Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #162116:
Za ten čas sa niečo predsalen stihlo pripraviť:
2004 stavebný zámer (na celý úsek Šafko - Janíkov Dvor)
2005 posudzovanie vplyvov na životné prostredie (MŽP vydalo stanovisko po vyše roku ). Potom sa z organizačných a finančných dôvodov táto stavba rozdelila na dve etapy.
2007 došiel TEN-T a memorandum o spoločnosm postupe prác medzi mestom, ŽSR a MDPT.
Na prvú etapu eliny (Šafko - Bosákova) bola spracovaná dokumentácia pre územné rozhodnutie v roku
2008. Ale v tom čase už prebiehalo konanie na ministerstve kultúry ohľadom vyhlásenia starého mostu za kultúrnu pamiatku a DÚR počítala s úplne novým "starým" mostom (na základe hlasovania perforované rebro.) Ministerstvo kultúry nedodržalo zákonné lehoty, ale po dlhšom čase vyhlásilo za kultúrnu pamiatku všetko okolo mosta, len nie samotnú mostovku a ešte dva piliére nie. Plus došla tá "kríza" a mesto muselo škrtať výdavky. Tak bola vypracovaná druhá DÚR v roku
2009. O územné rozhodnutie bolo požiadané začiatkom februára 2010, mestská časť Petržalka ho vydala tesne pred voľbami a aj to dodnes slávik spochybňuje že nie je právoplatné. Dnes je na túto etapu hotová už aj dokumentácia pre stavebné povolenie.
Na druhú etapu eliny (Bosákova - Janíkov Dvor), ktorá sa mala zmeniť po vyššie spomenutom memorande, bola spracovaná technicko ekonoimcká štúdia. Potom sa tam dal spraviť investičný zámer. A dnes na túto etapu vzniká dokumentácia pre územné rozhodnutie.
Reakcia na: david1 #162117:
ani sa nedivím, keď namiesto druhej jazdy si vozidlo aj so šoférom vypeká na 40min prestávke ? takú prácu by som chcel aj ja, že robím 20min a 40min váľam šunky ?
Dnes pocut samu "chvalu" na zastavkach L51 na DPB po zisteni ,ze autobus nevynechal ,ale premava kazdu hodinu....
Reakcia na: dopravak123 #162115:
ty čakáš teda už 35 rokov, čo je ešte "lepšie". No do roku 2000 sa ešte snívalo o metre, potom nejak v 2001 sa rozhodlo, že nosným systémom by mala byť električka a bude sa stavať namiesto metra do Petržalky cez Starý most. Za tie roky sa nepodarilo aspoň ten najpotrebnejší úsek Šafárikovo nám. - Starý most - Vlastenecké nám. pripraviť, tak aby sa po uzavretí mosta začalo hneď robiť. 11 rokov nevedeli nič ani len pripraviť!
A ďalšia vec : Čo sa týka "bezgrošového" obdobia, tak toto mesto vyzerá ako keby také obdobie trvalo už dobrých 15 rokov. Keď peniaze boli, tak jediné čo sa robilo boli nákupy MIDI SORiek, nejaké GO 15Tr a pár elín, prestavba Karos na CNG pohon + nejaké ďalšie GO a "GO" na TAM-BUSoch a Ikarusoch 283 a to bolo všetko! Ono to je tak, že keď sa majú nájsť peniaze na niečo čo je skutočne pre dobro mesta a ľudí, tak je zrazu "kríza" ale keď sa má nájsť napr. 70 mil. navyše na predražený zimák, alebo stovky mil. v štátnej kase na predražený mýtny systém, to zrazu kríza nie je. Tým, že vedenie mesta roky sralo na obnovu vozového parku, tak pripadla na to najhoršie obdobie čo sa týka stavu financií, takže snáď sa dotyční poučili, že ak je niečo potreba robiť okolo obnovy vozového parku, odkladanie sa môže kruto vypomstiť.
Reakcia na: no.ev.di. #162114:
Ty už čakáš 11 rokov na prvý cm koľaje električky. Ja o rýchlodráhe a potom o iných alternatívach nosného typu dopravy v Bratislave počúvam už od roku 1976, to si asi ešte nebol ani v pláne. A stále iba počúvam a čítam o: - nič sa nestavia, len sa rokuje, projektuje (možno), diskutuje, obhajuje, zdôvodňuje, hľadajú sa financie... Ani neviem ktoré slová sa na to nestavanie ešte hodia. A myslíš, že v tomto bezgrošovom období sa niečo fakt začne stavať? (MS v hokeji, rozbité cesty, dlhy až po krk, resp. až nad hlavu...).
Reakcia na: MatejBA #162113:
pardon, sypem si popol na hlavu ? Slávik ma fakt nenapadol, toho ani neberiem ako niečo čo je hodné spomenúť... Slávik začal operovať od roku 2009 cca, aj to iba sprostými článkami a teraz sa začal právne . De facto ale oveľa väčší podiel na tomto stave má vedenie mesta z rokov 2002-2010, ako nejaký "podomový spevavec". Spomínam si, že ešte nejak keď som mal 11 rokov som si začal vystrihovať články z BA novín o električke do Petržalky, dnes mám 22 rokov a ani cm koľaje do Petržalky nebol položený. Jediné na čo sme sa "zmohli" bolo počkanie si až sa Starý most dostane do havarijného stavu a uzavrieme ho, čo ešte skomplikovalo autobusovú dopravu do Petržalky. Sečteno a podtrženo = nejaký spevavec dva roky kotkodákajúci to má pramalý vplyv.
Reakcia na: no.ev.di. #162111:
Idiot, neschopak, hlupak a poriadny chuj si len a len ty. Hovoril som totiz o Slavikovi. A co sa jedna tych liniek keby si nebol absolutny VYPATLANEC tak vies, ze som ti davnejsie povedal, ze to je kravina zredukovat interval! Lenze by si musel mat dlhsiu pamet ako "ficovolic" co si nepameta, co bolo vcera ?

