Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ruslan #161362:
L91 zastavuje na Jasovskej pravidelne, v podstate v priebehu dňa sa nestane aby tam nemusela zastaviť. Preto si myslím že označovať ju ako zastávku na znamenie je nezmysel.
Reakcia na: TeBeCe #161366:
alebo tebe 32ky cez okruh Janotova-Banikova.? No nieco ubudne urcite aj z KV , no 133 urcite nie - zato dam ruku do ohna .
Reakcia na: Petto #161365:
a to bude existovať iba L89 a vybrané spoje zo Sadu pôjdu pod Nový most (ako dnes L82), alebo na tie vybrané spoje nechajú označenie L82?

http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8989
Reakcia na: Petto #161365:
este keby tak posli aj 35, 135, 36, 133, 139 ?
? nova linka 89 a zrusenie 156,82,180 - a uz sa zacina setrit v DPB ?
Reakcia na: ivanbuto #161360:
Sorry, nejako mi preplo, nie je na znamenie, len je tam jazdná doba 0 min. z konečnej.
Ma z nich picne - na janotke stale dakto vystupuje ( hoci smerom dole OK ), co sa o podchode neda povedat - ta zastavka mi lezi v zaludku !!!
K tým zastávkam na znamenie mohli pridať aj zastávky: Strečnianska, Šintavská, Topoľčianska.

Zastávku Jasovská by som nenechával na znamenie, veď tam dosť ľudí nastupuje aj vystupuje. Včera som cestoval v poobednej špičke do Rusoviec L91 a na Jasovskej vystúpila takmer polovica ľudí z autobusu. Pri ceste na Nový most sa zasa poloprázdna L91 na Jasovskej naplnila. ? Ale zrejme je to tak iba počas špičky.
K tym zmenam - radsej mohli rovno zrusit pri podchode a bolo by po probleme 🙂 Takto iba pomylia ludi ...
Reakcia na: ivanbuto #161351:
Ešte jedna poznámka: Žitavská je na znamenie už teraz, v čom je teda zmena?
"Ako Slávik ďalej uviedol, združenie by privítalo zmenu územného plánu a ďalších mestských dokumentov tak, aby pri brehu Chorvátskeho ramena Dunaja vznikol centrálny mestský park. Primátor Bratislavy Milan Ftáčnik však uviedol, že električka, cesta, zelená plocha aj výstavba pri ramene, to všetko bolo súčasťou územného plánu. "Keď bol prijímaný územný plán, kde bol pán Slávik?“ spýtal sa."

Ftacnik ma u mna (a asi aj u dunca) VELKE PLUS ?
Reakcia na: ivanbuto #161351:
Aké čísla? Keďže "Vlárska" ani "Klenová" doteraz neboli na znamenie, tak vodiči tam aj tam museli zastavovať a otvárať dvere. Tak by ma zaujímalo - podľa čoho to v DPB vyhodnocovali?

Pýtali sa vodičov? To môže byť subjektívne - určite nie každý si všíma počet nastupujúcich a vystupujúcich... Predpokladám, že palubák nedokáže reálne zistiť nastúpenie / vystúpenie cestujúceho..

Čas státia na zastávke? Ak napr. iba vystúpia 2 cestujúci cez jedny dvere a ďalší 2 cez druhé (pričom stoja pripravení pri dverách), tak vozidlo stojí na zastávke s otvorenými dverami rovnako dlho akoby nikto nenastupoval / nevystupoval, nie?

Vychádzam z predpokladu, že na týchto dvoch zastávkach si minimálne počas dňa vodiči nedovolia otvoriť a v tom istom okamihu aj zatvoriť dvere, resp. dvere ani neotvoriť a rovno "odkliknúť" zastávku na palubáku...

OTÁZKA: Pred pár rokmi, keď sa skúmala vyťaženosť, bolo (alebo stále je?) na niektorých vozidlách nainštalované "ťažné zariadenie" či čo to bolo - váha v priestore pre cestujúcich tuším.. Vedel by k tomu niečo bližšie napísať? Myslím, že zopár autobusov tým bolo vybavených...
Zdravím všetkých. Chodím tu už dlho,pozeraval som si fotky Bratislavy a tak.Registroval som sa až teraz,lebo nechápem jednej veci.Priznávam som lajk do toho,ale dúfam,že niekto kto sa do toho vyzná mi poradí.

Tie nové trolejbusy čo testujú v Bratislave sú načo dobré ? Ak som správne pochopil,tak tie trolejbusy tu aj tak jazdit nebudú tak prečo si nemožu dat tie trolejbusy testovat do BB a Prešova ?
A moja posledná otázka,prečo sa tie trolejbusy nedostali aj k nám do Bratislavy ? predsa len niektoré nekĺbové vozy vyzerajú strašne

Dakume za odpoved,prajem pekný den 🙂
Reakcia na: Ike #161264:
No cez ten areál, čo je vyznačený na mapke v linku, určite električka nepôjde, aspoň nie jej prvá trať - možno sa tým smerom bude uberať nejaké rozvetvenie v budúcnosti, ak tam bude ten nový štadión.
Reakcia na: no.ev.di. #161252:
Upresním, že tým prvým, kto vystúpil proti električke, bol M.Kugla zo ZEED (význam skratky si vygooglite, ja si furt neviem zapamätať, Združenie za akú Dopravu to je).
V prospech návrhu Ftáčnika sa vyjadrili o.i. Bajan a trochu rezervovanejšie aj Kríž (Mladá Petržalka).
Materiál, ktoré Schlosser prezentoval, by mal byť zavesený na web (neviem, kedy).
Reakcia na: no.ev.di. #161239:
Mňa by zaujímalo, kde ten človek pracuje, že môže celý deň vypisovať po diskusných fórach.
Reakcia na: ivanbuto #161351:
Aspoň ešte čo sa týka dlhých dielov,tak by som okrem zastávky Janotova vybral aj zastávky Pri podchode a Baníková.
Reakcia na: ivanbuto #161351:
Vlarska je urcite vyuzita menej.
K novým zastávkam na znamenie:
1. Je to fajn.
2. Z mojich skúseností je na trase 209 Vlárska menej využitá ako Klenová, neviem, prečo teda vybrali Klenovú - alebo čísla hovoria inak?
3. Husova na trase 203 je trochu otázna, ale OK.
Citam teraz knihu Fakta a legeny o prazskej MHD (mimochodom velmi zaujimava kniha, aj pre "neprazaka") a su tam celkom zaujimave materialy aj z cias spustania MHD v Prahe.. tak by ma zaujimalo - da sa niekde nahliadnut do povodnych dokumentoch (projektom, nakresom, zmluvam) z rannej historie MHD v BA?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.