Reakcia na: peter.stefan #17956:
Ono to tak celkom nie je z hlav ludi v BEUSE.
Ak sa chces niekomu vyplakavat, tak ta mozem odkazat na 4. sekciu Bratislavskeho Magistratu a na istu osobu menom Ing. Lunacek, zodpovednu za vsetko co sa kona v tomto smere. Link: tu a tu.
Tato osoba je aj utra stastna z toho, ze na moste Kosicka nebude elektricka. Totiz spolu s ing. Kovalcikom s METRO a.s. sa im to podarilo - povodne plany boli s elektrickou, alebo sa o tom aspon silne uvazovalo. Ale moment, vsak most stava Metro a.s., nie je to divne? Konflikt zaujmov. Je jasne, ze keby bola v Petrzalke elektricka, tak to sproste Metro padne. A tym aj Metro a.s., lebo bolo by zbytocne. Takze by prisli o pracu. Doteraz furt menili system, najprv sa hovorilo o VAL, potom tazke metro, naposledy akysi hybrid, co by jazdil aj na trate ZSSK a az do Trnavy, boze ake nezmysly, co stoja strasne peniaze a neprinasaju rychlo a efektivne vysledok!
Povodne sa ten vyssie menovany vyjadil asi tak, ze elektricka je v Bratislave na dozitie a nahradi sa metrom. Teraz, po zvoleni Durkovskeho, obratil kabat a tvrdi, ze on nikdy nehovoril, aby sa elektricka takto zanedbala a nechala schatrat. Je to klamar a podvodnik, pamatam sa ako v radiu Twist klamal o krizovatke pri Vajnoroch - ta co je teraz ako kruhovy objazd. On strasne nema rad kruhove objazdy a je zaujaty, ako v pripade elektricky vs. metro tiez. Napadol redaktora, ze klame a zavadza, uplne ignoroval statistiky z Rakuska. [nadavka] je to!
Uplne suhlasim s tym S-Bahnom, aj by som bol za jeho obnovenie - z Filialky podzemou po povodnej trase az do Petrzalky. Uplne idealne, ale ziadne hybridy, ale plnohodnotne zeleznice vozidlo a normalna mestska tramvaj. S rozvojom elektriciek suhlasim tiez. Ale v prvom rade Petrzalka, potom DNV + nova vozovna, velmi nutna pre dalsi rozvoj. Dalej dalsie vnutromestske useky - napr. zo Safka do novobudovanej oblasti pri pristave, odtial do Ruzinova. Plus zapustenie niektorych usekov v centre mesta pod zem - centrum sa da riesit iba mimourovnovo, IGK odtial nevykopes, to by sa papalasom nepacilo, vsak ako by chodili do prace? Pesi? MHD? Nikdy!!!
Bohuzial, sudruhovia planovali uplne inak. Elektricku treba vytlacit z mesta von na periferie a potom zrusit. Preco? Lebo bude nepotrebna, vska teraz chodi vo Vajnoroch krpaty Midi autobus raz za uhorsky rok, co by tam vozilo velkokapacitne drahove vozidlo, co elektricka definitivne je??? Vozilo by vzduch.
peter.stefan
planov do roku 2030. Zrusit elektricku na hlavnu
stanicu je totalna blbost. Taktiez nechapem tah do
Vajnor - to je ZST Vajnory taka dolezita, ze tam
maju chodit elektricky a na hlavnu stanicu nie ?
Elektricky by mali rozhodne chodit aj do Petrzalky, preco s tym nikto nic nerobi ? Spoliehat sa na metro je hlupost. Najlepsie plany
boli v 1968, ked sa ratalo s vyuzitim povodnej trate z Vinohradov cez Nivy do Petrzalky. Ta trat
je uz davno fuc a stoji tam VUB. Napokon, preco by
sa nemali budovat S-bahny, ved tie su lacnejsie ako metro a navic v kazdom normalnom vacsom meste
je ich viac, ako trati metra. Zda sa, ze v tomto
meste je prvorade iba zvysovanie cestovneho a vyrabanie nezmyslov - vid rusenie dvojkolajky cez
Jesenskeho, potom jej obnovovanie pri akcii "odlah
cenie Safarikovho namestia" . To nikto predtym nevedel ?