Reply on: Jonny #41833:
Zaujimave, ze ked ti tu tr3mp napisal, aby si nam povedal tvoju konkretnu viziu metra, tak si presiel ku konstruktivnemu argumentu, ze sme vsetci elektrickofili Povedz mi, kolko tvoji skutocni odbornici z metra vybudovali za 30 rokov. Velku nulu. Tiez som sa radoval na metro - ved malo byt v roku 1995, aj v roku 2000 a stale som sa tesil. A potom som zacal navstevovat mesta, kde nemaju metro a vedia to riesit aj inak - a efektivnejsie.
Jozefst & yale: Pisete sice pekne nazory a da sa s nimi v podstate suhlasit, ale... Z coho vychadzate, ze sa v najblizsich 10 rokoch situacia mesta natolko zmeni, aby sa zacalo budovat nieco trvale? Nemysleli ste si pred 10 rokmi to iste? Za uplynulych 10 rokov stratila MHD najmenej 1/3 cestujicich, co si myslite, kolko cestujucich strati MHD v najblizsich 10 rokoch? Uz aj to je dost neskoro, ze elektricka ma byt az v roku 2008. Ak budeme donekonecna pozerat niekde k vysnenym dialavam, utecie nam zivot ani nevieme ako a ku splneniu sna ani nedospejeme. Nehovorim, ze netreba mat sny, ale musia to byt sny vychadzajuce z reality.
Ak si myslite, ze by sa tu vacsina z nas rada nepovozila metrom v BA, tak sa mylite. Ibaze ak si mame vybrat, ci pojde z vrecak danovych poplatnikov a cestujucich cca. 100 mld. alebo 4 mld., tak si vyberiem tie 4 mld. Ano, za 4 mld. sa nespravi podzemna elektricka v useku Safarikovo nam. - Trnavske myto, ale aj bez toho plne nahradi planovanu trasu metra. Okrem toho ak si porovnam cas cesty z Trnavskeho myta do Petrzalky elektrickou a metrom, tak nakoniec mozno bude elektricka aj rychlejsia, lebo ide priamo a nie oblukom cez Hlavnu stanicu a Suche myto. A nemusim ani 2 minuty stat na eskalatoroch cestou do metra. Takze v niektorych pripadoch metro naozaj rychlejsie byt nemusi. Otazka je, ci za otaznych par minut zrychlenia cesty stoji investovat niekolkonasobne viac penazi...
Bigmac