Reakcia na: Peon #164945:
ale na odvoz toho "množstva" ľudí čo ide s L27 stačí aj L83. Dnes som videl ako si ľudia v pohode odšlapali zo zast. Štepná z L83 smerom hore na Cabanovu a Tranovského, hoci mohli na Žatevnej prestúpiť na L27. Síce by som radšej videl L27 v trase cez Horársku studňu, Koprivnickú, Bezekovu, Hanulovu a Jura Hronca, ale keďže treba šetriť, tak radšej L27 zrušiť. Pre ľudí z Tranovského tá linka význam má iba, ak pri ceste Pri kríži/Homolova - Tranovského, aby nemuseli šlapať do kopca, v opačnom smere to už tak nevyužívajú a keď tak robia cesty, ktoré "stoja za to". L27 by bohate stačilo keby premávala po svojej prvej trase a iba by zbierala ľudí z Tranovského a Cabanovej a odvážala ich k električke a opačne by ich rozvážala hore. Pri súčasnom intervale keď potrebuje človek v momente ísť a zrovna je tam hodinová diera a alebo príde 10-15min po odchode linky, tak môže ísť rovno pešo aj k električkám.
barack40
Tu mal už dávno existovať pásmový grafikon, a síce:
R: 1h takt s takým zastavovaním, ako R 6xx doteraz (+ Dubnica a Ilava, T.Teplá asi prechodiť)
Ex: 2h takt BA, BA Vinohrady, Trnava, Trenčín, Žilina, Vrútky, Kraľovany, Lipt. Mikuláš, Štrba, Poprad, Spišská, Margecany, Kysak, Košice
IC: 2h takt BA, Trnava, Trenčín, Žilina, Mikuláš, Poprad, Kysak, Košice, Trebišov, Bánovce, Michalovce, Strážske, Humenné
Čiže BA - ZA by bolo ešte aj spojenie rýchlymi vlakmi (IC/Ex) v hodinovom takte.
Samozrejme, že by bolo treba zabezpečiť aj také veci, ako garantovaný prípoj R/Ex na hrane v Žiline, pri prestupe s miestenkou by sa platila miestenka iba raz, a tiež pri IC by mala cena miestenky so vzdialenosťou klesať - napr. BA - TT 3€, BA - TN 2€, BA - ZA až BA - Poprad 0,66€ a BA - Kysak až Humenné 0€ (aby sa nestálo), pričom na úseku Humenné - Košice by bol vlak nepovinne miestenkový...