Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pre Martina Fundárka: Čo sa týka tých cestovných, ich dodržiavanie som práve vyzdvihol. Písal som ako o ďalšom pluse zlepšovania kvality cestovania. Napísal som to konkrétne: "Plusom bratislavskej mhd je napríklad aj dodržiavanie cestovných poriadkov, takže na tie sa dá už spoľahnúť." Práve toto si už všímam osobne dosť dlhú dobu. Pre d3ko: Na tu kilometráž som sa pítal preto, lebo pre jeden smer linky 5 sa mi 39 km nezdalo a myslel som si, že je to nejaká chyba. Ďakujem však za vysvetlenie. Keď je tu už načrtnutá otázka, za ako rýchlo by prišlo metro do Dúbravky, na porovnanie, linka B od Černého mosta po Zličín prejde 26 km za cca 40 minút, linka 5 od Komisárok po Dúbravku prejde 19 km za 52 minút. Myslím, že hypotetická trasa metra by nemerala Z Rače do Dúbravky 26 km.
Reakcia na: nndro #41867:
Len som trosku zabudol na zastavky....
A co napriklad.. Zakopat elektrocky pod zem ? len povedzem vyhlbit jamu 4 metre hlboku... a zakrit ju betonovymi panelmi ? napad
Reakcia na: Jonny #41794:
Aký je rozdiel v rýchlosti jazdy električky po moste, vyhradenom len pre električkovú dopravu a pod zemou?
Re #41796 Jonny: A ktoré knihy alebo stránky podporujú Tvije úchylné teórie, mládenec?
Re #41797 Jonny: Mládenec, Ty si "cestovatel"? Škoda, že nečítaš...
Re #41798 Jonny: Máš nejakú realistickú prognózu záťaže o 30-40 rokov?
Re #41818 Jonny: Prosímťa, nepoučuj tu o Prahe, blbečku, ľudí, ktorí neboli v Prahe len na dvoch jednodenných výletoch. O Ámosových číslach pochybuješ ale sám si tu ciciaš bludy z prsta. JZM je tretia najobývanejšia časť trasy a metro tam jazdí v pásmovej prevádzke. Stanica Kobenova, pôvodne ČKD, bola postavená kvôli jednej veľkje, dnes už neexistujúcej fabrike...
Re #41823 BMko: Nechaj debilka...
Re #41833 Jonny: Taskí prispievatelia ako Ty (hlúpi, demagogickí, zaslepení) tu veru chýbať nebudú. Žiadny metrofil sem ešte nepriniesol rozumný argument o potrebe metra v Bratislave. Ale aj tak je taký "yale" proti Tebe hotový vedec.
Reakcia na: Martin Fundárek #41845:
Vôbec nie je problém všetky radiály segregovať a v centre vtiahnuť pod zem. A nič viac nepotrebujeme.
Reakcia na: Bigmac #41862:

