Jonny: Nech tu v debate neomieľame stále to isté, skús mi, prosím, napísať Tvoju predstavu budovania nosného systému v Bratislave. Zaujímalo by ma najmä nasledovné:
a.) etapizácia výstavby (napr. 1. etapa Janíkov dvor- Trnavské mýto, obdobie výstavby etapy, približná cena v Sk)
b.) popis trás NS v cieľovom stave pre určitý rok (napr. 2030, vyplýva z bodu a.), intervaly jednotlivých trás NS (špička, sedlo, víkend), kapacity súprav => prepravná kapacita
c.) doplnková doprava - predstavuješ si ju len ako zvoz k NS, alebo bude slúžiť v určitých smeroch ako nosný systém (napr. západná časť Petržalky - centrum, resp. východná časť Petržalky - Ružinov), aká bude v prípade druhej možnosti jej prepravná kapacita?
d.) aký bude demografický vývoj Bratislavy v najbližších 30 rokoch? Koľko obyvateľov bude mať BA v roku 2020, koľko v 2030?
Ďakujem
a.) etapizácia výstavby (napr. 1. etapa Janíkov dvor- Trnavské mýto, obdobie výstavby etapy, približná cena v Sk)
b.) popis trás NS v cieľovom stave pre určitý rok (napr. 2030, vyplýva z bodu a.), intervaly jednotlivých trás NS (špička, sedlo, víkend), kapacity súprav => prepravná kapacita
c.) doplnková doprava - predstavuješ si ju len ako zvoz k NS, alebo bude slúžiť v určitých smeroch ako nosný systém (napr. západná časť Petržalky - centrum, resp. východná časť Petržalky - Ružinov), aká bude v prípade druhej možnosti jej prepravná kapacita?
d.) aký bude demografický vývoj Bratislavy v najbližších 30 rokoch? Koľko obyvateľov bude mať BA v roku 2020, koľko v 2030?
Ďakujem
Jonny
"Premávková rýchlosť navrhovanej električky a metra by bola rovnaká!!!" Toto je tiež zavádzajúce, pretože by to bolo iba na časti úseku po semafór na Šafku. Kedže to má byt napojené na povrchovu električkovú trat v centre tak nemôžeš také čosi napísať, to nie je pravda.
Mimochodom mal by si íst do Dopravného podniku Praha a poučiť ich s tvojími čislami a rentabilnosťou metra a možno stopnú stavbu úseku IV.C2 a budú si hlavu trieskat do steny prečo vôbec predlžovali metro zo Smíchovského nádraži, prečo stavali stanice ako napríklad Radlická atd, atd....a dalo by sa pokračovat na všetkých úsekoch a taký gól ako stanica Kolbenova pod. už ani spomínat nebudem.
Mne sa pražské metro páči a fandím dalšiemu rozširovaniu ako hocičomu čo sa točí okolo MHD hocikde inde. Chcem ti len ukázať, že treba brat veci zo širšia a nebrat veci čiernobielo. Treba niekedy mysliet dopredu. Ak by sa budovalo metro v Prahe podla tvojich kritérii tak by bolo v Prahe omnoho menej km tratí metra. (zato asi viac električkových tratí ) ?