Áno, to je pravda. Momentálne neviem, ako je na tom vyťaženosť v čase špičky, ale minimálne cez víkendy na základe opakovanej skúsenosti vnímam interval L83 ako nie veľmi dostačujúci.
Re #162136 #162137 MatejBA: Nuž, ak je základným hodnotiacim kritériom práve spojenie na Račko, tak Petržalka nemá s Račkom mimo občasnej L59 žiadne priame spojenie ?
To je preca jedno! Vsak ludia v Dubravke musia drzat hubu, lebo mozu ist aj 5! Co na tom, ze 5 to je o 33% dlhsia jazdna doba (a aj viac), ze to obchadza polku BA a ze je nemoderna, maju moznost, nech cestuju! Ine mc okrem Petrzalky musia drzat hubu! JE TI TO JASNE? ( ? Nebrat vazne ? )
Samozrejme perforované rebro bola hanba a od začiatku bolo nesprávne, že mesto sa nezaoberalo napr. architektonickou súťažou a ignorovalo pamiatkové hodnoty Starého mosta. V zmysle technokratizmu Ďurkovského a spol.
no chlape, určite bude voziť ešte väčší vzduch pri intervale 60min lebo o tú linku stratia všetci záujem! To mi ver, že do konca roka bude buď L51 cez víkend v intervale 30min alebo pôjde víkendová premávka kade-ľahšie.
Su omnoho menej vyuzivane linky a s lepsim intervalom ,ktore by sa dali v pohode zrusit.
Mas pravdu pokial mas zdrave nohy nemas deti ,ktore vozis v kociku tak nie je problem tebou spominany presun na Biely kriz ponad ZST Predmestie.
Jasne,a bude vozit vzduch.Radsej mu zaplatia vykon,aj ked nejazdi,lebo keby ho vyuzili inde,aj tak mu musia zaplatit spominany vykon.A takto aspon zbytocne neplatia aj za PHM.Ja by som 51 zrusil uplne keby to bolo na mne.Na zastavku Biely Kriz je to 6.min pesim presunom.
a za čo ty pako?! Chceš mi povedať, že tých 40min čo má prestávku šofér niečo robí, no dajme tomu okrem toho, že spraví obhliadku vozidla 2-3min?! Podľa teba to je úplne normmálne, že na 20min práce pripadne 40min prestávky? Vieš čo by za to dali chalani na linke vo VW, keby mali aj hoc len každú druhú hodinu 15min prestávky? namiesto dvoch 15min prestávok? A to tam tam makajú pekne krásne po stojačky a fofry! ?
za 6 rokov čo niečo teda spravili aspoň podľa toho čo hovoríš sa zmohli iba na papierovačky + uzavretie Starého mosta a rozobratie cestnej časti. To, že je to administratívne pripravené je síce pekné no de facto, ľudí tie štósy papierov nikam neprepravia a snáď niesom príliš náročný a neskromný ak poviem, že už sa dnes mala pri Vlasteneckom točiť električka. Totiž vyzerá to ako keby sa fakt nič nespravilo a ako keby sme sa vracali naspäť v štýle "jeden krok vpred, dva kroky naspäť", keď sa niečo schváli a potom sa dostaneme napr. skrz prácu ministerstva kultúry pred dilemu "čo s mostom", potom ešte ďalší krok späť je inkoherencia s TEN-T (na ktorú ešte škaredo doplatíme...) a potom trapasy s "domovníkom spevavým".
Schválne by ma zaujímalo či by to takto dlho trvalo keby sa mesto rozhodlo, že namiesto Starého mosta s električkou postaví most s dvoma prúdmi pre oba smery pre IAD+MHD s predĺžením Jantárovej cesty od Artmedie až po Vyšehradskú bez električky 2+2 pruhy. Dám krk na to, že by to bolo o minimálne polovicu priechodnejšie a dnes by to bolo celé postavené!
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony