to by mohli pochopiť hlavne tí na magistráte a pár "odborníkov" z DPB, ktorým prekáža, že tu máme linky s hustým intervalom. Možno sa bude škrtať zas na L95 (neviem čím potom budú ľudia cestovať) a tiež na L93 a 94 ?
Nerozumiem tomu, načo je dobré ZASA meniť linkovanie v Petržalke. Osobne som sa so súčasnými linkami plne vžil a som toho názoru, že sotva možno vymyslieť lepšie. Nehovoriac o tom, že radový cestujúci nechce zmeny, ale chce stabilný systém, ktorý sa neprekopáva každých pár rokov. V Petržalke už bolo linkotvorných tajfúnov dosť. Podľa mňa si zaslúži konečne pokoj.
napadlo ma jedno riešenie situácie okolo nosných liniek v Petržalke a síce.
L34 : zrušiť
L50 : ... - AS - Dostojevského rad - Šafárikovo nám. (prestup na L95 k Auparku) a späť
L68 : i=4/7-8/5//12 pre preklad s L83
L78 : ... - Trnavské mýto - Karadžičova (prestup z/na L34 na zast. Krížna) - Záhradnícka - Miletičova - Jégeho a po pôvodnej trase späť do Vrakune
L83 : Ovsište - Mamateyova - Furdekova - Nám. hraničiarov a po pôvodnej trase, i=4/7-8/5//12
L84 : Prokopa Veľkého - Pražská - Predstaničné nám. - Račianske mýto - Karadžičova - AS - Landererova - most Apollo - EUBA - Šustekova - most Apollo a späť na Prokopa Veľkého + vložené spoje vo vybraných časoch na základe prieskumu vyťaženosti i=8/15/10//12, víkendy iba v úseku Šustekova - AS
L88 : ... - Nám. hraničiarov - Osuského - Technopol a späť
L93 : upravený interval v sedle na 7-8min a mierne kratší interval na L93 v čase 4:45-5:30 (7-8 / 10min) a 18:30-20:30 (5 až 7-8min)
L94 : obmedzená iba na premávku 5:30-9:00 a 13:30-19:00, príp. aj skôr 18:30
L95 : ... - Nám. hraničiarov - Farského - Nový most - Šafárikovo nám. a späť (dnes je úsek Vlastenecké nám. - Šafko a späť 9,89km, v mojom návrhu to robí dokopy 8,13km), zhustený interval počas špičky ráno na 3min, poobede na 4
L99 : počas špičky premávajú vložené spoje v úseku Ovsište - Muchovo nám., i=4/7-8/3-4//15, v úseku Farského - Antolská pôvodný interval, všetko kraťase
Som sa nudil, tak prosím neukameňujte ma ak možno, budem Vám vďačný za to. ?
Neviete či dnes bude vypravený mimoriadny spoj z divadla Aréna po predstavení? Mama ide s kolegyňou, tak sa ma pýta, že či sa bude dať odtiaľ dostať nastpäť.
Dnes po 13-tej som sa viezol L99/4112 smerom z Markovej na ŽST Petržalka. Na zastávke Kopčany-sídlisko chceli vystúpiť 4 cigánky, ktoré ešte na nadjazde pred zastávkou sedeli na sedadlách a žiadna z nich nestlačila tlačítko na znamenie. Vodič videl, že zastávka je prázdna a zjavne nikto nechce vystúpiť, tak tam nezastavil. Keď to cigánky uvideli, začali na vodiča nadávať a kričať, že prečo nezastavil, prečo to urobil, určite to spravil úmyselne a ako sa teraz dostanú domov a pod...
Neviem, či ľudia nečítajú oznamy v busoch (teda nevšimol som si či 4112 má niekde vylepené oznamy), ale už sa to za tých 5 dní mohli naučiť, keď tam pravidelne vystupujú každý deň.
Potom som zo ŽST Petržalka išiel 4127 a vodič mal okrem oznamov polepených na oknách vo vnútri vozidla, nalepený oznam o zast. na "z" aj na druhých dverách. ?
Tento týždeň som zažil v L34 jednu strašne smradľavú bezdomovkyňu, ktorá smrdela horšie ako žumpa. Vodič sa ju síce pokúšal vyhodiť z vozidla, ale samozrejme madam nechcela ani za nič na svete vystúpiť, tak to vodič po chvíli vzdal a pokračoval v jazde aj s ňou. Viem pochopiť, že sa mu nechcelo volať dispečerov, prípadne políciu a zdržovať celý voz, ale jediný kto na to zase doplatil sme boli my slušní cestujúci. ?
(NB: To je naozaj taky strasny problem, aby si ZSSK, DPB a DPMK spolu najali agenturu co im spravi stranku o preprave pocas MS v hokeji v normalnom dizajne a anglictine na urovni - vid "pass ticket"?)
Obdivujem šoférov, ak nejakého vyhodia, na druhej strane chápem tých, čo sa s nimi nechcú naťahovať a počkajú kým vystúpia....a na margo ludí, čo sa ich zastávajú, nech sa všetci starajú o seba, táto stupídna demokracia (ak to čo máme na SVK vôbec demokracia je) došla až do štádia, že normálny pracujúci občan čo si platí lístky je zase odstavený a všetci asociáli a bezdáci sú vyzdvihovaní .... debilné ludské práva...kde ostali povinnosti ?
včera akurát cez predné dvere nastupoval jeden pripitý do L68, šofér nič. Na Miletičke mu nastúpili ďalší dvaja "voňaví" a šofér nič. V tomto prípade by bolo fajn keby mali všetky vozidlá kamery a dal by sa tak posúdiť zásah šoféra. Raz si myslím nejaký asociál nakladal do busu kde má miesto kočík asi 6 veľkých tašiek plných neviem čoho a šofér ho vyhodil a socka začala nadávať jak chorá vrana. Myslím, že je v prepravnom poriadku jasne písané, že šofér je oprávnený takého človeka vyhodiť aj s "nákladom" ak svojim zjavom/zápachom znepríjemňuje cestu iným cestujúcim. Ľudia sú velice liberálni až do chvíle kým sa im nestane napr. to, že dotyčný sa na nich zvalí alebo ich poblije, jak to vykonala jedna homelessáčka v druhom vozni L9, tak sa celý druhý vozeň vyprázdnil a ostala tam iba socka a jej grcka. ? Ľudia by nemali zasahovať šoférovi do práce a starať sa radšej o to aby mali platný cestovný doklad. Dôchodci by sa už tým duplom nemali vyjadrovať, nakoľko si oni nič za cestu MHD neplatia narozdiel od ostatných čo musia lístky cvakať alebo kupovať PCL a nechcú asi cestovať s takými smradmi.
Zhodneme jasné. DPB žiadny taký príkaz nevydal. A vodičov v DPB aj s brigádnikmi je spolu približne 1400, takže medzi nimi sú aj rôzni klamári, špekulanti, výmyselníci, mudrlanti, ...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.