Ale co ine chciet od teba ze? ?
Reakcia na: MiroBA #162110:
bus paralelne s električkou na Riviéru by bola obdobná blbosť ako L133. Na L94 jediné čo by možno bolo fajn, by bolo nasadiť Solarisy namiesto klbákov a upraviť ešte v Petržalke nejak nepreklad 84/99. V rannej špičke od 6:45 do 7:45 by bolo fajn keby L95 jazdila každé 4min.
Reakcia na: MatejBA #162109:
aby Petržalka doplácala na idiotské požiadavky politikov z iných m.č. tak to je vrchol! A nevidím dôvod prečo by sme mali mať nosné linky 93 a 95 v takom intervale ako máte vy električky,čo je iba Váš problém lebo sa neviete vzdať niektorých priamych spojení! Ty teda schvaľuješ aby Petržalské nosné linky mali ešte redší interval? Ak áno tak si totálny idiot a tvoja schopnosť porozumieť MHD je na nule. A totálny pako si keď to celé hádžeš iba na Ftáčnika! Ďurkovský a magistrát boli vo vedení mesta tých 8 rokov a nič nespravili, takže tam sa obracaj! Teraz preto, že Ďurkovský 8 rokov na Petržalskej električke zhŕňal iba politický kapitál oprávňuje poslancov iných m.č. k tomu aby nám ešte aj osekali nosné linky? Ako máme cestovať do práce, školy a do mesta? Vy tam v KV máte ešte dosť voľného miesta v električkách, zatiaľ čo L68,93,94 a 95 jazdia ráno plné, tak sa ráč uvedomiť! Ak toto trepeš iba tak na revanš voči mne, že som proti L133 tak si poriadny chuj ?
Reakcia na: Peon #162105:

Re #162107 no.ev.di.:
....
K L93, 94, (95)
Ja osobne by som veľmi neškrtal nič lebo už súčasné Petržalské Linkovanie je vlastne redukcia predošlého.
alebo by som aj predĺžil interval na 93 a 94 aj na 6-8 minút v rannej špičke s tým že by L94 bola predĺžená až na Vyšehradskú. Určitý štandard by mal zase ostať zachovaný aby zase ľudia nejazdili ako sardinky.
Ja týmito linkami chodím denne a nedá sa povedať že by L94 aj poobede jazdila prázdna. (Včera som ňou konkrétne išiel a bola tak akurát) Totiž osobne si myslím že ľudia čo cestujú na Lúky tak nastúpia na to čo príde prvé (93 alebo 94) Kto ide dalej tak si z L94 prestúpi na Smolenickej.
Čo by som ale isto urobil lepšiu nadväznosť L 98 a 99 na L 93 a 94.
A v tejto súvislosti ešte k výprave vozidiel. Neviem prečo stále na L93 vypravujú v drvivej vačšine tie najstaršie haraburdy. Mohla by sa 93jka vyskladať aspoň zo SORov podobne ako 95 s MBCC. A Na linku 94 (ani 84) by som SORy ani mercedesy vôbec nedával nakoľko ide len o linky doplnkové.

Ešte k Dúbravke - Dúbravka vôbec nemá malú frekvenciu spojov (- 3 Električkové Linky a 1autobusová linka celodenná + jedna doplnková) , akurát veľmi neefektívnu - hlavne električky. - Pomohlo by zrušiť zastávky a nechať len tie najdôležitejšie a zaviesť paralelný autobus po trase Pri Kríži - Riviéra ktorý by obsluhoval aj tie zastávky kde by nestála električka.
Reakcia na: no.ev.di. #162107:
Do prdele mozes ist iba ty - TY sa navazas do kazdeho, TY navrhujes zmeny vsade, ale akonahle niekto nieco povie ine ako ty tak TY zacnes vykrikovat nech drzime huby.

