Reply on: MatejBA #162158:
som ochotný veriť mnoho blbostiam ale tomu, že zo zastávok Lamač, Klanec, Studenohorská, Podháj a Bakošova je taký šialený dopyt po L30 teda sotva. Okrem toho, títo ľudia by sa mohli odviezť na Vrančovičovu k L37 keby fakt silno chceli z Lamača priamo na nábrežie alebo absolvovať výhodnejší prestup na Patrónke na L37/43 v preklade 6/10/7-8//10. Uznaj, že prestup na linkách s takýmito intervalmi a kapacitami by bol na úrovni. Okrem toho v špičke ešte premáva aj L92!
Ruslan
- L30 nemôžeš zrušiť, pretože okrem L38, ktorá premáva každú hodinu, nebudú mať ľudia na zastávke Segnáre žiadne spojenie.
Alebo im tam chceš poslaťL37, alebo L63? ?
L30 funguje v preklade s L37 z pod Nového mosta.
- L39 tiež nemôžeš zrušiť, lebo v súčastnej dobe má svoje opodstatnenie. Spája CSU s Martinským cintorínom a Ostredkami.
- L96 nemôžeš skrátiť po ŽST Nové mesto. Taktiež má svoje opodstatnenie. Vozí balíky ľudí do Avionu. Nahrádza tak bývalú kyvadlovú dopravu z Avionu do Petržalky, ktorú využívalo veľa ľudí. ?
- s L61 máš pravdu, tá by mohla aj častejšie premávať.