Reakcia na: Ámos #55624:
A este mi vysvetli jednu vec ked teda by sme mali v centre tunely a do petrzalky ba vlak isiel po moste ze ako zvladne ten vyskovy rozdiel lebo ja netvrdim da sa aj to pekne spravit videl som aj tak spravene metro(elektricka)len malo to trochu dlhsi nabeh na ten most.takze neviem ze by sme ho zacali budovat uz pri St.tescu aby sme zo stanice dokazali trat napojit na most.mh?ci ako to je riesene potom?A este druha vec to co ja mam proti niekomu si myslim ze si dost maly nato aby si sa staral do mojich veci ja ked poviem ze ten cech je sprosty tak je sprostynebudem ho predsa ospevovat a on mi tu bude nadavat na maoje mesto ja sa do toho ich bordelu(praha)nestaram a to ze ty mu lizes zadok tak to je tvoja vec ale ja si na hlavu srat nenecham dobre a viac sa do mna nestaraj co ja mam z niekym.jo? ?
drink
Ja som sa ale chcel baviť o technickom riešení. Napríklad o tom, že by sme mali (v roku 2016) metro z Petržalky po Kamenné námestie s intervalmi 7 minút (Ámos dobre hovorí) so stanicami vzdialenými 1 km s prestupom v meste na pomaloelektričku, s časom 2 minúty na vyhrabanie sa spod zeme. Starý most s vyústením na štvorprúdovú Štúrovu ulicu by svojou úžasnou kapacitou po rekonštrukcii slúžil výhradne IGK (Ľ. Roman sa už teší).
A čo ďalej? Trasa do Dúbravky, zrušenie električiek, zavedenie autobusov s intervalom 15 minút na privážanie ľudí k metru s intervalom 15 minút, alebo nechať električku 1xT3 s intervalom 15 minút (asi trošku luxus)?
Alebo bude mať Bratislava milión obyvateľov + 300k denne prichádzajúcich (tým by lepšie poslúžil S-Bahn)? V tom prípade súhlasím s metrom.