Pár postrehov a otázok k L27 :
1. Tranovského je jednosmerná iba na krátkom úseku od kontajnerového stojiska po vyústenie Moyšovej ulice na Tranovského. Ak ste si tí čo ste išli s L27 všimli, tak po Tranovského zliezajú autá aj smerom k Homolovej ulici a vchádzajú do nej od Štepnej ulice. Na celom jednosmernom úseku je vodorovné značenie umožňujúce priečne parkovanie. Keby neboli priečne parkovacie miesta mohla by byť Tranovského obojsmerná v celej dĺžke a L27 mohla aj v opačnom smere obslúžiť ťažšie dostupnú Tranovského ulicu a nie Cabanovu, ktorá je 3-4min pešej chôdze od zastávok L83 Štepná či Homolova.
2. počet ľudí, ktorý využíva túto linku je ešte slabší než na L135. Neviem ako označiť človeka čo dokáže cestovať tak hlúpo, že nasadne na Tranovského, spraví si kolečko k LIDL-u a vystúpi na konečnej Pri kríži ?
3. voziť ľudí do LIDL-u je blbosť lebo hneď pri zast. Homolova je Jednota, teda robiť špeci linku pre geriatriu na nákupy do LIDL-u je blbosť, ešte aj to nemálo dôchodcov si nakúpi v Jednote čo som videl a idú hore na Tranovského a Cabanovu pešo, príp. kto chce ísť do LIDL-u, použije frekventovanejšiu L83.
Nie,ale ty by si mohol...Odkiaľ ty vlastne čerpáš info?Ja si myslím,že ty tie vozy doslova typuješ a tvoja prehnaná hrdosť ti asi nedovolí si dať povedať...Napríklad čo sa týka 4819 tak už ti asi traja písali,že je vyradený...ale nie ty neveríš a basta...Ty vôbec niesi vhodný a nemáš na to,aby si spravoval katalóg vozidiel. ?
to je pravda, máš pravdu... rýchliku trvá spojenie BA-KE 6 hodín, IC 5 hodín, čo dieru do sveta nespraví...
aj tak si myslím, že v prvom rade treba železnicu zatraktívniť tam kde má potenciál. orgány štátnej správy však konajú opačne.
Čo sa týka organizácie železníc, stále nerozumiem, prečo sa ŽSR rozdelila na tri štátne podniky a prečo si výkony objednáva štát, nie kraj. Určite by to železnici ako takej prospelo. Takto nemá ani šancu konkurovať autobusom.
Re #164921 810zssk: také niečo by stálo na zamyslenie. Chcelo by to ale kvantitatívne zistiť, koľko % jazdnej doby za ideálnych podmienok zaberie zastavovanie aj na iných zastávkach (mimo Spiša).
V BA sa momentalne asi caka na to ako dopadnu eurofondy (navrhuje sa aby sa v suvislosti s elektrickou do Pe financovali aj vozidla a to aj tramtrain aj obycajne elektricky), inak asi realne nie je nic.
Ja by som osobne na Goreni zrusil LM a SN. Pripadne si viem v piatok poobede predstavit nejake posilove ICcko co by islo BA-PP bez zastavenia a potom v useku PP-KE-(a mozno este dalej) stalo ako rychlik...
Vzhledem k tomu, že Košice obdržely svou první tramvaj Vario, využiju možnosti se zeptat, jak to vypadá s novými tramvajemi pro Bratislavu. Vím, že magistrát začátkem roku 2009 sliboval asi 4 nové článkové tramvaje. Hnulo se to někam?
Díky
Ešte nadviažem na svoje predchádzajúce vyjadrenia, aby si niekto nemyslel, že podporujem "IC manažera" Igor Chovanca.
O rozsahu, štruktúre a vrstvení dopravnej obslužnosti by mal rozhodovať objednávate¾, èiže štát alebo kraj a nie dopravca. Ten má objednávku prijať alebo odmietnuť, prípadne prísť s alternatívnou ponukou a objednávate¾ by sa mal rozhodnúť, èi ponuku prijme.
Konkrétne v prípade trate 110 je nezmyslom rušiť zastavovanie EC v Kútoch, pokia¾ tam nie je k dispozícii iná vrstva dopravnej obslužnosti (R, Zr).
A zastavovanie IC na trati 120/180 by som nerušil vôbec, pretože obsluhované sídla sú na slovenské pomery dostatoène významné na to, aby tam IC vlak zastavoval a skrátenie cestovnej doby nepriláka to¾ko klietely z BA, ZA a KE, aby stratu klientely z TT, TN, LM, PP nahradili.
Ten dátum konca opravy Predstaničného námestia sa nejako potichu zmenail na 19.4.2011. Na stránke DPB je stále dátum 25.4.2011 a na stránke BID je dokonca nejaká divná veta: Rekonštrukčné práce potrvajú od 25. apríla 2011. (Asi tam je preklap a malo tam byť "do").
nuž, to je klasické slovenské - keď zdochla koza mne, nech zdochne aj susedovi v pozitívnej verzii - keď sa narodilo kozliatko susedovi, prečo nie mne? ?
pozerám trasovanie IC Gorenje (vomit)
BA-TN-ZA-LM-PP-SN-Kysak-KE
podľa mňa v pohode, tak by to malo byť
diskutabilný je podľa mňa len ten Mikuláš
lenže to by tie vozy museli najprv vydržať aspoň 8 rokov, čo osobne o soroch 18 dosť pochybujem
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
derik