilo a ani sa tym nikto zapodievat nemieni. A keby aj, tak mu to vassie postaveni zatrhnu a basta fidli! ?
Reakcia na: Max #100764:
A dalo by sa to aj inak, ako "keby". Napadá ma more vecí, ktoré by sa mohli spraviť, keď nie teraz, tak pri (budúcej ?) rekonštrukcii Námestia SNP a Kamenného nám.
Reakcia na: Mike #100763:
No, však, vieš koľko exhalátov musí vydať kolóna od Amerického nám.? To je dostatočný dôvod, aby chodci a električky neboli preferované. ?
Reakcia na: Ike #100756:
Ike kašli už naňho, je to k*k*t. Furt si bude mlieť svoje. Do konca roka sa z oblasti Nív sťahujú dva štátne "podniky" (s dokopy okolo 2000 zamstnancami a stovkami ludí čo tam denne chodia vybavovať veci) do budovy STV . Dôvodom sú samozrejme financie. To je to jeho sťahovanie úradov z centra do oblastí Nív, kde bude to jeho centrum...
Reakcia na: Mike #100763:
všetko by sa dalo... len keby niektorí

- chodci nemali samovražedné sklony,
- autisti nemali vražedné sklony
- vodiči Ečiek nemali pretekárske sklony
- štvrtý dôvod som po triezvom zvážení nakoniec radšej zmazal...
Reakcia na: intony #100762:
Reakciu policajtov nepoznám. Najväčšie vytýkané negatíva počas vypnutých semafórov na KN bola veľká šóra áut v smere od Amerického Nám., lebo ten prechod čo je dnes riadený je silne zaťažený a prešlo jedno auto a potom húf ľudí, po čase zasa jedno auto prešlo a zasa súvislý húf ľudí a to sa niekomu nepáčilo ?
Druhý problém bol, že elelktrička z SNP (l. č. 1) sa dostala na Kamenné iba keď autá stáli ale to bolo preto, že cez prechod išiel húf ľudí a ten si spravidla rozrážala zvoncom a plnou jazdou (teda pokiaľ oblúk dovoľuje) ?
Reakcia na: Emo #100720:
Nie, nestalo by sa nič. Iba niekto (policajti ?) sa vyjadrili, že tak bude Kamenné námestie nebezpečné a že vraj pošas vypnutia semafórov aj bolo.

Keby niekto nemal uchovávať autíčka vo vatičke, mohlo niekoho napadnúť dať jednoducho na cestu retardéry a električkovú trať oddeliť fyzickou menšou zábranou.

Fuj.
Reakcia na: Marcelllooo #100722:
Nespĺňa, ale môže, ak sa na správnom mieste vyskytnú správny ľudia, čo momentálne žiaľ nie čo, čo však zároveň neznamená, že sa tak stať nemôže. Ty to hneď celé hádžeš do koša.
Reakcia na: Marcelllooo #100725:
Neuvažuje sa. Plánuje sa. Je v územnom pláne zakotvená viac, ako TEN-T koridor.
Reakcia na: Ike #100756:
Uvedena trat brani IC/EC vlaku vyuzit svoj potencial, cize by uz neslo o vlak s parametrami IC/EC.

Presov: Presov, podobne ako Modru, vlak obchadza nie z dovodu nedostatocneho dopravneho dopytu ale jedine z dovodu historickej danosti trate. (Do KE idu dva koridory severny a juzny.)

1+2. Spravne: netusis. Vystavba jedneho aj druheho variantu je z hladiska docasneho znecisatenia, prasnosti a hlucnosti zhruba rovnaka.
3. NS MHD riesi nosne a hlavne dopravne prudy. Doplnkovy system zbera ludi a k NS MHD ich privedie a zase odvedie prec.
4. Je to vacsina. Ziaden iny dopravny prud nema takuto odhadovanu poziadavku.
5. Samozrejme. Od toho je delba prace vo vertikalnej strukture organizacie. Dolezite je, aby praca bola efektivna a vysledky optimalne.
Reakcia na: Marcelllooo #100746:
LoLo, LoLo, ja si tu niekedy pripadám ako ty, teda ako opakovací papagáj.

