pre 88, 96, 99 a 68 v smere z Bulíkovej na Šustekovu stačí vyhradiť pravý pruh, v ktorom sú odparkovaní IGK. Lebo sú lenniví zaparkovať pred Lidlom a prejsť odtiaľ tri minúty peši... A bolo by po probléme. Ma šľak triafa, keď bus stojí 20 m pred zastávkou a nemôže sa na ňu hneď dostať len preto, že na semafaorch čakajú autá a IGK sú odparkovaní v pravom pruhu...
Ozaj, nevie niekto, prečo sú v Petržalke zapnuté semafory aj o napr.šiestej ráno keď napr. cez križovatku Lachova-Šustekova-Bosákova nič nechodí? Potom tam busy zbytočne vyčkávajú na zelenú a z 99ny je nídherne vidieť, ako človeku zdrá 84ka pri zdravotnom pred nosom
Re #88220 pressburger:
menší problém - 99 chodí aj cez víkend a 84 nie. tým by si odpísal víkendové spojenie na Bulíkovu a Šustekovu a zbytočne by chodila okolo EuBA...
Re #88209 Kami:
to je potom z Lachovej do Ovsišťa asi taká cesta ako keď ideš 99 od Terna do Tesca - peši si rýchlejšie ako busom
Re #88174 El Sergio:
pri ceste Bulíkova - Šustekova - Lachova sa nachádza o trošku viac paneláčikov ako pri zastávke Farského... Na Farského je od domov za TPD rovnako ďaleko ako na Jungmannovu
Re #88086 Mike:
"skor by si jenotlive fuckulty EU mohli porozkladat zaciatky a konce hodin"
tak to bol snáď vtip... uvedomuješ si, že v jednej učebni na EU si cez deň postupne posedia ľudia z 2 a niekde aj z 3 fakúlt? takže je dosť ťažké nájsť vôbec prázdnu učebňu v danom čase... ako si potom predstavuješ porozkladanie začiatkov hodín?
suhlasim s tebou - to je problem, ktory je NUTNE riesit, ked sa ludia do nejakeho spoja pravidelne nemestia je zjavne ze prepravna kapacita danej linky je mala a treba ju zvysit. vsetci vieme ake ma tento problem riesenie takze sa tu o tom nebudem dalej rozpisovat, nemam teraz cas.
Ja reagujem na Dunčov pristup a nato ako sa on stazuje na MHD v petrzalke, ktoru mu zvysok bratislavy moze zavidiet.
aby som to upresnil čo som tým celým chcel povedať. Takmer všetky taketo štatistiky sa daju robiť tak aby mi vyšlo nejakým systémom to čo chcem. Ak skratim niektoré linky a skrátim im aj interval = zlepšenie kapacity ale iba na úsekoch ktore obsluhuju tieto linky. Presnejšie štatistiky by boli keby sa porovnala kapacita z každej zastavky pred a po zmenách .
Re #88302 Valec: bod 2 suhlasím lebo je to logické že nepojde nikto s 88 od konečnej na konečnu, ale ked to dávam do štatistiky tak tam platia matematické a nie logické pravidlá.Ak nastupi 200 ludí na nivoch a tých istých 200 vystupi pod mostom tak som mohol a previezol 200 a nie 400 ludí.
Re #88311 S499.1023: niekto každý deň, niekto nikdy (napr, ja som s nou od zmien ešte nešiel lebo sa mi to neoplatí) a aby som sa ti vyjadril presnejšie k tomu minimalne, bolo to myslené že ak vezmeme v okolí jej zastávok (pešia dostupnosť cca 500 metrov) počet obyvatelov, ktorý ju využijú priamo (t.j bez toho aby na ňu prestupovali) a vzhľadom na počet obyvatelov resp cestujucich do a z petržalky, sa to dá nazvať minimalne.
