Bol to pravdepodobne 3102, keďže nám do Rajky prišiel s 34 minútovým meškaním 3101, ktorý podľa vyjadrenia dispečera DPB poslali ako náhradu.
V súvislosti s týmto ma napadá otázka, či je možné v prípade poruchy vozidla na medzinárodnej linke krátkodobo stiahnuť hocijaké vozidlo (trebárs v tomto prípade z linky 91/191), alebo do zahraničia môžu premávať iba niektoré vozy? Napadá ma akurát problém s tarifným odbavením - čo by ale podnik nezrujnovalo, ak by raz za čas v prípade poruchy odviezli cestujúcich bezplatne...
Mensiu kapacitu by ale mal aj ten Tedom, co tam pravidelne jazdi posledne mesiace.
Ale to si pamatam, v Piatok z mlynskej niekedy ani CapaCity by nestacilo.
Ten nizsi vykon som predpokladal, budem sa musiet previezt tym zazrakom, ako vlastne jazdi.
Na nasadzovanie tykadiel som zabudol. Ako to vlastne funguje na hlavnej? Na SAV vypadne z dratov, stanicu prejde na agregat a potom opat na SAV nahadzuje?
Menšia kapacita (je piatok a celý národ sa sťahuje domov na východ..), menšia maximálka pri jazde na diesel (na Mlynskej doline je 70 kmh, to ten "duobus" dosiahne iba dolu kopcom) a zdržanie 2 min naviac keď musí vodič vystúpiť a ísť nahodiť palice..
Okolo 17:50 videny blizsie neidentifikovany Crossway v zast. Slnecnice smer Rajka s poruchou vozidla. Zastavka bola plna ludi, cize zrejme to bolo cerstve.
barack40
V súvislosti s týmto ma napadá otázka, či je možné v prípade poruchy vozidla na medzinárodnej linke krátkodobo stiahnuť hocijaké vozidlo (trebárs v tomto prípade z linky 91/191), alebo do zahraničia môžu premávať iba niektoré vozy? Napadá ma akurát problém s tarifným odbavením - čo by ale podnik nezrujnovalo, ak by raz za čas v prípade poruchy odviezli cestujúcich bezplatne...