Reakcia na: Andy #17936:
Jazda SOLARISOM TROLLINO 15 AC az na obmedzovac (70kmh), dole kopcom 75kmh, cez vyhybky 45kmh, zavitali sme s nim aj na dajake ex sidlisko (po zaplavach sa z neho stalo mesto duchov) - trombelusova trat, ktora tam vedie sa ide velmo coskoro rusit, takze mame asi poslednu fotku toho obratiska a este aj s TROLLINOM 15 hehehe - jazdil s tym veduci trolejbusovej vozovne v Ostrave... Plna taska suvenirov, mensi referat o historii, buducnosti a sucasnosti, obhliadka PLNE ELEKTRONICKY OVLADANEJ vozovne Kriva, oficialne Moravska Ostrava (mam pocit ze som to tu uz dakde pisal, ze by de javu? ;-P ) a tak podobne... Mam pocit ze ste nas v nejakom TROLLINE 12 aj videli, nie?
Spectre
Samozrejme, to bola posprejovana jedna tramvaj. Inak tam maju vsetko perfektne ciste. Radost pozerat.
Tak co som ja videl, tak trombelusy boli vyvalcekovane vsetky. Zvonku aj zvnutra. Vynimkou bol jedine Fekalino a 21Trky, ktore mali lak asi este od vyroby. Tramvaje T3 totez.
Srandovna je inak ta jednosmerna KT8 s nizkopodlaznym clankom.
Trochu ma tam sklamali ich reko na TrM. Vsetko stara RABA, takze to pekne hulakalo. Inak v trombelusoch bolo to hlasenie vseobecne tichsie ako v tramvajach. Ale ajtak v pohode
Co sa tyka toho Soplarisu, vznikol vo mne dojem, ze je to autobusova konstrukcia s vlozenym elektromotorom. Ak mi ale napises konstrukcne odlisnosti Soplarisu Fekalino od Soplarisu Gumokolino, rad svoj nazor zmenim.
Inak neviem co maju vsetci proti tej Astre, ale v oblukoch hadzala ovela viac stara smradlava T3. Astra bola uplne tichucka, a bolo pocut zvysovanie frekvencie pri zrychlovani (vysoky ton len minimalne), nie ako T3EV - plasitko na mysi. Podvozky to malo celkovo dost nehlucne. V porovnani aj relativne nove T6A5 maju podvozky prakticky z roku 1930. Navyse maju dvojstupnovu prevodovku vdaka comu to ma zvuk ako nefalsovana RABA Ja Astru z pohladu cestujuceho hodnotim celkom dobre. Som ale zvedavy na Brnensku Anitru, co to bude robit na Brnenskych tratiach. Aj ked Brno ma na nase pomery kvalitne trate, vlnkovitost kolajnic im napr. nie je cudzia. Za to v Ostrave som nevidel jediny usek trate, ktory by nedostal jednotku s hviezdickou. Asi najhorsi usek bolo krizenie s vlakom po ceste linky 2, avsak na inych miestach som prejazdy cez vyhybky skoro ani nevnimal. Astra v porovnani s RT6kou u mna vytazi na plnej ciare