Re #88315 Ámos: L50 mala predtým menšiu kapacitu ako potom a to s tým jedným zastavovaním kuk odstavec vyššie ako som to myslel rovnako ak aj s 88
Re #88316 Valec: je jasne že treba po spustený mesiac sledovať a potom robiť zmeny. Ale pri L 98 bolo dopredu jasne že 8 minutový intrval v špičke stačiť nebude, nakolko už predým 198 chodila natrieskana a po zmene sa do nej hrnuli ludia z 78 čiastočne 68 ale aj 85.
Hmmm, tak Dunčove bludy sú jedna vec... ale zase to, že je tu istý dopyt po MHD v istých časoch, a že tá ponuka mu nezodpovedá, teda že ľudia sa do spoja nezmestia, napr. to, čo si ty uviedol, na linke 70, tak to už asi je problém, ktorý by sa mal riešiť, nemyslíš?
Tu je ktomu sprava. L96 sa potom vratila spat na 8 minut, ked zacali jazdit Solarisy. Tym sa vsak posilnila prepravna kapacita nahradenim 12m vozov 15 metrovymi.
To iste treba povedat o L88 ked sa 18 metrove nahradili 15 metrovymi.
Linky 91, 191 a neuvázdam nakoľko pri nich sa nič nezmenilo a L99 nepremáva cez mosty. Taktiež nie sú uvedené spoje L92 cez víkend (však všetci vieme prečo).
Ako vidno tak k zlepšeniu prišlo na linkách 68, 80 a 98. Zhoršil sa interval na L88 ráno, L93 a 94 popoludní a u L92 v sedle, avšak v tomto prípade sa predĺžila trasa, takže to nemožno hodnotiť ako zhoršenie.
1.
L50 bola zapocitavana v stave predtym. Ci to nevadi?
Je jedno ze L50 neoblsuhuje obytne domy. Obsluhuje najvacsie nakupne centrum na Slovensku.
L78, a co ze ma v Petrzalke len jednu zastavku.Vozi ludi prestupujucich z L95, L99 a L84 dalej do mesta.
Tato argumentacia neobstoji.
2. To iste sa tyka aj L88. A co ze ide cez most dvakrat. Keby som ju roztrhol s konecnymi na dostihovej drahe pricom by som ich oznacil 88 a 86 tak uz by sa to ratalo?
Zlepsoval sa interval na 68, 98 a 88 a 80.
Potom uz v roku 2006 sa zistilo, ze poobede su na 93 a 94 poobede pri 4 minutach prazdne autobusy. Tak sa dalo 5 minut a zlepsila sa poobedna spicka na 83 a 84 a 34 z 12 na 10.
A teraz sa zhorsoval na L88 lebo nieto vodicov ani vozov.
Re #88305 Puki: Ok nech EUBA prijala o 1000 studentov viac. A to naozaj prehanam. Skutocne mas pocit ze tych 1000 studentov spravil ten narast?
Viac aut je hlavne kvoli zvysujucej sa hybnosti obyvatelstva. Ale nemyslim si ze sa hybnost obv. zmenila medzirocne o cca 10% to bolo vtedy ten narast (nie som si isty)
Ono stačí prejsť pár kilometrov do Rakúska a tam môžeme vidieť, že nie je nutné, aby na železničnom priecestí čosi blikalo. Kedysi sa v Rakúsku používalo podobné zabezpečenie žel. priecestí ako u nás, akurát, že blikajúce svetlo bolo jedno a pozitívka neexistovala. Keďže aj tam sa vyskytujú dementi, ktorí boli schopní sa zraziť s vlakom a ak prežili, tak tvrdiť, že blikajúcemu červenému svetlu nerozumeli. Preto dnes v A na železničnom priecestí v základnom stave nebliká nič, predzváňacia doba je sprevádzaná trvale svietiacim oranžovým (žlť signálna) svetlom a uzatvorené priecestie trvale svietiacim červeným svetlom, čiže obdobný význam ako na cestnej križovatke (v Rakúsku nie je dovolené prejsť križovatkopu na žltú).
Ámos
a preco sa zhorsoval interval na L88 a L96.