V prvom rade preriedit zastavky a vybudovat prestupne terminaly. Potom znizit pocet liniekt na max 7, vratane Petrzalskej radialy. Dalej mimourovnove krizovania Racismyta, Trnavskeho myta, a na mietach, kde sa neda zaviest preferencia.
Mike: ono tie upravy sucasnej elektricky zas take nepatrne nebudu, lebn ju treba razne a prudko debordelizovat, ale v zasade mas pravdu. Hlavne pri porovnani nakladov metra a tramvaje
Pozrel som sa do kalendára, a tak všetkým Tomášom z iMHD prajem všetko najlepšie, čisté autobusy a vodičov jazdiacich presne podľa CP ?
Reakcia na: yale #41847:
"Bratislava potrebuje nosný systém, ktorý bude spoľahlivo premávať na vlastnom telese, oddelenom od ostatnej dopravy vrátane chodcov, ktorý bude mať dostatočnú kapacitu, komfort, bude premávať v dostatočnom takte a jeho trasa bude určená
hlavnými dopravnými požiadavkami. Stanice resp. zastávky systému budú zároveň prestupnými bodmi pre doplnkovú dopravu, ako aj pre regionálnu, medzimestskú a medzinárodnú dopravu) a budú rozvojovými bodmi pre budovanie infraštruktúry v príslušných lokalitách. Musí existovať jednotný informačný systém, aby cestujúci mali v každom bode celého dopravného systému jasnú predstavu, ako a za akých podmienok sa dostanú do iného bodu. Systém musí byť moderný, efektívny a dostatočne atraktívny tak, aby spôsobil zásadný obrat vývoja pomeru IAD:MHD. "
Pointa je v tom, že naša električka iba s minimálnymi úpravami toto ĽAHKO MôŽE SPĹŇAŤ. Aj v centre. Najväčší nedostatok celého NS by bol jeho absencia v Petržalke, ale aj to sa už ide riešiť. ?
Prajem pekný deň
Reakcia na: Martin Fundárek #41854:
Čo sa týka cestovných poriadkov a ich dodržiavania - absolútne súhlasím. Na chronometrážiach niektorých liniek (napr. všetky električkové) je veľmi veľa priestoru pre vylepšenie, niektoré linky majú absurdne choré chronometráže. Ale ak kritizujem "A", tak "B"- dodržiavanie cest. poriadkov vodičmi je na tom oveľa horšie. Zápchy veľmi neovplyvníme, svojvôľa vodičou sa všade inde rieši, ale v BA nie. Doteraz jazdievam linkami, vozidlami, vodičmi, ktorí dojdu cez pracovný deň v sedle, niekedy aj v špičke na +4 resp. +5. Za posledný rok som išiel asi 4 krát spojom, ktorý došiel na konečnú na +6 ❗ , hoci viem, že z predchádzajúcej konečnej určite odchádzal presne.
Reakcia na: BMko #41811:
ja vám to metro kúpim, ok? ?
Reakcia na: papuca #41730:
je to jasné si pod papučou...preto žiadny dodatočný komentár... ?
Reakcia na: Martin Fundárek #41845:
miesto na segregaciu je - pod zemnou a nad nou. Prave vcera som cakal na Mraziarenskej a rozmyslal, ake by to bolo mat elinu zakopanu na Zahradnickej a Mileticovej. Kombinaciou elektrickovych podjazdov a cestnych nadjazdov by sa za radovo nizsie naklady (oproti metru) dala urobit naozaj plne segregacia na vacsine elektrickovej siete.

ad cestovne poriadky: ja si tiez myslim, ze na CP sa da spolahnut. Cestujem z Petrzalky v rannej spicke a oplati sa mi poznat CP. A na zastavky nemusim chodit ani 5 minut skor.

jonny&yale: odpovedzte na otazky co polozil tr3mp v #41831. Pokial nedokazete toto zodpovedat, je cela diskusia zbytocna.
Reakcia na: Ámos Keynes #41837:

Sudruh Ing. Lunacek je klamar, otaca kabat ako mu vyhovuje, sabotoval dlhe roky MHD v Bratislave. Mal by byt ticho, uz tak narobil vela skody. Nech si sniva svoj sen o metre...
Reakcia na: Jozefst #41850:
Cena lístkov je len jedným z dôvodov. Ďalšími sú - a v tomto s Tebou nesúhlasím - to, že sa NEDÁ spoľahnúť na cestovné poriadky, a to jednak vinou zápch (dá sa čiastočne riešiť ďalším pásmom chronometráže, ale tá nikdy nebude úplne presná), jednak vinou svojvôle vodičov, a tiež žalostnou komunikáciou DPB s verejnosťou.
Na cestovných poriadkoch sa zlepšila ich kvalita (nahrádzanie pseudointervalov skutočným intervalom, optimalizácia z hľadiska potreby vozidiel), ale ich dodržiavanie nie. Aspoň to nebadám.
Reakcia na: Martin Fundárek #41844:
Hej, nepresne som sa vyjadril, pod pojmom "interval" sa spravne ma pocitat "pocet spojov za hodinu".
Reakcia na: Jozefst #41851:
Dlzka trate sa pocita tam aj spat 🙂

Co sa tyka rychlosti - tak si predstav, ze mas do Dubravky metro. Ide pod elektrickovou tratou a zachadza pod Dlhe diely a odtial zase cez Molecku na Slavicie udolie a odtial okolo PKO do centra. Co myslis, o kolko bude take metro rychlejsie ako elektricka? (Rataj aj cas dopravenia sa elektrickou k metru (lebo to nebude mat zastavky vsade) a aj cas vlezenia a vylezenia z tunela.) Ak by sa robila absolutna preferencia elektriciek, rozdiel by bol minimalny. A za kolko penazi...
Mám otázku na webmajstra. Koľko má kilometrov električová trať číslo 5 z Komisárok na dúbravskú konečnú Pri kríži. Na tejto stránke je v sekcii ak sa nemýlim "prevádzkové údaje" v kolónke najdlhšie trate pri linke električkovej linke č.5 uvedených 39 km, no na www.cp.sk mi to po zadaní linky z Komisárok na zastávku Pri kríži vyhodilo pri linke č. 5 19 km s údajom 52 minút (viem že minúty sedia). Za odpoveď vopred ďakujem!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.