Reply on: Z #59899:
Laminatka ako taka nadherna je, ale bola ovela ovela krajsia vo svojom klasickom natere...;)Re #59894 Andy: Tak v tom pripade fakt absolutne nechapem, ze sa tym jeho choromyselnym nezmyslom niekto vobec zaoberal...dotycneho internovat v Pezinku. Alebo lepsie - bodaj by mu zacali robit nejaky aspon rok trvajuci vykop s non-stop beziacimi bagrami a inymi strojmi rovno pod oknami
Re #59895 Valec: No, klasicke 14/15Tr sice vdaka Rabe ktovieako tiche nie su, ale stale su tichsie nez busy, aspon v malych rychlostiach...a 15Tr od 6612 su uz jednoznacne tichsie od akehokolvek busu.
A co sa tych hlasov tyka...neviem o tom, ze by bol nejaky iny proti okrem tohoto jedneho blba... vsetci ostatni vedia uz teraz, aka kolosalna blbost to je. Takze hlasov za je uz teraz neporovnatelne viac nez proti, len kvoli tomuto jednemu ...ehm... budu teraz vsetci ostatni trpiet a doplacat na demenciu tohoto jedneho... mali by mu vsetky zvysene naklady (prevadzkove, zvysene namahanie vodicov, a dodatocne vybudovanie trolejov neskor) dat v plnej vyske k nahrade, potom by ho mozno taketo vymysly presli...
Beus
Zvysok: samozrejme suhlas, a pochybnosti o adhezii tychto vozov s 1 hnacou napravou, v zime, do kopca, a plne nalozenych, som tu vyslovil uz aj ja Ved nechame sa prekvapit, ked udru prve mrazy, kolko tych zazrakov sa tam v poobednej spicke skrizi cez celu ulicu
Co sa tyka cistoty trolejbusov: ja som za cistu prevadzku trolejbusov; ten pomocny dieselagregat nie je na skodu (najma pri vypadku napajania pomoze, aby sa neochromila prevadzka), ale mal by sa vyuzivat s rozumom a prilezitostne, a nie takto (na plnohodnotnu prevadzku a pravidelne)