Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #152210:
Kvôli???
Reply on: mathre #152209:
no tentokrat sa asi poponahlaju, kedze Petrzalka potrebuje od pondelka dalsie 2 vozy navyse.
Reply on: Andy #152205:
Som zvedavý koľko bude trvať kým ich sprevádzkujú.
Reply on: Luxor884 #152206:
Zo 133/1 posielavajú voz aj na 75/1 alebo 3
Reply on: Mike #152200:
Preco vlastne DPB bezne objednava vozy bez tachografov? Ak teda tvrdis ze z 91/191 nemoze ist na 801 nic, tak predpokladam ze klbove SORky ani CapaCity ich nemaju.
Reply on: david1 #152201:
133/3 a 133/4 robia prejazd na 74 a 133/1 a 133/2 su ranne spicky
Pred chvíľou išli po obchvate 2 nové SORy NB18.
Reply on: Petto #152190:
Dnes po 10hod. už na 32/4- Tedom, číslo som si nevšimol.

Inak v nejakých novinách asi Naše Novinky alebo Karloveské noviny bolo písané o stretnutí starostky MČKV p. Čahojovej a prímatora p. Nesrovnala, hovorili a potrebe priameho spojenia L133 z Dlhých Dielov do centra hlavne počas rekonštrukcie Karloveskej radiály.
Reply on: david1 #152201:
Akurát som to kukal, potom s tým vypravujú 74 a 75.
Reply on: david1 #152201:
Vozovňa. Možno na poobedie to niekam vypravujú, kukni si výpravu.
Reply on: Petto #152196:
to som len na hlas rozmýšlal...

Kam idú vozy po ukončení L133? Robia prejazdy alebo šup do vozovne?
Reply on: barack40 #152199:
Podľa platnej legislatívy môžu do zahraničia premávať vozy iba s digitálnym tachografom. Takže z linky 91/191 to nespĺňa žiadne vozidlo.. Ale z nejakej inej linky by sa to teoreticky dalo, až na tú pokladňu..
Reply on: 810zssk #152187:
Bol to pravdepodobne 3102, keďže nám do Rajky prišiel s 34 minútovým meškaním 3101, ktorý podľa vyjadrenia dispečera DPB poslali ako náhradu.

V súvislosti s týmto ma napadá otázka, či je možné v prípade poruchy vozidla na medzinárodnej linke krátkodobo stiahnuť hocijaké vozidlo (trebárs v tomto prípade z linky 91/191), alebo do zahraničia môžu premávať iba niektoré vozy? Napadá ma akurát problém s tarifným odbavením - čo by ale podnik nezrujnovalo, ak by raz za čas v prípade poruchy odviezli cestujúcich bezplatne...
Reply on: Jezo #152197:
Na Sokolskej cca smer HS uz zhadzuje . Tedom je o nieco priestranejsi vpredu kde su sedadla v rade 2+1
Reply on: Mike #152192:
Mensiu kapacitu by ale mal aj ten Tedom, co tam pravidelne jazdi posledne mesiace.
Ale to si pamatam, v Piatok z mlynskej niekedy ani CapaCity by nestacilo.
Ten nizsi vykon som predpokladal, budem sa musiet previezt tym zazrakom, ako vlastne jazdi.
Na nasadzovanie tykadiel som zabudol. Ako to vlastne funguje na hlavnej? Na SAV vypadne z dratov, stanicu prejde na agregat a potom opat na SAV nahadzuje?
Reply on: david1 #152195:
fuuu ,sprav to do sluzieb vodicov do buBUSE ?
Reply on: Petto #152194:
Ideálne tam urobiť prejazd z 133 v uvedené dni.
Reply on: Jezo #152191:
Odpovedal si si sam v poslednej vete. Ak su na sklade v pondelky, piatky volne SOLARISY mali by jazdit primarne na L32
L87 - vozidlo 2350 videné odstavené v čase 9:01 s otvoreným krytom motora za zastávkou Astronomická (na Astronomickej ulici)

67/1 - 3511
Reply on: Jezo #152191:
Menšia kapacita (je piatok a celý národ sa sťahuje domov na východ..), menšia maximálka pri jazde na diesel (na Mlynskej doline je 70 kmh, to ten "duobus" dosiahne iba dolu kopcom) a zdržanie 2 min naviac keď musí vodič vystúpiť a ísť nahodiť palice..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.