Reply on: no.ev.di. #162161:
A co keby si v ramci "racionalizacie" do svojho planu zahrnul aj linku "Tesco DNV/Niekde v DNV (konecna) - Lamac - Segnare - Tesco Lamac - Vojenska nem. - Patronka" a spat? Zabezpecit by si to mohol kratkou sorkou, dochodcov by si potesil a stacil by mozno aj 30 min. interval (A 2 male sorky neni tak hrozne).- zabezpecil by si stale spojenie
- pomohol by si trochu v useku DNV - Patronka
- potesil dochodcov linkou Tesco DNV/Lamac ?
Mozno ti to pride ako L36, ale ja mam skor pocit, ze to je ako L33 - zvaza to na prestup k "nosnym" linkam
AAA
Zrušenie 30, skrátenie intervalu 63 a predĺženie 43.
Mínusy:
Dosiahneš tým zníženie kapacity v sedle a cez víkend v Lamači. V RŠ predĺžiš následný interval v sídlisku v Lamači. Pre cesty do mesta, do škôl v Mlynskej doline budú musieť ľudia prestupovať z 63, zatiaľ čo teraz mohli ísť priamo 30. Zhoršíš kvalitu obsluhy zastávok, kde 63 nezastavuje, keďže nepíšeš, že tam zastavovať bude. Zabiješ obsluhu Segnárov a okolia. Zvýšiš nároky na výpravu kĺbových autobusov a tým aj náklady.Zhoršíš dostupnosť Lesoparku mimo leta cez víkendy. Každý z Lamača sa bude voziť cez Tesco.
Plusy:
Zrovnomerníš ponuku kapacity v Lamačí.
Zmeny na 31 a 39:
Mínusy:
Cez víkend doobeda bude zbytočne behať autobus na CSÚ každých 12 minút, zatiaľ čo večer znížiš kapacitu, keď ju treba (problém najmä v nedeľu). Zhoršíš následný interval na CSÚ v sedle.