Práveže od zmien k 1.2. sú 211-ky samostatné služby a nie prejazdy z 212 (aspoň podľa výpravy to tak vyzerá). A ja sa nerozčuľujem, už som si zvykol na nelogiku (nielen) vo výprave.
Inak na tú 206 som teda riadne dnes kukal že čo to je. 211 ešte chápem keďže sú to prejazdy z 212. Netreba sa však rozčulovať, je to len dočasne kým sem nenavozia všetky trolejbusy. Zatiaľ to treba prekusnúť, aspoň je tá výprava zaujímavá ?
Aký bol presne význam toho presunúť všetky NP trolejbusy na Hroboňku? Kvôli tomu, aby bol jeden typ v jednej vozovni? Od 1.2. je totiž vo výprave t-busov úplný bordel. Na 204 a 212, ktoré by mali byť kĺbové si veselo jazdia aj sólo vozy, keďže Trnávka nemá dostatok kĺbov a na 206 a 211 vozia kĺby vzduch.
Preco vlastne DPB bezne objednava vozy bez tachografov? Ak teda tvrdis ze z 91/191 nemoze ist na 801 nic, tak predpokladam ze klbove SORky ani CapaCity ich nemaju.
Dnes po 10hod. už na 32/4- Tedom, číslo som si nevšimol.
Inak v nejakých novinách asi Naše Novinky alebo Karloveské noviny bolo písané o stretnutí starostky MČKV p. Čahojovej a prímatora p. Nesrovnala, hovorili a potrebe priameho spojenia L133 z Dlhých Dielov do centra hlavne počas rekonštrukcie Karloveskej radiály.
Podľa platnej legislatívy môžu do zahraničia premávať vozy iba s digitálnym tachografom. Takže z linky 91/191 to nespĺňa žiadne vozidlo.. Ale z nejakej inej linky by sa to teoreticky dalo, až na tú pokladňu..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mathre