Aby sme to navždy skončili, tak:

ad1) http://youtube.com/watch?v=YoOVfPSevCQ kukni si toto
ad2) nenavazaj sa tu stale na mladsich a nedavaj im stale najavo, ze si mudrejsi, starsi, domovnickejsi atd. Oni tu maju take iste prava ako ty, a maju pravo vyjadrovat sa k hocicomu. To znamena, ze ta pravdepodobne vzrusuje, ked napises nejakemu decku ze je k***t, a ze nema vystrkovat nos z diery. To znamena ze najprv si uvedom, ze ty nemas vystrkovat nos z domovnickej dielne, a ze si rozmysli, koho tu budes urazat. JASNE?
Reakcia na: 810zssk #100751:
Ano si dieta ale snazis sa hrat na dospeleho a to maximalne nevhodnym sposobom. Bohuzial si ma donutil aby som ti to dal aj najavo (a to pri tom mam vela mladsich kamaratov - par dokonca aj v tvojom veku).

Co sa tyka inych dospelych osob - tu treba tiez hladat ich zrelost a odbornu kvalifikaciu. Zaujimavou crtou tohoto fora a vacsiny ich ucastnikov je, ze sami seba pokladaju za odbornikov v oblasti dopravy. No zatial ani jeden nepreukazal svoju odbornu kvalifikaciu, a pri tom podla mojich informacii je na tomto fore prave jeden doprvny odbornik.

Isto nie som odbornikom na dopravu, ved to som nikdy ani netvrdil, ale prave preto sa obklopujem a stretavam s odbornikmi: ing. Dulla, Dr. Ing. Schlosser, Ing. Kocur atd. A to, co tvrdim je vysledkom nasej spolocnej prace. Ja sam by som sa nikdy neodvazil tvrdit veci co tvrdim a to este tak dorazne a v mene viacerych pokial by som to nemal garantovane prave tymto odbornym timom.
Reakcia na: Marcelllooo #100753:
"Pokial viem, na regionalnej trati (napr. Kuty - Trnava) by IC/EC premavat nemohlo"

ano? co tomu brani ze v pripade vynimocnej situcie by tadialto islo?

"Nebyvam v Trstenej, ale povedzme v Presove, kam hlavna trat BA - KE nejde. Ale je tu len regionalna osobacka trat. A preto pozadujem, aby tadeto viedol koridor... "

hej hej, toto ta vystihuje uplne dokonale, tahat koridor tam kde chces ty a nie tam kde je dopyt... rozmyslal si uz niekedy nad tym preco cez presov koridor nejde? spravna odpoved znie, ano preto, lebo kosice a juh vychodneho slovenska su atraktivnejsie z hladiska dopravnych narokov... to nie je o koridoroch/nekoridoroch ale o intenzite dopravy... do presova je dostacujuca doprava a koridor (aj tak neviem co tym myslis, asi upravu zeleznic na rychlost 160/200kmh) by bol zbytocny, kedze by si tam ten vlak tu rychlost ani nemal kde "uzit"

k bodom
1+2. uz sa radsej nevyjadrujem - ako elina a zastavky zatazuju ZP netusim, vystavba a hlbenie tunela urcite viac
3. aky je rozdiel medzi tymto a NDS, objasni... minule si tu rycal co je NDS a presne si povedal to, co teraz mne
4. stale to nie je vacsina
5. no jasne, to ste vy projektovy manazeri "dejte mi lidi ja to udelaaaam"

"Zaroven to funguje ako filter, ze sa oddeli zrno od pliev..."
tymto teda filtrujem a odteraz sa bavim len so zrnom, dovi a dopo 😉
Reakcia na: Ike #100748:
To s tou právou a školami si napísal vynikajúco ? ? to isté mu hovorím aj ja a on nič, furt si melie svoje. ?

Pozitívum toho vlaku bude, že možno nebude treba stavať električkovú trať cez Karadžičovu a Dostojevského rad ale električka pôjde k SND kde bude vlak stáť a bude tam električka mať konečnú čo by bolo vynikajúce a mohla by sa tam točiť napríklad 11 a 12. ?
Reakcia na: Ike #100748:
Je to úplná fraška. Roky sa hovorilo o metre a potom sa začali hľadať mínusy, ako údržba, rozvoj tratí a náklady s tým všetkým spojené a začala sa prezentovať električka ako povrchový lacnejší, kapacitný variant, rýchly a ktorý ľahko možno rozvíjať. Zrazu dojde "groupa" ktorá si chce utrhnúť najväčší kus pre seba a začne električku vytláčať keď je za 5min 12hod. Takže ĎAKUJEM dotyčným, že tu opäť HOW NO bude, okrem tých naťahovačiek. S takýmto dačím sa malo dojsť vopred a nie keď je všetko temer hotové. Prirovnal by som to k tomu akoby človek bežal maratón, v prvej polovici stratil tenisku ale bežal ďalej a potom meter pred cieľovou páskou by si zmyslel, že ide si pre ňu tak by bol idiot.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.