Preco vlastne DPB bezne objednava vozy bez tachografov? Ak teda tvrdis ze z 91/191 nemoze ist na 801 nic, tak predpokladam ze klbove SORky ani CapaCity ich nemaju.
Dnes po 10hod. už na 32/4- Tedom, číslo som si nevšimol.
Inak v nejakých novinách asi Naše Novinky alebo Karloveské noviny bolo písané o stretnutí starostky MČKV p. Čahojovej a prímatora p. Nesrovnala, hovorili a potrebe priameho spojenia L133 z Dlhých Dielov do centra hlavne počas rekonštrukcie Karloveskej radiály.
Podľa platnej legislatívy môžu do zahraničia premávať vozy iba s digitálnym tachografom. Takže z linky 91/191 to nespĺňa žiadne vozidlo.. Ale z nejakej inej linky by sa to teoreticky dalo, až na tú pokladňu..
Bol to pravdepodobne 3102, keďže nám do Rajky prišiel s 34 minútovým meškaním 3101, ktorý podľa vyjadrenia dispečera DPB poslali ako náhradu.
V súvislosti s týmto ma napadá otázka, či je možné v prípade poruchy vozidla na medzinárodnej linke krátkodobo stiahnuť hocijaké vozidlo (trebárs v tomto prípade z linky 91/191), alebo do zahraničia môžu premávať iba niektoré vozy? Napadá ma akurát problém s tarifným odbavením - čo by ale podnik nezrujnovalo, ak by raz za čas v prípade poruchy odviezli cestujúcich bezplatne...
Mensiu kapacitu by ale mal aj ten Tedom, co tam pravidelne jazdi posledne mesiace.
Ale to si pamatam, v Piatok z mlynskej niekedy ani CapaCity by nestacilo.
Ten nizsi vykon som predpokladal, budem sa musiet previezt tym zazrakom, ako vlastne jazdi.
Na nasadzovanie tykadiel som zabudol. Ako to vlastne funguje na hlavnej? Na SAV vypadne z dratov, stanicu prejde na agregat a potom opat na SAV nahadzuje?
Menšia kapacita (je piatok a celý národ sa sťahuje domov na východ..), menšia maximálka pri jazde na diesel (na Mlynskej doline je 70 kmh, to ten "duobus" dosiahne iba dolu kopcom) a zdržanie 2 min naviac keď musí vodič vystúpiť a ísť nahodiť palice..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mathre