Reply on: AAA #162150:
ešte by som chcel sa ťa opýtať, či sa ti zdá byt neadekvátne ak by po 12-13min cesty museli (chudáci Lamačania) prestúpiť z L63 na jednu z liniek 37/43, ktoré by premávali v i=6/10/7-8//10?! Zaujímavé, že toto sa zdá byť niekomu neadekvátne, potom rušenie priamych spojení z niektorých miest v Petržalke bolo tiež podľa tohto metra neadekvátne. Nesťažujem si na ten stav čo je v Petržalke, dá sa to prežiť, možno by to chcelo iba lepší interval mimo špičky na L68, ale máme tu prestupný systém a akonáhle navhrnem zavedenie systému linkovania aké je v Petržalke aj pre iné m.č., t.j. nosné linky s krátkym intervalom + doplnkové s dlhším, tak je oheň na streche. Nechcem ťa uraziť, ale presne takýto postoj aký si zaujal napr. voči L30, že nebude mať Lamač spojenie s M.D. a nábrežím, lebo by si bože chráň museli prestúpiť, takýto postoj majú na magistráte a poslanci daných m.č. k redukcií počtu električkových liniek a to sa im hoc aj ja, či B.W. alebo iní ľudia veci znalí môžu sebeviac snažiť vysvetliť, že sa kapacita udrží a interval sa skráti, iba sa bude musieť na niektoré cesty prestúpiť a jedná sa vo všetkých prípadoch o cesty dlhšie ako 20min, čo po takom čase ak cestjujúci prestupuje je úplne OK.
no.ev.di.
- L21 : spojiť vybrané spoje s L24, t.j. určené spoje na L24 by premávali od J.J. do VW a tiež by začínali na VW, keďže pracovníci cestujúci s L24 prestupujú z 98% na L21 na J.J.
- 30 : zrušiť
- L31 : 6/12/6-7//12, počas sedla v preklade s L94 v úseku Zochova - Vazovova
- L39 : zrušiť
- L43 : predĺženie od Patrónky po trase L30 pod Nový most, v úseku Vojenská nemocnica - Nový most i=12/20/15//20, Vojenská nemocnica - Lesopark : i=24-36/40/30//40, odo dňa vyhlásenia premávajú všetky spoje počas víkendov v trase Nový most - Lesopark + Kačín, zlepší sa dostupnosť linky do Lesoparku s rozšírenou možnosťou prestupu na dlhšej trase v úseku Patrónka - N.M. (električky smer mesto, KV, a-busy pod mostom). a-bus : SOR 9.5, cez víkendy operatívne klbáky
- L61 : 8/15/10//15, v preklade s L63, nahrádzajú L39 v úseku Trnávka - Račianske mýto, pre Trnavskú cestu by fungovali L61+63 v i=4/7-8/5//7-8, t-busy 204+205 a doplnková L53, ktorú by bolo možno skrátiť po Trnávku (aj taký plán už DPB mal) kde by sa prestupovalo na L63+204+205 a využívali by sa viac t-bus a nosná L63 pre danú oblasť
- L63 : 8/15/10//15, celotýždenne klbáky, zabezpečená rovnomerná premávka spojov z/do Lamača, narozdiel od terajšieho stavu, kedy je v sedle premávka L30 a 63 bez prekladu, jedna nosná linka pre Lamač
- L67 : predĺženie od Astronomickej k ŽST Nové Mesto, celotýždenne interval 15min v úseku Astronomická - ŽST N.M., autobusy SOR 10.5 ako náhrada za L39, kapacita by šla dole z 330os/h na 280os/h pričom by sa ale skrátil interval z 20 na 15min a v sedle+víkend by bol preklad s L61
- L95 : ráno 6:45-7:45 i=4min
- L96 : od Tomášikovej všetky spoje k ŽST Nové Mesto, zlúčenie s L196, i=8/20/10//20, AVION MBCC by sa presunul na L61 a tiež by sa presunulo pár MBCC z Petržalky na L61 do Trnávky