Re aquila: http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=73391&query=Dexia+banka
Tu mas info o uvere od Dexia banky.
Pise sa vnom okrem ineho aj otom: "že mesto môže finančné prostriedky alebo ich časť splatiť bez akýchkoľvek sankcií aj predčasne a za úver nemusí poskytnúť žiadne ručenie"
Re #55613 tr3mp: No, ja osobne mam z takych dopravnych kolosov ako su podjazdy v centralnej mestskej zone velky strach. Ked sa pozrem na ten na Hodzku mraz mi beha po chrbte. Ale ak by sa to spravilo elegantne...
Sturovu by som vsak uzavrel uplne, teda okrem smeru Safko - Vajanskeho nabrezie, ale smer Dostojevskeho uzavriet. Takisto Vajanskeho nabrezie zuzit, vytvorit tam lievik aby ludia tadial nejazdili, rozsirit chodniky, vysadit stromy. Dnes ked funguje tranzit cez Petrzalku a Einsteinka na jar dostane novy povrch, nie je dovod aby ludia jazdili po nabrezi.
A prejazd cez krizovatku by som nechal len ked uz musi byt, tak podjazdom ale len v smere Vajanskeho - Dostojevskeho. Kazdy kto sa chce dostat na a z Pribinovej by musel ist cez Landererovu a Olejkarsku.
Tu mas info o uvere od Dexia banky.
Pise sa vnom okrem ineho aj otom: "že mesto môže finančné prostriedky alebo ich časť splatiť bez akýchkoľvek sankcií aj predčasne a za úver nemusí poskytnúť žiadne ručenie"
Re #55613 tr3mp: No, ja osobne mam z takych dopravnych kolosov ako su podjazdy v centralnej mestskej zone velky strach. Ked sa pozrem na ten na Hodzku mraz mi beha po chrbte. Ale ak by sa to spravilo elegantne...
Sturovu by som vsak uzavrel uplne, teda okrem smeru Safko - Vajanskeho nabrezie, ale smer Dostojevskeho uzavriet. Takisto Vajanskeho nabrezie zuzit, vytvorit tam lievik aby ludia tadial nejazdili, rozsirit chodniky, vysadit stromy. Dnes ked funguje tranzit cez Petrzalku a Einsteinka na jar dostane novy povrch, nie je dovod aby ludia jazdili po nabrezi.
A prejazd cez krizovatku by som nechal len ked uz musi byt, tak podjazdom ale len v smere Vajanskeho - Dostojevskeho. Kazdy kto sa chce dostat na a z Pribinovej by musel ist cez Landererovu a Olejkarsku.
AAA
Re #55579 yale: Takt na radiálach sa dá dosiahnuť keby sa chcelo...
Ale čo sa týka toho ostatného tak to nespochybňujem ani ja a skutočne úseky v CMO musia byť nevyhnutne pod zemou.
Lenže zase neberieš do úvahy fakt, že most treba opraviť tak, či tak.
Čo sa týka tej električkovej varianty, prečo by naše električky nemohli v budúcnosti premávať na spôsob viedenskej U6? Segregované, estakádové a podzemné trate.
Čo sa týka výstavby naraz, tak na to, nie sú peniaze. A pochybujem, že niekedy na takúto obrovskú investíciu budú, ak ju nechceš robiť na etapy.
Re #55598 Presbourg: ,,Len uz vas prosim nepiste o preferencii elektricky lebo ste uz ubohi neviem uz kto to tu napisal ze aby mala na krizovatkach prednost aby mala vzdy zelenu len zasa sa niekto pozeral iba po horizont a nemyslej na opstatnych napr na take auto to tam moze trcat aj honimu ne?"
Vypočítaj si túto slovnú úlohu, a ak rozmýšľaš zmeníš názor. Cez priecestie prejde električka každých 120 s (je to myslím, minimálny interval na trati bez ZZ, no každopádne najkratší následný interval v BA, ktorý sa po dodaní nových súprav predĺži) v jednom smere. Prejazd električky trvá 5 s, nejaka bezpečnostná doba, počas, kt. bude auto svietiť červená pred prejazdom električky je 10 s, po prejazde 3 s. Koľko s zostane na prejazd IAD priecestím?
Plus 6-7 vozňova súprava: Odkiaľ viš, že tým nebola myslená 6-7 článková súprava, viď 7 článkový ULF vo Viedni?