Práveže od zmien k 1.2. sú 211-ky samostatné služby a nie prejazdy z 212 (aspoň podľa výpravy to tak vyzerá). A ja sa nerozčuľujem, už som si zvykol na nelogiku (nielen) vo výprave.
Inak na tú 206 som teda riadne dnes kukal že čo to je. 211 ešte chápem keďže sú to prejazdy z 212. Netreba sa však rozčulovať, je to len dočasne kým sem nenavozia všetky trolejbusy. Zatiaľ to treba prekusnúť, aspoň je tá výprava zaujímavá ?
Aký bol presne význam toho presunúť všetky NP trolejbusy na Hroboňku? Kvôli tomu, aby bol jeden typ v jednej vozovni? Od 1.2. je totiž vo výprave t-busov úplný bordel. Na 204 a 212, ktoré by mali byť kĺbové si veselo jazdia aj sólo vozy, keďže Trnávka nemá dostatok kĺbov a na 206 a 211 vozia kĺby vzduch.
Preco vlastne DPB bezne objednava vozy bez tachografov? Ak teda tvrdis ze z 91/191 nemoze ist na 801 nic, tak predpokladam ze klbove SORky ani CapaCity ich nemaju.
Dnes po 10hod. už na 32/4- Tedom, číslo som si nevšimol.
Inak v nejakých novinách asi Naše Novinky alebo Karloveské noviny bolo písané o stretnutí starostky MČKV p. Čahojovej a prímatora p. Nesrovnala, hovorili a potrebe priameho spojenia L133 z Dlhých Dielov do centra hlavne počas rekonštrukcie Karloveskej radiály.
Podľa platnej legislatívy môžu do zahraničia premávať vozy iba s digitálnym tachografom. Takže z linky 91/191 to nespĺňa žiadne vozidlo.. Ale z nejakej inej linky by sa to teoreticky dalo, až na tú pokladňu..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.