Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #62863:
malé zníženie kvality cestovania... Pojem "malé" je veľmi gumový. Kedysi som kupoval syr Lunex. Keď klesol obsah tuku zo 60 % na 48 (tiež sa nezvyšovala cena, len sa "trochu" znížila kvalita), vys..l som sa na Milex a prešiel som na výrobky konkurencie. Dosaď si Milex = DPB+SAD a konkurencia = IAD.

Sú štyri skupiny ľudí.
Prvá má na auto a bude ním jazdiť, pretože jazdiť "sockou" by bolo podľa nich pod ich dôstojnosť. Túto skupinu nemá zmysel brať do úvahy, pretože VHD používať nebudú za žiadnych okolností.
Druhá skupina nemá na auto a tým pádom bude jazdiť VHD, pokým bude VHD existovať.
Tretia skupina má na auto, ale si ho zatiaľ nekúpila, pretože VHD je pre nich v súčte rozhodujúcich faktorov výhodnejšia (rýchlosť, pohodlie, cena).
Štvrtá skupina má auto a používa auto alebo VHD podľa situácie - opäť podľa toho, čo je pre nich na tej-ktorej trase výhodnejšie.
Tretia a štvrtá skupina sú tí, o ktorých musí VHD neustále(!!!) bojovať. Akákoľvek zmena k horšiemu môže prevážiť misky váh na stranu IAD.
Reakcia na: Emo #62985:
Trošku som sa v tomto príspevku zblbol, myslel som, že chceš, aby DPB prevzal všetky výkony SAD. ? Ale za ostatnými príspevkami si stojím.
Reakcia na: Sommelier #62826:
Tak isto by sme to mohli aj obrátiť, že keď sa bude prestupovať na periférii, tak SAD bude voziť odpad do DPB. ?
Reakcia na: Sommelier #62822:
"získa prostriedky na nové vozidlá počnúc po budovanie nových systémov končiac. "

Netvrdil by som, veď my máme problém financovať pár km trate do Petržalky, nebyť EÚ, tak tie peniaze stále nie sú. A Ty chceš budovať nové dopravné systémy až niekam do Senca, Trnavy či Malaciek?
Reakcia na: Sommelier #62816:
Nedávno (2-3 týždne dozadu) som išiel z Nív smerom na Rohožník a ten autobus bol plný už na Nivách. Je pravdou, že bol piatok poobede, ale aj tak si myslím, že na Nivách nastupuje dosť ľudí, takže žiadne jalové km.
Reakcia na: Mike #62980:
Malo si pamatas. Bol tu 12m NP Neoplan N4014, bolo to v 1995-tom, par mesiacov pred dodanim kratkych TAM-ov 🙂 Jazdil tu nejake mozno 2-3 mesiace, vystriedal myslim vsetky kolony, snad okrem 4. 🙂
Reakcia na: Mike #62978:
No som zvedavý, ako to bude s kapacitou na 88. Ak to nebude stačiť, tak dúfam, že ju posilnia.
Reakcia na: Mike #62980:
A preco nejazdi? Co to bol nejaky šmejd? Nerozumiem. Ale inak ked sa tu spominali tie busy na vychode kuknite Prešovske imhd. WOOW! Urcite im to tam chodi v kratkych intervaloch a uplne zle, ale kuknite tie busy ?. Ale nemaju elektricky..
Reakcia na: dankosmile #62979:
Určite nie. Jazdil tu NOVOPLAN; al ani ten uz nechodi stoji na dvore SPP. Kým jazdil, mal ev. č 1720, aj keď nikde vonku ani vnútri nebolo nalepené.
Chcel by som sa spytat: nechodil v Ba nahodou aj nejaky jeden Neoplan? Alebo to bol len pozicany bus?
Reakcia na: hoppusmark #62974:
Vyzerá to zatiaľ že prázdninový grafikon sa pôjde aspoň čo sa intervalov týka na 88 presne ako cez jarné alebo zimné prázdniny. (10/12/12) Víkend tiež +- ostáva, možno nejaké zmeny odchodov. Tá 70tka bude iba v sedle ako prejazd solarisov zo špičkových 96. Čiže budú kĺbové 70tky (možno ako doteraz prevažne cng), ale logicky iba v prepravných špičkách prac. dní.
A čo bude od septembra presne asi dnes nevie nikto. ?
Reakcia na: Mike #62975:
a co dostane 2 DPA miesto L70 ?
Reakcia na: Ike #62971:
No 91 a asi aj 191 bude robiť Petržalka. Za týmto účelom tam budú prevedené IK 415. Ináč sa stále hovorí že do Petržalky preradia IK 283. Možno aj niektoré IK 435.
Každopádne plyňáky a tambúsy zostanu tak ako sú.
Reakcia na: Ike #62971:
No dúfam že Ik280 nejaké vyradia, aj keď veľa ich určite nebude..

áno, 70 a 88 bude vypravovať 1.DPA

Či pôjdu preč aj 412, to by som rád vedel aj ja..

all: Ináč s tou 88, zachová sa terajší interval alebo bude menší? Podľa mňa by sa mohol trochu zahustiť aby solarisy kapacitne stačili.
Reakcia na: Ike #62971:
Neviem ako to bude so 415, ale 435 nepojdu prec vsetky. Ale jasne ze bude ovela vyssia pravdepodobnost ze sa na 21 zvezies niecim inym ako 435.
Reakcia na: S499.1023 #62970:
Nie PRAS Žumperk, ale KOS Krnov.
Reakcia na: Ballu #62968:
pockaj pockaj...

to chces povedat ze z 1.DPA kompletne zmiznu Ikarusy 415, 412 a 435??? a namiesto nich budu Solarisi 15xx? co potom bude s Ikarusmi 283 a ikarusmi 280?

70 a 88 bude vypravovat 1DPA?

co mi teoreticky moze dojst na 21? TAM a Krakosa?
Reakcia na: aquila #62966:
Nebrali nové, nechali si v rámci GO v PRAS Žumperk do 3 ks KT8D5 spraviť nízkoodlažné stredné články. Do BA sa to bohužiaľ nedá, lebo KT8 sa na metrový rozchod nerobila.
A neplánujú obmenu ale obnovu (ono za 30 mega ročne by toho moc v električkách neobmenili ? ).
Nuž ale autobusy majú nesporne lepšie, než BA, v tých je Bratislava obzvlášť hanebná.
Reakcia na: Ballu #62968:
Vid aj #45323 v Dispečerskom fóre ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement