Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #162146:
K tým zmenám na 30, 37, 63, 43, 31 a 39 sa musím vyjadriť.
Zrušenie 30, skrátenie intervalu 63 a predĺženie 43.
Mínusy:
Dosiahneš tým zníženie kapacity v sedle a cez víkend v Lamači. V RŠ predĺžiš následný interval v sídlisku v Lamači. Pre cesty do mesta, do škôl v Mlynskej doline budú musieť ľudia prestupovať z 63, zatiaľ čo teraz mohli ísť priamo 30. Zhoršíš kvalitu obsluhy zastávok, kde 63 nezastavuje, keďže nepíšeš, že tam zastavovať bude. Zabiješ obsluhu Segnárov a okolia. Zvýšiš nároky na výpravu kĺbových autobusov a tým aj náklady.Zhoršíš dostupnosť Lesoparku mimo leta cez víkendy. Každý z Lamača sa bude voziť cez Tesco.
Plusy:
Zrovnomerníš ponuku kapacity v Lamačí.
Zmeny na 31 a 39:
Mínusy:
Cez víkend doobeda bude zbytočne behať autobus na CSÚ každých 12 minút, zatiaľ čo večer znížiš kapacitu, keď ju treba (problém najmä v nedeľu). Zhoršíš následný interval na CSÚ v sedle.
Reakcia na: no.ev.di. #162146:
Ono zrusenie linky 196 moze byt, ale linku 96 nechat tak ako je len s int. akym si pisal. Tu jednu zastavku s NM pouziju L50 na prestup s/na 96. Co sa tyka MBCC, tak ak si pamatam si nadaval, ze su roztrusene po vozovniach a teraz, ked su v jednej, tak ich chces znovu rozhadzat. Takze tie len nech pekne ostanu v Petrzalke.
Reakcia na: no.ev.di. #162146:
Jedine, s cim suhlasim je lepsi interval v sedle na linkach 61,63. Ostatne je dobre tak ako to je.
Reakcia na: no.ev.di. #162146:
tento návrh si zaslal do DPB? Dúfam, že tam tomu rozumejú viac ako ty a nezoberú ten návrh do úvahy. ?

- L30 nemôžeš zrušiť, pretože okrem L38, ktorá premáva každú hodinu, nebudú mať ľudia na zastávke Segnáre žiadne spojenie.
Alebo im tam chceš poslaťL37, alebo L63? ?
L30 funguje v preklade s L37 z pod Nového mosta.
- L39 tiež nemôžeš zrušiť, lebo v súčastnej dobe má svoje opodstatnenie. Spája CSU s Martinským cintorínom a Ostredkami.
- L96 nemôžeš skrátiť po ŽST Nové mesto. Taktiež má svoje opodstatnenie. Vozí balíky ľudí do Avionu. Nahrádza tak bývalú kyvadlovú dopravu z Avionu do Petržalky, ktorú využívalo veľa ľudí. ?
- s L61 máš pravdu, tá by mohla aj častejšie premávať.
Reakcia na: Ámos #162143:
Okrem električiek som do DPB zaslal aj návrh na zmeny autobusových liniek v ostatných m.č.:
- L21 : spojiť vybrané spoje s L24, t.j. určené spoje na L24 by premávali od J.J. do VW a tiež by začínali na VW, keďže pracovníci cestujúci s L24 prestupujú z 98% na L21 na J.J.
- 30 : zrušiť
- L31 : 6/12/6-7//12, počas sedla v preklade s L94 v úseku Zochova - Vazovova
- L39 : zrušiť
- L43 : predĺženie od Patrónky po trase L30 pod Nový most, v úseku Vojenská nemocnica - Nový most i=12/20/15//20, Vojenská nemocnica - Lesopark : i=24-36/40/30//40, odo dňa vyhlásenia premávajú všetky spoje počas víkendov v trase Nový most - Lesopark + Kačín, zlepší sa dostupnosť linky do Lesoparku s rozšírenou možnosťou prestupu na dlhšej trase v úseku Patrónka - N.M. (električky smer mesto, KV, a-busy pod mostom). a-bus : SOR 9.5, cez víkendy operatívne klbáky
- L61 : 8/15/10//15, v preklade s L63, nahrádzajú L39 v úseku Trnávka - Račianske mýto, pre Trnavskú cestu by fungovali L61+63 v i=4/7-8/5//7-8, t-busy 204+205 a doplnková L53, ktorú by bolo možno skrátiť po Trnávku (aj taký plán už DPB mal) kde by sa prestupovalo na L63+204+205 a využívali by sa viac t-bus a nosná L63 pre danú oblasť
- L63 : 8/15/10//15, celotýždenne klbáky, zabezpečená rovnomerná premávka spojov z/do Lamača, narozdiel od terajšieho stavu, kedy je v sedle premávka L30 a 63 bez prekladu, jedna nosná linka pre Lamač
- L67 : predĺženie od Astronomickej k ŽST Nové Mesto, celotýždenne interval 15min v úseku Astronomická - ŽST N.M., autobusy SOR 10.5 ako náhrada za L39, kapacita by šla dole z 330os/h na 280os/h pričom by sa ale skrátil interval z 20 na 15min a v sedle+víkend by bol preklad s L61
- L95 : ráno 6:45-7:45 i=4min
- L96 : od Tomášikovej všetky spoje k ŽST Nové Mesto, zlúčenie s L196, i=8/20/10//20, AVION MBCC by sa presunul na L61 a tiež by sa presunulo pár MBCC z Petržalky na L61 do Trnávky
Reakcia na: Vladimír #162134:
ibaže im sa ráta iba to, že im idú električkové linka každých 12min a 20min cez víkend. Nepozerajú sa na to, že kapacita takej "dvojičky" je rovná dvom kĺbovým autobusom, takže zatiaľ čo tam ide L12 večer v intervale 20min, na rovnakú kapacitu treba večer vypraviť L93 a 95 v 10min intervale. A to ešte k L12 pripočítajme aj L1. Obdobne to platí aj v Rači, Vajnorskej ul., či Ružinove. A to ešte som nespomenul fakt, že Dúbravka požadovala aj predĺženie L4 k nim, hlavne, že sa vedia sťažovať potom na interval. Pokiaľ sa pamätám tak o Petržalke sa rozhodlo a hoc tu ľudia sebeviac pišťali po zachovaní toho systému liniek, nestalo sa, potom prečo je taký problém to prekopať pri menších m.č.? V Petržalke tomu napomohol most Apollo z veľkej časti a čo sa týka električiek, tak by redukcií počtu liniek mohla napomôcť uzávierka Štefanovičovej ulice niekedy po MS v ĽH.
Reakcia na: AAA #162132:
na akú periódu sa vlastne objednáva? K redukciám dochádza aj počas roka, teda obdobia počas, ktorého je obiednaný určitý počet výkonov a tiež navyšovanie výkonov (viď. L27,35,36,44,51,133,135) prebiehalo počas ľubovoľných častí roka, takže si podľa "potreby" asi mesto doobjednáva u DPB výkony, resp. na politickú požiadavku idú zjavne nejaké objednávky výkonov bokom a argumentuje sa nimi iba vtedy keď niekto ozaj opodstatnene požaduje posilnenie danej linky ?
Reakcia na: MatejBA #162109:
on to nevie napisat normlane, ma vsak pravdu. V Petrzalke byva 25% obyvatelstva s trvalym pobytom. Pripocitajme k tomu vsetkych studakov z eastside villages a mame slusny balik ludi, ktori potrebuju adekvatnu prepravu.
Osobne tiez nemam rad racionalizovanie prepravy stylom: byvam v Ruzinove a zda sa mi ze v Raci maju vela liniek. Tak im nejake zrusme, aby sme usetrili.
Petrzalka zatial ako jedina presla racionalizaciu v 2005. Na rade su ostatne MC, elektricky a potom uvazujme opat nad Petrzalkou.
Reakcia na: ivanbuto #162108:
sukromny projekt na mestskom pozemku! Ale ano mas pravdu, len vdaka tej garazi sa mozme rozlucit so vzrastlymi stromami.
Reakcia na: Marek1978 #162139:
co mas co jazdit cez vikendy MHD. Pokial nejdes do prace mas ist autom. Alebo sa nestazuj, lebo budes musiet cvakat cez vikendy dva listky ?
Reakcia na: no.ev.di. #162123:
panacik, ty okrem toho, ze na vsetko nadavas a vsetko by si vedel spravit aj lepsie, mas vobec aspon cca predstavu o tom, ako sa tvoria grafikony a co vsetko treba zaratat do celkovej jazdnej doby vozidla?
Reakcia na: Vladimír #162138:
To je pravda. Cez vikendy by mohli dat int. 10min.
Reakcia na: intony #162135:
Áno, to je pravda. Momentálne neviem, ako je na tom vyťaženosť v čase špičky, ale minimálne cez víkendy na základe opakovanej skúsenosti vnímam interval L83 ako nie veľmi dostačujúci.

Re #162136 #162137 MatejBA: Nuž, ak je základným hodnotiacim kritériom práve spojenie na Račko, tak Petržalka nemá s Račkom mimo občasnej L59 žiadne priame spojenie ?
Reakcia na: MatejBA #162136:
(myslel som cestu Pri Krizi - Racko)
Reakcia na: intony #162135:
To je preca jedno! Vsak ludia v Dubravke musia drzat hubu, lebo mozu ist aj 5! Co na tom, ze 5 to je o 33% dlhsia jazdna doba (a aj viac), ze to obchadza polku BA a ze je nemoderna, maju moznost, nech cestuju! Ine mc okrem Petrzalky musia drzat hubu! JE TI TO JASNE? ( ? Nebrat vazne ? )
Reakcia na: Vladimír #162134:
Aj keď autobusy sa za niekoľko rokov mierne zredukovali; pamätám si, že 34 a 83 mali istú dobu spoločný interval >> 2/7/2-3//10
Reakcia na: Peon #162105:
Myslím, že Dúbravka má celkom primerané intervaly svojmu významu a počtu obyvateľov.
TRAM >> 4/4/4//6-7
BUS >> 4/7-8/5//12

Dokonca ich možno charakterizovať aj ako vcelku atraktívne.
Reakcia na: Mike #162119:
Samozrejme perforované rebro bola hanba a od začiatku bolo nesprávne, že mesto sa nezaoberalo napr. architektonickou súťažou a ignorovalo pamiatkové hodnoty Starého mosta. V zmysle technokratizmu Ďurkovského a spol.
Reakcia na: no.ev.di. #162126:
Tie výkony si mesto objednáva, a keď si objedná také kvantum, že tá linka má/môže chodiť každých 60 minút, tak tak chodiť bude.
Chcel by som sa opýtať, ak sa teda zatiaľ zdražovať nebude, ako to bude s tým príspevkom na nočák a rušením pásiem v BA ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement