Viezol si sa? Kde nestačí kapacitne? Po prejdení celých Vajnor alebo už v Čiernej vode. Ešte je tam jeden rozdiel a to, že 630 nebude mať sadisticko-zločinecký interval založený na nepravidelnej hodine.
Hehe, to bude sranda. Dojde turista na letisko, pojde na ASMN. Pocka kym bude pondelok, streda alebo piatok, 13.00-16.00, kupi kartu za 160 sk a moze poznavat region ? ? ? Kua, bez normalnych listkov to nejde!
"Vynimka v Petrzalke je z dovodu odstranenia stavebnej uzavery a moznosti spustenia stavebnych projektov."
Zaujímavé, že variantu NS v podobe metra na variant NS v podobe rýchloelektričky sa prešlo vďaka osvete niektorých spolutvorcov tohto webu na správnych miestach. Tak chlapci, priznajte sa, kto z vás chce v Petržalke stavať? ?
ty si neskutocny spekulant a prezliekac kabatov. Nedal by som ti opravit ani vypinac, lebo vela by si k tomu nakecal a nakoniec by si vyhodil poistky v celom dome...
Tak ja sa tu s tebou seriozne rozpravam na urovni, necham ti vypracovat mapu petrzalky s izoliniami dostupnosti, ktore sa pouzivaju aj pri dopravnom planovani, ty sa tu so mnou bavis... a ked nemas argumenty, tak to otocis na transport tycoon?
ja som ti nehovoril ze elektricka bude solo a ze ludia sa k nej maju 800m trepat, iba som sa ti snazil vyvratit ze k NDS/elinam (teda podla teba len k elinam, lebo ten tvoj NDS bude asi zazracny) ma pristup viac ako 20% obyvatelov petrzalky a na zaklade mojej mapky, kde nic nie je zvelicene (radius 800m) to tak proste je... to ci sa rozhodnu ist pesi, alebo nie, je uz vec sociologicky. Takisto si nemysli ze by som ich nechal ist 800m pesi. iba jednoduchy zaver : ano v pesej dostupnosti do 10 minut je ich v priemere viac. Je jasne ze treba zvazit aj bariery na ceste ako su bytovky a chodniky... ale 20% je klamstvo a narozdiel od teba (cislo si vyplul z brucha) som si svoje tvrdenie potvrdil - je ich viac...
ty si tu zatial nic nepodlozil faktami, iba sa tu ohanas odbornostou, hoci si len obycajny matfyzak a ekonom, pricom ani jedno nesuvisi s dopravou (ja si myslim ze nejde o akademicku odbornost ale o normalnu, no ty si na tom zjavne potrpis)...
zatial si pre toto forum nespravil nic, iba pises a slizko menis nazory podla toho ako fuka vietor... nevypracoval si ziadnu svoju studiu, ziadnu mapu, alebo aspon schemu tvojho nds si neukazal, len tu protirecis, tliachas blbosti a ked ti ludia od fachu protirecia, tak nereagujes, alebo zhodis diskutujucich tak ze ich zaradis k hracom transport tycoonu... inak az tak by som tu hru neurazal, pretoze so zapnutou konkurenciou, a na tu dobu, to splnalo maximalnu moznu simulaciu reality...
pre toto forum si nespravil nic, akurat si ho dobre zaspinil...
Ad Re #99663: "Nie je pravda, ze NS MHD obsluzi rovnaky pocet cestujucich ako elektricka. K NS MHD budu cestujuci ochotny aj doist, v pripade elektricky budu volit alternativu priameho spojenia. Dovod: rychlost spojenia a doprava do destinacie."
Nezmysel. Ľuďom je jedno, či pôjdu na vlak alebo na električku. S väčšou rýchlosťou spojenia súhlasím, proti vlaku hovorí podstatne horší interval a z toho vyplývajúce časové straty v prípade zmeškania či vynechania spoja. "Doprava do destinácie" viď #99974.
Konštatoval som, ktoré územia môže a ktoré nemôže ktorý systém obslúžiť. Topológia siete je daná súčasnou sieťou električiek a železníc a výhľadovými plánmi (ÚP a projekt TEN-T; oba materiály majú zatiaľ rovnakú hodnotu - všetko je len nakreslené na papieri).
"rozvoj elektrickovej siete sa realne neuvazuje minimalne vo vyhlade 2030"
Týmto tvrdením popieraš územný plán mesta.
"Dalsim zlyhanim je fikcia prehnaneho rozvetvenia elinovej siete a umele potlacanie rozvoja vlakovej"
Kydy. Dolož, kde je rozvetvenie električkovej siete podľa ÚP prehnané a fiktívne a kde je umelo potláčaný rozvoj vlakovej siete.
"nerealny demagogicky ucelovy podvrh"
Len vyvrátenie tvojich nezmyselných a z prsta vycucaných tvrdení o výhodnejšej obsluhe Bratislavy vlakmi.
#99542: "sa snazim komunikovat slusne a na urovni. Budem v tom pokracovat nadalej. "
To si s tým rýchlo skončil.
A v súčasnosti keď si kúpiš lístok na AS MN trebárs do Stupavy, myslíš, že vodič zistí, že sa nevezieš do Lozorna? Ale to je len môj názor, ktorým som chcel povedať, že pochybujem, že budú revízori BID v takej pozícii ako revízori DPB, ak vôbec nejakí revízori BID budú.
