Reakcia na: si #55476:
No tr3mp hovoril o zapustani elektricky v priestore sucasnej zastavky a mimourovnovom krizovani, tak preto ta estakada.Lebo:
Neviem kto ti dovoli postavit cestny podjazd 100 metrov od Dunaju. Vies co by tam robili spodné vody?
Chod na Hodzko pozriet aky vie byt cestny podjazd nechutny a kompletne rozbije priestor. Ja viem, ze sa to da spravit aj elegantne, tak ako napriklad v KE pri Jakabovom palaci. (Tam je to proste genitalne ze auta vlezu nizsie kvoli chodcom a nie naopak.) Ale to nie je tento pripad.
To ze most bude vyssie nepovazujem za dovod, aby sa tam nejako predlzoval ten najazd. Opat zakryjes umelku a FiFUK. Je to 100 metrov s vascim prevysenim, myslim ze to by kazda elektricka mala zvladnut. Chod kuknut Prahu co tam elektricky zvladaju.
Ja by som to videl v totalnom obmedzeni prejazdu Dostojevskeho - nabrezie (a to predlzenim pesej zony na Mostovej az k Dunaju a zaslepenim nabreznej autostrady z oboch stran) a klasickej urovnovej krizovatky s preferenciou. Skutocne uz ziadne najazdy, estakady a podjazdy v centralne mestskej zone. To su veci, ktore mesto strasne spatia. Samozrejme Safko pesia zona a Stary most bude bez aut alebo len Vajanskeho nabrezie - Arena.
Ámos
Parcik pred Tunelom bol zanedbany a ply buriny. Poprechadzat si sa po nom mohol len s macetou v ruke.
Co sa zaplnenosti parkov tyka, tak kolko ludi naratas na Onrejskom cintorine a na Kozej brane, alebo pred a za hradbami Hradu. Ved okolie hradu sa stalo oblubenym miestom na sexualne radovanky mladych (sam som si to vyskusal) lebo tam nikto nechodi a je tam klud.
A co Petrazlka. MČ s najvyssim podielom zelene ale zakodovana je ako betonova dzungla.
Nechcem aby to vyznelo, ze suhlasim s nicenim zelene, prave naopak, ale aj zeleny su pekny kvietky. Presadili si mestsku zahradnicku, je tam ich clovek a co robi. Houby. A ked sa jej pytali, ze ci nejako kontroluje nahradnu vysadbu, tak povedala, ze na to nema cas, ze robia inventarizaciu.
Bohuzial v tomto meste funguje vselico naprd. A aj ti, ktori sa budu uchadzat o miesto primatora buduci rok nebudu mat dost odvahy nato, aby aspon len slubili, ze budu presadzovat viac zelene na ulciach a prisnejsie pravidla pre investorov.
Re #55449 aqiula: Hej, ten tunelik by mesto stalo tolko, ako ostatok stavby, takze by neostali prachy. Mali by sme tunel popod Dunaj, ale nebolo by ho na co napojit v Petrzalke.
Re #55451 tr3mp: "Zároveň prestavba križovatky, na mimoúrovňovú pre električky" To by si ako popred pravnicku fakultu a vlastne v celej tej ploche lemovanej umelkou, buduvou FiFUK, najomnych domov z prelomu 19/20 stor., kacacej fontany a Krymu viedol estakadu. Ak budes nad takym niecim v buducnosti rozmyslat zober si prosim stare pohladnice Rybneho nam. postav sa na neho a pozeraj co jedna estakada v historickom centre BA spravila.
Re #55455 Presbourg: Ano vzdali sme sa niektorych kompetenci, ale ziadna komisia ani e. parlament nedokaze prikazat mestu Bratislava aby vidal stavbne rozhodnutie v rozpore s uzemnym planom.
Re #55456 Andy: Sice som ho nevidel, ale je to nadsatvba a v lete sa to moze prerobit na polievacie auto Bol normalne nasadeny na cistenie ulic alebo bol na nejakej vypomoci uviaznutemu vozu?
Re #55463 Presbourg: Preboha preco by malo byt nejaky text v informacnej a prezentacnej kampani pre rakusky trh byt v anglictine. Ty aj rozmyslas co pises? Kriste pane.
Re Darro: Neviem, ale vobec sa mi nelubi ze DPB podporuje SAD Zvolen. Teda z dovodu ze rusia trofle. Ako je mozne ze SAD Zvolen islo do sutaze ak nemaju vozidla na zabezpecenie dopravy. A ako je mozne ze DPB pripravil cestujucich o voz, ktory je po GO. 3183 im mali poslat...