Reakcia na: Marek1978 #162148:
keď posilníš L61 a 63 tak zas L63 bude jazdiť poloprázdna pri takom intervale keď tam bude ešte aj L30 "zavadzať". Lamač ako taký bude mať priame spojenie pod nový most v L37. To, že ľudia zo 4 zastávok stratia priame spojenie nie je dúfam katastrofa, stačí sa pozrieť koľko ľudí v Petržalke sa musí odviezť 2-3 zastávky napr. z Betliarskej ulice L93 či 95, nie je ich málo a žijú! Preto sa teda nedivím, že na magoriáte a pár závistlivcov v DPB chce zas škrtať v Petržalke keď sa na to pozerajú presne ako vy, že zruší sa jedna linka, posilní sa iná, no nás to nezaujíma, my chceme priame spojenie ako je dnes a ak niečo meniť tak iba skrátiť interval! Zaujímavé aký dvojaký meter sa používa ?
Ruslan
- L30 nemôžeš zrušiť, pretože okrem L38, ktorá premáva každú hodinu, nebudú mať ľudia na zastávke Segnáre žiadne spojenie.
Alebo im tam chceš poslaťL37, alebo L63? ?
L30 funguje v preklade s L37 z pod Nového mosta.
- L39 tiež nemôžeš zrušiť, lebo v súčastnej dobe má svoje opodstatnenie. Spája CSU s Martinským cintorínom a Ostredkami.
- L96 nemôžeš skrátiť po ŽST Nové mesto. Taktiež má svoje opodstatnenie. Vozí balíky ľudí do Avionu. Nahrádza tak bývalú kyvadlovú dopravu z Avionu do Petržalky, ktorú využívalo veľa ľudí. ?
- s L61 máš pravdu, tá by mohla aj častejšie premávať.