Re #99777 Marcelllooo: "Elektricka neumoznuje variacie trate, to jej jeden z jej charakteristickych crt. A ani rozvoj tam, kam ma ist NS MHD sa vo vyhlade 2030 realizovat urcite nebude. Navyse sam si prisiel na to, ze elina ma viac negativ ako NS MHD a naopoak, NS MHD ma viac pozitiv ako elina." Používanie výrazu NS MHD nie je správne, lepšie je používať výraz železničná dráha, keďže NS môže byť hocičo, keď tak rád bazíruješ na slovíčkach.
Interval 10 minút v špičke považuješ za atraktívny? NS v ktorom meste má špičkový interval 10 minút? Aký si myslíš, že bude interval v sedle, večer, cez víkend? Predpokladám, že 15, 20, alebo možno až 30 minút.
Toto je presne dôvod, prečo som proti vlaku a ťažkému metru, neatraktívny interval.
"Mestske vlaky budu taktovane nasledovne: Petrzalka - Filialka 10min, Petrzalka - Raca/Jur 20 min, Petrzalka - Trnava 30min."
Nie, nebudú. Vlaky na Jur pôjdu (v rannej špičke) v intervale 15 min., takže Petržalka-Filiálka môže byť 5 min., 7,5 min. alebo 15 min. Pozri Plán dopravnej obsluhy BSK.
"Tieto vlaky by ale mali koncit uz na Filialke, len niektore by zachadzali az do Petrzalky."
Na stanici so štyrmi koľajami veľa vlakov neukončíš.
"Elektricka neumoznuje variacie trate, to jej jeden z jej charakteristickych crt."
Ani vlak ani trolejbus. Táto črta je spoločná pre všetky závislé dopravné systémy (závislé na koľajovej trati, lane, troleji). Variácie trate umožňujú len autobusy (a duobusy - nemýliť si s trolejbusmi s pomocným pohonom, čo jazdia na Dlhých dieloch!)
"A ani rozvoj tam, kam ma ist NS MHD sa vo vyhlade 2030 realizovat urcite nebude."
Vlastníš krištáľovú guľu?
Prvy zasadny a systemovy nedostatok tvojej ucelovej pseudoanalyzy - ignorujes casove hladisko, ako i nedostatky plynuce z topologie siete a to opakovane a systematicky.
Dalej ignorujes skutocnost, ze rozvoj elektrickovej siete sa realne neuvazuje minimalne vo vyhlade 2030. Vynimka v Petrzalke je z dovodu odstranenia stavebnej uzavery a moznosti spustenia stavebnych projektov.
Dalsim zlyhanim je fikcia prehnaneho rozvetvenia elinovej siete a umele potlacanie rozvoja vlakovej.
Suma sumarum - nerealny demagogicky ucelovy podvrh, na ktory si ani nemohol cakat, ze ti niekto naleti.
Lamacania nemusia vyuzivat vlakovu dopravu ale mozu. Ak budu preferovat ine riesenie - aj tak dobre. Hlavne, ze doprava bude variabilna.
Re #99709 Ike: taketo kreslenie funguje v Transport Tycoone, nie v realite pri serioznom dopravnom inzinieringu.
Re #99711 intony: Mestske vlaky budu v BA nosnym systemom, ak budu spravne zrealizovane a trat Petrzalka - Nivy - Filialka v plytkom a razenom tunely bude prvou liniou tohoto NS MHD.
Hlavnu stanicu nebude treba obsluhovat tak ako doteraz, lebo bude rovnocenna s Filialkou (teda polovica vyznamu oproti dnesku). Ale ked treba, budemozne ist vlakom, alebo trolejbusom.
Re #99713 intony: Kedy a kym vyhlasene a kde je vyriesenie financoivanie?
Re #99719 Ondro: Riesenim dopravy v BA je jedine diverzifikovana a variabilna kombinacia vlaku Petrzalka - Nivy - Filialka, tam kde uz su elektricky a vsade ostatne trolejbusy.
Re #99723 stevo: Ale videl (hlavne o tom ale vedel uz predtym). Tieto vlaky by ale mali koncit uz na Filialke, len niektore by zachadzali az do Petrzalky.
Re #99727 enumaelish: Spravne. A uz chapes, preco bude elektricka nepreferovana v Petrzalke? Alebo chces potom umelo znizovat obsluznost autobusmi, aby si ludi PRINUTIL jazdit elinou a tak ju umelo obhajil?
Re #99729 enumaelish: Elektricka neumoznuje variacie trate, to jej jeden z jej charakteristickych crt. A ani rozvoj tam, kam ma ist NS MHD sa vo vyhlade 2030 realizovat urcite nebude. Navyse sam si prisiel na to, ze elina ma viac negativ ako NS MHD a naopoak, NS MHD ma viac pozitiv ako elina. Trvanie na eline je z inych dovodov ako dopravnych.
K tym tvojim ostatnym vyjadreniam - vela reci o nicom a nijako nepodlozene.
Tým by som sa netrápil. Sieť liniek DPB bola prevzatá "as is", materiál je už rok starý, tak samozrejme medzičasom nastali nejaké zmeny. A nastanú aj v budúcnosti. Plán nie je dogma na večné veky. Mimochodom, poslanci BSK uložili BID plán dopracovať (z dôvodu nedostatočných kapacít v niektorých lokalitách Záhoria).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
drink