Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #87567:

a načo by malo niečo za každú cenu chodiť k Dostihovej dráhe po zrušení 83? je to zbytočné, aj tak tam nič nie je. A tí, ktorí chcú ísť na dostihy prípadne burzu vystúpia buď na Hraničiarov alebo na Starohájskej... prípadne z 98 na Starom háji...
Reply on: Sommelier #87583:
Opäť sa snažíš rozkopávať otvorené dvere. Ako som už raz napísal, vodič v Prahe musí poznať trasy všetkých liniek (d), prípadne všetkých liniek svojej vozovne (a). Šípky sú určené na orientáciu substrátu, nie vodičov. O autobusoch ani nehovoriac - ako pozná ktokoľvek - či už substrát alebo vodič - či má podbočiť do prvej ulice vpravo alebo až do tretej? Tvoj príspevok bol napísaný len preto, aby bol napísaný, bez akejkoľvek vypovedacej hodnoty.
Reply on: Ik #87549:
ahá. No to ale môžme snívať o zahusťovaní intervalu na všetkých linkách. Dobrú noc ?
Reply on: S499.1023 #87578:
myslím, že (novým) vodičom v Prahe môžu značne pomôcť smerové šípky na označníkoch zastávok. Električkou sa dá prakticky jazdiť len podľa nich.
Z našej veľkej dediny sa pred rokmi vytratili - a myslím, že by sa mnohým nielen novým vodičom hodili.
Reply on: 810zssk #87581:
Ale ci sa to aj realne robi neviem. Skor nie
Reply on: S499.1023 #87578:
Co sa tyka BA tak podla predpisov je to tak (toto plati pre elektricky na 100%, na 90% aj pre busy) ze vodic musi absolovovat zacvik na vsetky vozidla ktore vozovna ma A vsetky LINKY ktore vozovna vypravuje..
Reply on: Amoral #87537:
A študenti EU pôjdu na internát v prístave pešo?
Reply on: 2xT3SUCS #87566:
Napríklad v Brne, aby si to nemal ďaleko, odborník. Ak by si mal cestu severnejším smerom, tak v Ostrave. stačí?
Reply on: Mike #87541:
Zvláštne je že tu, v Prahe, vodič musí poznať trasy všetkých liniek, na ktoré sa môže dostať, čiže všetky linky svojej vozovne. To obvykle predstavuje viac liniek ako je celá MHD v Bratislave 😃 . V prípade, že by mal ísť na linku inej vozovne, môže odmietnuť. Vodič električky musí poznať úplne všetky linky.
Reply on: Ike #87529:
Do Wolfsthalu nechodí doprava z AT? A tie panťáky sú čo? To nie je doprava? Inak s Tebou súhlasím, je to absalátna hovädzina, ele treba byť presný.
Reply on: Amoral #87522:
Zase si na ZÁSADNOM omyle. PRÁVE v Holandsku dane platiť MUSIA.
Zeby mhd.sk o.z. zalozilo dopravnu firmu ked ma cestujucich? 😃
"Ďakujem veľmi pekne", že nočný spoj N56 zo Zlatých Pieskov "VŽDY" počká kým prídu ostatné nočáky z Hlavnej stanice. Priala by som vám zažiť tú cestu domov o 0:50 zo Zlatých až na Východné, keď je vonku MÍNUS. Ďakujem váš pravidelný cestujúci ?
Reply on: Peon #87572:
No to neviem, odkiaľ vezmú vodičov. A už sa vie, že bude mať číslo 180?
Reply on: Emo #87571:
Hm, tak sa mi vynára otázka, odkiaľ chcú zobrať vodičov na 180-ku (Kúpalisko Matador - Cintorín Petržalka - Holíčska).

Možno na niektorej linke uberú spoje. Ale na ktorej?

A interval bude mať tá 180-ka 60-minútový? Na nej by možno stačil aj minibus, ale predpokladám, že tam bude SOR.
Reply on: Peon #87569:
Keď už silou - mocou tam niečo ťahať, tak L78. Jej súčasná konečná je bližšie ako konečná L87, takže by to nestálo tak veľa. Ale to je nereálne. Lebo je tu problém, ktorý som dnes už niekoľkokrát spomenul a síce vodiči. Keď sa predĺži L83, bude na ňu treba viac vodičov. A keby si k tomu predĺžil aj L78 (o L87 ani nehovoriac), tak...
Reply on: 2xT3SUCS #87564:
Ale tak zase sa mi nezdá, že by sa ľudia sťažovali kvôli 1 - 2 minútam. Alebo žeby sa aj takí našli? ?
Reply on: AAA #87568:
Ja myslím, že nemusí, ale vzhľadom na súčasné ukončenie tých dvoch liniek by mohlo. ?
Reply on: Peon #87567:
Ja mám skôr otázku, musí tam za každú cenu niečo premávať?
OBSLUHA PETRŽALSKEJ LOKALITY STARÝ HÁJ

Keď bude 83-ka presmerovaná k Technopolu, čo myslíte, dajú niečo k Dostihovej dráhe? Ja dúfam, že tam predĺžia 78-ku alebo 87-ku... Ktorá z nich by tam bola užitočnejšia?

Obe totiž podľa mňa obsluhujú príliš malú časť Petržalky a takúto zmenu by viacerí Petržalčania privítali určite pozitívne. Alebo si tam viete predstaviť niektorú inú linku?

Ak dobre predpokladám, lacnejšie by tam bolo predĺžiť 78-ku.

Tá 87-ka by sa tam teoreticky mohla zísť kvôli spojeniu tamojšieho internátu s Ekonomickou univerzitou, ale to by asi nebolo najrozumnejšie, keďže v pešej dostupnosti odtiaľ priamo k EUBA ide 88-ka aj 96-ka.

Re #87555 Emo: Presne tak. Nedávno som zažil aj také, že SL odišiel ZO ZAČIATOČNEJ ZASTÁVKY O MINÚTU SKôR! A to mi išli hodinky na sekundu presne...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.