Reakcia na: Jonny #41781:
Ak by mali skoro vsetci sediet, tak realny interval pre celu raciansku radialu je 5 minut, teda 15 na jednu linku. Vcera som isiel v case najvacsieho vikendoveho naporu a bez problemov som sa zmestil do kacice, netlacil som sa a ani som nestal na schodoch. Velmi by ma zaujimalo, odkial beries tie cisla, ked prax je trosku ina. Asi za naplnenu elektricku povazujes to, ked vsetci sedia a nikto nestoji.Brno je o dost mensie? A na to si ako prisiel? Dufam, ze po Papyrovom porovnani ti je to uz jasne Takze opat ti mozem napisat len to, ze sa chod povozit linkou 8 do Brna
Ako si prisiel na to, ze 100 mld nestoji usek Janikov dvor - TM? Tunel pod Dunajom budu hrabat zadarmo krtkovia alebo kto?
A "inak OK?" Ked inak OK - t.j. ze si zobral moj argument, ze sa metro robilo pre 700-tisicovu az milionovu Bratislavu, kde bude mat auto len par ludi - tak potom automaticky negujes vsetky tvoje dalsie argumenty.
Re #41798 Jonny: O 30-40 rokov? Pred 30-40 rokmi sa hovorilo, ze BA bude mat milion obyvatelov. A kde je ten milion teraz? Takto isto mi mozes aj ty tvrdit, ze BA bude mat za 30-40 rokov milion obyvatelov a neuverim ti ani slovo. Staci si pozriet ako sa menil pocet obyvatelov BA za poslednych 10 rokov...
Jonny
"Premávková rýchlosť navrhovanej električky a metra by bola rovnaká!!!" Toto je tiež zavádzajúce, pretože by to bolo iba na časti úseku po semafór na Šafku. Kedže to má byt napojené na povrchovu električkovú trat v centre tak nemôžeš také čosi napísať, to nie je pravda.
Mimochodom mal by si íst do Dopravného podniku Praha a poučiť ich s tvojími čislami a rentabilnosťou metra a možno stopnú stavbu úseku IV.C2 a budú si hlavu trieskat do steny prečo vôbec predlžovali metro zo Smíchovského nádraži, prečo stavali stanice ako napríklad Radlická atd, atd....a dalo by sa pokračovat na všetkých úsekoch a taký gól ako stanica Kolbenova pod. už ani spomínat nebudem.
Mne sa pražské metro páči a fandím dalšiemu rozširovaniu ako hocičomu čo sa točí okolo MHD hocikde inde. Chcem ti len ukázať, že treba brat veci zo širšia a nebrat veci čiernobielo. Treba niekedy mysliet dopredu. Ak by sa budovalo metro v Prahe podla tvojich kritérii tak by bolo v Prahe omnoho menej km tratí metra. (zato asi viac električkových tratí ) ?