A nie je to nas problem, ze kvoli istemu "Vtakovi" mate zatial stale abusy v PE a nie elektricky! ?
Reakcia na: Ámos #162098:
Je to súkromný projekt. Nikto tam nikoho nenúti ísť autom a parkovať.
Reakcia na: Peon #162105:
to isté však platí aj pre Ružinov, nech si stanovia kam by chceli jednu električkovú linku v intervale 4/4/4//7-8 a takisto aj v Rači a Novom meste a Karlovke alebo nech idú všetci do prdele a nech sa prestanú navážať do systému v Petržalke! L94 by sa mohla zracionalizovať, no takisto aj L84/99. Je však čas upratať tú MHD aj v iných m.č.! Petržalke je 130 000 sídlisko, Ružinov má 70 000 obyvateľov a Dúbravka cca 40 000, čiže ani spolu tieto dve m.č. nemajú toľko čo Petržalka, tak nemajú čo vyskakovať!
Reakcia na: Peon #162105:
toto je práve ten posraný argument za ktorý by som vraždil, že "V Dúbravke môžu o takých intervaloch iba snívať"! Nech sa Dúbravka vzdá troch električkových liniek v prospech jednej s intervalom 4/4/4//7-8 a bude mať aj ona také intervaly! Nech sa vzdá L34 a 83 a dá zelenú ich zlúčeniu s L84 a bude aj autobusová linka v intervale 4/7-8/5//12! Petržalka sa musela priamych spojení vzdať a odmenou sú linky s krátkymi intervalmi! Dúfam,že nečakáš tri električkové linky s intervalom 5-6minút v Dúbravke... ?
Reakcia na: Vladimír #162104:
Ale tak na 94-ke je z čoho škrtať, nie? A cez špičky by sa podľa mňa iba mierne mohlo aj na 93 a 95 - tu v Dúbravke sa nám môže o takých intervaloch iba snívať.. Ak 93 a 95 bývajú ráno príliš plné, tak nech sa len do poobedňajšej špičky zasiahne. ?
Reakcia na: no.ev.di. #162103:
Viem. Osobne však verím (dúfam?) v konečné víťazstvo zdravého rozumu.
Reakcia na: Vladimír #162101:
to by mohli pochopiť hlavne tí na magistráte a pár "odborníkov" z DPB, ktorým prekáža, že tu máme linky s hustým intervalom. Možno sa bude škrtať zas na L95 (neviem čím potom budú ľudia cestovať) a tiež na L93 a 94 ?
Reakcia na: no.ev.di. #162097:
Mame nahraj do mobilu tel. čísla na infocentrum DPB 02/5950 5950 a 02/5950 5555 (minimálne v noci je to prepájané na dispečing ak sa nič nezmenilo).

A číslo na dispečing je 02/5296 7751. http://www.dpb.sk/kontakt
Reakcia na: no.ev.di. #162100:
Nerozumiem tomu, načo je dobré ZASA meniť linkovanie v Petržalke. Osobne som sa so súčasnými linkami plne vžil a som toho názoru, že sotva možno vymyslieť lepšie. Nehovoriac o tom, že radový cestujúci nechce zmeny, ale chce stabilný systém, ktorý sa neprekopáva každých pár rokov. V Petržalke už bolo linkotvorných tajfúnov dosť. Podľa mňa si zaslúži konečne pokoj.

Môj názor.
Reakcia na: Ruslan #162038:
napadlo ma jedno riešenie situácie okolo nosných liniek v Petržalke a síce.
L34 : zrušiť
L50 : ... - AS - Dostojevského rad - Šafárikovo nám. (prestup na L95 k Auparku) a späť
L68 : i=4/7-8/5//12 pre preklad s L83
L78 : ... - Trnavské mýto - Karadžičova (prestup z/na L34 na zast. Krížna) - Záhradnícka - Miletičova - Jégeho a po pôvodnej trase späť do Vrakune
L83 : Ovsište - Mamateyova - Furdekova - Nám. hraničiarov a po pôvodnej trase, i=4/7-8/5//12
L84 : Prokopa Veľkého - Pražská - Predstaničné nám. - Račianske mýto - Karadžičova - AS - Landererova - most Apollo - EUBA - Šustekova - most Apollo a späť na Prokopa Veľkého + vložené spoje vo vybraných časoch na základe prieskumu vyťaženosti ❗ i=8/15/10//12, víkendy iba v úseku Šustekova - AS
L88 : ... - Nám. hraničiarov - Osuského - Technopol a späť
L93 : upravený interval v sedle na 7-8min a mierne kratší interval na L93 v čase 4:45-5:30 (7-8 / 10min) a 18:30-20:30 (5 až 7-8min)
L94 : obmedzená iba na premávku 5:30-9:00 a 13:30-19:00, príp. aj skôr 18:30
L95 : ... - Nám. hraničiarov - Farského - Nový most - Šafárikovo nám. a späť (dnes je úsek Vlastenecké nám. - Šafko a späť 9,89km, v mojom návrhu to robí dokopy 8,13km), zhustený interval počas špičky ráno na 3min, poobede na 4
L99 : počas špičky premávajú vložené spoje v úseku Ovsište - Muchovo nám., i=4/7-8/3-4//15, v úseku Farského - Antolská pôvodný interval, všetko kraťase

Som sa nudil, tak prosím neukameňujte ma ak možno, budem Vám vďačný za to. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.