Reply on: aquila #59863:
no, to teda fakt mohli... to ma sklamali... ved skor ci neskor sa ta dlhacova trat spoji s centralnou... a kde inde ako cez Mlynsku Dolinu? To tam potom zas budu uzavierky a tak, ked tam nakoniec tie droty predsalen budu davat... A rekonstrukcia Patronky? neviem ako je to s tunelom Sitina,dakte sa spomina, ze v roku 2006 ma byt skusbne otvoreny... to znamena ze tam budu provizorne vjazdy a moze tam chodit tranzitna doprava... Ak toto bude v lete, znacne sa odbremeni doprava... Patronka je v takom stave, ze v klude by som jeden smer uzavrel a kompletne prerobil... to by sa spravilo podla mna za 3 tyzdne... Taktiez by som v koncepcii ratal s vybudovanim trolikovej trate, obojsmernej, aj k tescu Lamach a tiez s nejakou rekonstrukciou tej otrasnej Patronky /tie sede betonove opachy/... JCDecaux by to mohli dat dokopy...
tr3mp
Re #59867: Predstavil som si náhradu jednej betónovej zastávky na Patrónke 10 kusmi JCd3k0 ... to by bol pohľad Každopádne, zmena by sa hodila - ja by som skôr prijal celkovú prestavbu Patrónky pri výstavbe električkovej rýchlodrážnej radiály Hlavná stanica - Pražská - Brnianska - Lamačská - Dúbravka ... ale to bohužiaľ úplné sci-fi.