Stačil by jeden preprah, a to buď by išla 363/362/350 do Bánoviec, alebo Okuliarniky do Košíc... Tých 3XX mašín síce neni bohvieako veľa, ale zefektívnením obehov by sa to vyjazdiť dalo
Ten system miesteniek treba totalne prekopat.. v prvom rade poslat do vecnych lovisk IC a EC priplatky. Povinnu IC miestenku riesit totalne inym sposobom a to nefixnou cenou postupne sa meniacou (skratka poriadny yield management).
Dalej miestenky na kratke vzdialenosti (napr. BA-TT) predavat len na miesta ktore su v dalsiom useku predane - teda napr. tu BA-TT predat len na miesta na ktore je uz predana miestenka TT-dalej. Zaroven ale vyrazne znizit ceny miesteniek na taketo trasy (cim sa dosiahne optimalnejsie vytazenie tych vlakov).
2. Tak inak, je vobec nejaky zasadny rozdiel medzi tym ked by si tie peniaze uctovala SA a ked RJ? Lebo rovnako je podla mna jedno ci peniaze za pouzitie drahy idu ZSSK, alebo ZSR - majitel je ten isty.
šak Zr Košice - Humenné by sa zrušili... Bol by 2h takt IC a to by stačilo (+ samozrejme nejaké Zr by asi zostalo, keďže prvé IC by aj tak do Košíc pred desiatou nedošlo)
Čiže BA - ZA by bolo ešte aj spojenie rýchlymi vlakmi (IC/Ex) v hodinovom takte.
Samozrejme, že by bolo treba zabezpečiť aj také veci, ako garantovaný prípoj R/Ex na hrane v Žiline, pri prestupe s miestenkou by sa platila miestenka iba raz, a tiež pri IC by mala cena miestenky so vzdialenosťou klesať - napr. BA - TT 3€, BA - TN 2€, BA - ZA až BA - Poprad 0,66€ a BA - Kysak až Humenné 0€ (aby sa nestálo), pričom na úseku Humenné - Košice by bol vlak nepovinne miestenkový...
On totiz po tych statnych kolajniciach nejazdi len ten jeden statny dopravca s osobkou. Ale to ty urcite vies. To by potom ani statne podniky nemuseli platit za svojich zamestnancov odvody a dane, nie?
Aby niekde zastavovala "vacsina" zo vsetkych 4 parov IC je absolutny nezmysel. Bud vsetko alebo nic. Nie gulas typu "tento zastavime v TN, tento v TT a tento v RK, aby sa vlk nazral a kozy zostali cele". Potom v slavnom ZSSK-takte su v takte akurat odchody z BA/KE a v Ziline uz je to rozhodene.
Vidis a pri autobusovych staniciach to uplne v pohode funguje
A este priklad: Keby si (hypoteticky) Student Agency postavila kolajnice pre ucely jazdy RegioJetov tak by to bolo v poriadku, ale keby si tie kolajnice postavil priamo RegioJet tak nie?
Ked je uz rec o LM, prave pribudla novinka na imhd v sekcii LM
V LM - Liorbuse vyhral Tempus, ktory doda 16 Citelisov 10,5 a 4 12metrove Citelisy do prevadzok LM-RK-DK - presne ako v Prievidzi
Podla mna by mali ICcka jednoznacne zastavovat v LM, hlavne kvoli cest. ruchu
Je to základ pre budúce prostredie, kedy dopravcov bude viac. Neviem si predstaviť systém, že by za dopravnú cestu platil jeden DOPRAVCA inému DOPRAVCOVI - jeho konkurentovi.
Ked uz sa odvolavas na tu debatu tak ti pripomeniem, ze som v nej explicitne uviedol, ze koridor BA-ZA-KE je vynimka a uprednostnujem tam vlak. Neboj, mam tam nacestovane dost.
Rozdelila sa preto, lebo to tak EÚ požadovala. A bolo to aj výhodnejšie, keď v roku 2005 finišovalo dokončenie prípravy na privatizáciu Carga, ktoré však neskôr Červení kméri zastavili.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.