Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Hug0 #164929:
v NR jeden neustale onanuje nad chybajucimi tabulkami, tu zas jeden nad 3502 ?
Reakcia na: TeBeCe #164904:
Správne láskavo sa vzdaj svojej funkcie! ? ?
Reakcia na: TeBeCe #164904:
Nie,ale ty by si mohol...Odkiaľ ty vlastne čerpáš info?Ja si myslím,že ty tie vozy doslova typuješ a tvoja prehnaná hrdosť ti asi nedovolí si dať povedať...Napríklad čo sa týka 4819 tak už ti asi traja písali,že je vyradený...ale nie ty neveríš a basta...Ty vôbec niesi vhodný a nemáš na to,aby si spravoval katalóg vozidiel. ?
Reakcia na: Ike #164924:
Počítaj orientačne minúta na zastavenie, minúta na rozjazd + plus 1-3 minúty pobyt.
Reakcia na: Ike #164924:
Že sa železnica rozdelila na tri štátne podniky je úplne logické. SAD-kám tiež nepatria cesty.
Reakcia na: 810zssk #164921:
A máš nejakú predstavu, aký je nástup/výstup v týchto destináciách alebo si to len tak strelil od boku?
Reakcia na: S499.1023 #164919:
to je pravda, máš pravdu... rýchliku trvá spojenie BA-KE 6 hodín, IC 5 hodín, čo dieru do sveta nespraví...

aj tak si myslím, že v prvom rade treba železnicu zatraktívniť tam kde má potenciál. orgány štátnej správy však konajú opačne.

Čo sa týka organizácie železníc, stále nerozumiem, prečo sa ŽSR rozdelila na tri štátne podniky a prečo si výkony objednáva štát, nie kraj. Určite by to železnici ako takej prospelo. Takto nemá ani šancu konkurovať autobusom.

Re #164921 810zssk: také niečo by stálo na zamyslenie. Chcelo by to ale kvantitatívne zistiť, koľko % jazdnej doby za ideálnych podmienok zaberie zastavovanie aj na iných zastávkach (mimo Spiša).

Pri spomenutom IC a R je rozdiel +-16%
Reakcia na: m@rtin #164920:
Kosice maju Vario? ? ? ?

V BA sa momentalne asi caka na to ako dopadnu eurofondy (navrhuje sa aby sa v suvislosti s elektrickou do Pe financovali aj vozidla a to aj tramtrain aj obycajne elektricky), inak asi realne nie je nic.
Reakcia na: m@rtin #164920:
Skôr ako koncom roku 2013 v BA novú električku nečakaj.
Reakcia na: Ike #164915:
Ja by som osobne na Goreni zrusil LM a SN. Pripadne si viem v piatok poobede predstavit nejake posilove ICcko co by islo BA-PP bez zastavenia a potom v useku PP-KE-(a mozno este dalej) stalo ako rychlik...
Vzhledem k tomu, že Košice obdržely svou první tramvaj Vario, využiju možnosti se zeptat, jak to vypadá s novými tramvajemi pro Bratislavu. Vím, že magistrát začátkem roku 2009 sliboval asi 4 nové článkové tramvaje. Hnulo se to někam?
Díky
Reakcia na: Ike #164915:
Ešte nadviažem na svoje predchádzajúce vyjadrenia, aby si niekto nemyslel, že podporujem "IC manažera" Igor Chovanca.
O rozsahu, štruktúre a vrstvení dopravnej obslužnosti by mal rozhodovať objednávate¾, èiže štát alebo kraj a nie dopravca. Ten má objednávku prijať alebo odmietnuť, prípadne prísť s alternatívnou ponukou a objednávate¾ by sa mal rozhodnúť, èi ponuku prijme.
Konkrétne v prípade trate 110 je nezmyslom rušiť zastavovanie EC v Kútoch, pokia¾ tam nie je k dispozícii iná vrstva dopravnej obslužnosti (R, Zr).
A zastavovanie IC na trati 120/180 by som nerušil vôbec, pretože obsluhované sídla sú na slovenské pomery dostatoène významné na to, aby tam IC vlak zastavoval a skrátenie cestovnej doby nepriláka to¾ko klietely z BA, ZA a KE, aby stratu klientely z TT, TN, LM, PP nahradili.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9080

tak sa im to nakoniec predsa len podarilo do tých pôvodne avizovaných 10 dní 🙂 klobúk dolu ?
Ten dátum konca opravy Predstaničného námestia sa nejako potichu zmenail na 19.4.2011. Na stránke DPB je stále dátum 25.4.2011 a na stránke BID je dokonca nejaká divná veta: Rekonštrukčné práce potrvajú od 25. apríla 2011. (Asi tam je preklap a malo tam byť "do").
Reakcia na: 810zssk #164914:
nuž, to je klasické slovenské - keď zdochla koza mne, nech zdochne aj susedovi v pozitívnej verzii - keď sa narodilo kozliatko susedovi, prečo nie mne? ?

pozerám trasovanie IC Gorenje (vomit)

BA-TN-ZA-LM-PP-SN-Kysak-KE
podľa mňa v pohode, tak by to malo byť
diskutabilný je podľa mňa len ten Mikuláš
Reakcia na: Ike #164911:
Kvoli rychlosti 🙂 ak by bola dobre spravena nadvaznost, oplati sa to... ak zas ludom nevadi rychlik, tak naco pytaju IC? 🙂
Reakcia na: 810zssk #164909:
lenže to by tie vozy museli najprv vydržať aspoň 8 rokov, čo osobne o soroch 18 dosť pochybujem 😉
Ked tu uz riesite nezastavovanie EC v Kutoch, davnejsie som videl navrh na objednavku dialkovej dopravy k novemu GVD a bolo tam navrhovane napr. nezastavovanie vacsiny (ak nie vsetkych) rychlikov v Trencianskej Teplej a aj zrusenie zastavenia vsetkych IC v Trnave, Trencine a Liptovskom Mikulasi. Taktiez uz ziadne zrychlene vlaky do Nitry.
Reakcia na: 810zssk #164906:
ale načo? načo má Ružomberčan cestovať prípojným rýchlikom do povedzme Tatier, alebo Žiliny a sadať na IC, keď z RK ide priamo rýchlik do BA...

Jednoducho IC je vlak vyššej kategórie a stojí na miestach, kde je väčší dopyt po komfortnejšej doprave. ten je logicky tam kde sú veľké sídla a kde sú aj malé sídla s prestupom na vlak do oblasti, kde by mohol byť ďalší zdroj takýchto cestujúcich (Prešov - Kysak, Nitra - Leopoldov, hoci tu má žial väčší význam a-bus)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.