Reply on: aquila #59863:
Blbé je najmä to, že pri plánovaní dopravy na magistráte sa držia návrhu územného plánu zubami nechtami tým spôsobom, že kam nie je trať nakreslená trolejbusová trať v návrhu ÚP, tam ani nemôže ísť, veď by to bolo predsa niečo nekoncepčné ... ? Čiže ak je raz navrhované napojenie Dlhých Dielov po trase Jančova - Tichá - Slávičie údolie - Staré grunty - Svrčia (resp. popri nej) - Molecova, tak musí ísť tade a basta! Nejaké iné spojenie neprichádza do úvahy a nemôže sa z neho postaviť ani meter (zrejme preto nebude na Riviére zatrolejované obratisko). Pritom vyššie popísaná trasa nemá bez stanice metra v Mlynskej doline vôbec žiadny význam a prvá etapa metra linky A do Karlovej Vsi je veľmi vzdialená budúcnosť (ak je to vôbec budúcnosť a nie len plán, ktorý sa nikdy neuskutoční).Re #59867: Predstavil som si náhradu jednej betónovej zastávky na Patrónke 10 kusmi JCd3k0 ... to by bol pohľad Každopádne, zmena by sa hodila - ja by som skôr prijal celkovú prestavbu Patrónky pri výstavbe električkovej rýchlodrážnej radiály Hlavná stanica - Pražská - Brnianska - Lamačská - Dúbravka ... ale to bohužiaľ úplné sci-fi.
mrcheef
http://www.zive.sk/h/Publicistika/AR.asp?ARI=116943