Pár postrehov a otázok k L27 :
1. Tranovského je jednosmerná iba na krátkom úseku od kontajnerového stojiska po vyústenie Moyšovej ulice na Tranovského. Ak ste si tí čo ste išli s L27 všimli, tak po Tranovského zliezajú autá aj smerom k Homolovej ulici a vchádzajú do nej od Štepnej ulice. Na celom jednosmernom úseku je vodorovné značenie umožňujúce priečne parkovanie. Keby neboli priečne parkovacie miesta mohla by byť Tranovského obojsmerná v celej dĺžke a L27 mohla aj v opačnom smere obslúžiť ťažšie dostupnú Tranovského ulicu a nie Cabanovu, ktorá je 3-4min pešej chôdze od zastávok L83 Štepná či Homolova.
2. počet ľudí, ktorý využíva túto linku je ešte slabší než na L135. Neviem ako označiť človeka čo dokáže cestovať tak hlúpo, že nasadne na Tranovského, spraví si kolečko k LIDL-u a vystúpi na konečnej Pri kríži ?
3. voziť ľudí do LIDL-u je blbosť lebo hneď pri zast. Homolova je Jednota, teda robiť špeci linku pre geriatriu na nákupy do LIDL-u je blbosť, ešte aj to nemálo dôchodcov si nakúpi v Jednote čo som videl a idú hore na Tranovského a Cabanovu pešo, príp. kto chce ísť do LIDL-u, použije frekventovanejšiu L83.
1. Tranovského je jednosmerná iba na krátkom úseku od kontajnerového stojiska po vyústenie Moyšovej ulice na Tranovského. Ak ste si tí čo ste išli s L27 všimli, tak po Tranovského zliezajú autá aj smerom k Homolovej ulici a vchádzajú do nej od Štepnej ulice. Na celom jednosmernom úseku je vodorovné značenie umožňujúce priečne parkovanie. Keby neboli priečne parkovacie miesta mohla by byť Tranovského obojsmerná v celej dĺžke a L27 mohla aj v opačnom smere obslúžiť ťažšie dostupnú Tranovského ulicu a nie Cabanovu, ktorá je 3-4min pešej chôdze od zastávok L83 Štepná či Homolova.
2. počet ľudí, ktorý využíva túto linku je ešte slabší než na L135. Neviem ako označiť človeka čo dokáže cestovať tak hlúpo, že nasadne na Tranovského, spraví si kolečko k LIDL-u a vystúpi na konečnej Pri kríži ?
3. voziť ľudí do LIDL-u je blbosť lebo hneď pri zast. Homolova je Jednota, teda robiť špeci linku pre geriatriu na nákupy do LIDL-u je blbosť, ešte aj to nemálo dôchodcov si nakúpi v Jednote čo som videl a idú hore na Tranovského a Cabanovu pešo, príp. kto chce ísť do LIDL-u, použije frekventovanejšiu L83.
Ike
aj tak si myslím, že v prvom rade treba železnicu zatraktívniť tam kde má potenciál. orgány štátnej správy však konajú opačne.
Čo sa týka organizácie železníc, stále nerozumiem, prečo sa ŽSR rozdelila na tri štátne podniky a prečo si výkony objednáva štát, nie kraj. Určite by to železnici ako takej prospelo. Takto nemá ani šancu konkurovať autobusom.
Re #164921 810zssk: také niečo by stálo na zamyslenie. Chcelo by to ale kvantitatívne zistiť, koľko % jazdnej doby za ideálnych podmienok zaberie zastavovanie aj na iných zastávkach (mimo Spiša).
Pri spomenutom IC a R je rozdiel +-16%